Ik hou zelf wel van Madewell. Heb wel eens jeans van Good American gepast (maar te groot) die wel superfijn aanvoelde, Monki vind ik wel prima voor jurken (maar niet voor jeans). Ik haal m’n zooi overal en nergens vandaan. Filter ook de leukere dingen bij bonprix en MS mode eruit. Van MS vind ik de viscose shortjes en skorts heel fijn en die blijven goed. Jeans meestal wel zo goedkoop mogelijk want die slijten bij mij áltijd snel tussen de benen. Vroegah toen ik minder dik was ook al, prijs van de jeans maakte niet uit.
Mijn kapster weigert ook mensen die helemaal geföhnt wilden worden Dat past niet in haar filosofie, zegt ze.
Ik kocht er omdat ik dik ben en het goedkoop is. Nu ga ik gewoon naar de Ms mode. Ik heb maar geaccepteerd dat ik er dan niet altijd helemaal op mn allerhipst uitzie maar het is letterlijk maar kleding. Ik kijk er nog wel eens voor ondergoed.
Ik wil graag weten welke kapster dit is want ik tref vooral kappers die me met allemaal extra behandelingen proberen te bestoken waarvan je met één blik op mijn hoofd al kan zien dat ik dat nooit zou gebruiken
Föhnen is echt mijn favo ever, pure ontspanning, dan wil ik ook 2x per jaar dat ik naar de kapper ga dat m’n haar fab zit.
Op vakantie ga ik soms alleen naar de kapper om te wassen en föhnen.
Andere kapper zoeken.
Ik haaaaat het om zo helemaal gefohnt te worden. Tijdens vind ik kut en erna ook. Dus ik vraag nu gewoon of ze dat niet wilt doen.
Toch het beste gevoel ooit, met dan geföhnd haar de kapper uitgaan. Ik zou echt elke twee weken naar de kapper willen voor het kapsel en dan op je gemak met rollers onder de droger zitten.
Het moment dat ik de deur uit stap zit het alweer verwaaid en uitgezakt maar mijn kapster maakt er haar levensmissie van.
Jaa ik vind dat zo rustgevend, die warme föhn en dat gefröbel aan mijn haar. Kan me niet lang genoeg duren
Heeerlijk
Laatst had mijn zusje mijn haar ingevlochten vond ik ook zo chill
Ik ervaar het meer als continu getrek aan mijn haar met een hete föhn te dicht bij mijn hoofdhuid.
Als je uit de douce komt droog je dan de onderkant van je voeten
- Niet
- Met een handdoek
- Aan de badmat
0 stemmers
Vind je Akon leuke liedjes hebben?
- Jaaa
- Mwah
- Ugh nee
0 stemmers
haha ja maar dat ligt echt aan de persoon die het doet!
Vroeger ja. Maar ik heb nu niet meer de behoefte om t zelf op te zetten.
Ja het is een dunne lijn tussen ontspanning of pijn hebben
I loovee it. Bij mijn vaste kapper krijg je én een korte schouder/nek massage als je binnenkomt met bepaalde geurolieën die ze dan op hun pols smeren zodat je die ruikt, én een hot stone massage op je nek als je haren zijn gewassen én een handmassage.
Wel tyfusduur daarom ga ik maar 2 keer per jaar.
Oh man waar vind ik deze kapper?!
Ik word zeeziek van die massagestoelen