Stel je persoonlijke vraag #39

Ja inderdaad, geef me alles

6 likes

Ja ik vind het zooo pijnlijk :sob:

Ik vraag me echt af of er anderen zijn die dar ook hebben.

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

3 likes

Ja, haat föhnen ook. Mijn kapper geeft me een uitgebreide hoofdmassage bij het wassen, dat is heerlijk. Maar hij föhnt het alleen een beetje licht droog na het knippen, zodat ik niet met zeiknat haar naar buiten hoef. Ik föhn het zelf ook echt twee keer per jaar ofzo, als ik het toevallig net gewassen heb en het heel koud is en ik echt naar buiten moet om de een of andere reden. De rest van de tijd droogt het gewoon aan de lucht, werkt prima

4 likes

Dat vind ik met ossenhaaspuntjes. Echt nietszeggend berenrestaurants kaliber saai eten voor mensen die nooit iets nieuws uitproberen.

5 likes

Hierop inhakend: hoe spreek jij Shein uit?

• She-in (sjie-in)
  • Shein (sjijn)
  • Nog weer anders

0 stemmers

3 likes

Sjien

8 likes

She-inside want ik ben oldschool

2 likes

Ik had tot ik er vandaag hier over las nog nooit van Shein gehoord. En nu ben ik aan het googelen en snap ik niet hoe dat kan, zoiets groots??

1 like

Ik wou zeggen, ik had zo’n kapper! Heb er ook wel eens een handmassage gehad. Helaas was de kapper zelf een zenuwpees dus dat deed alle ontspannende zaken teniet.

1 like

Had je vroeger een navelpiercing?

• Ja, nu niet meer
  • Ja, nog steeds
  • Nee, wilde ik wel maar mocht niet
  • Nee, wilde ik ook niet

0 stemmers

1 like

Dit is al vaker gezegd dus ook geen specifieke reactie op iemand maar ik vraag me wel echt af of Shein nou zo veel erger is dan bijvoorbeeld H&M of Bershka ofzo. Ik heb er nooit besteld maar toch

2 likes

Ik mocht geen piercings. Wel tatoeages. Vraag me niet wat de logica daarachter was :woman_shrugging:t4:

8 likes

Hahah als je iets aan je lichaam laat doen dan maar meteen permanent. Leert je wel keuzes maken ofzo :rofl:?

3 likes

Ow wow ik zie nu dat een kind al een tatoeage (of piercing) mag laten zetten vanaf 12 tot 16 jaar met toestemming van ouder/voogd en die moet dan wel aanwezig zijn.

Vind jij dit te jong?

• Ja
  • Nee prima leeftijd
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik had trouwens op mn 11e een piercing? Zo’n helix. Of net 12 misschien dan. En dat terwijl ik tot aan groep 6 heb gesmeekt of ik gaatjes mocht laten schieten in mn oorlel. Mn vader vond dat zo erg :woozy_face:

2 likes

Hoezo rekenen ze een tatoeage en piercing ook als hetzelfde. Het is compleet verschillend. Stel ik heb een dochter van 14 die een navelpiercing wil, zou ik zeker nee zeggen maar een tatoeage laten zetten al helemaal.

Wat zijn de regels als ik een piercing of tatoeage wil aanbrengen? | Rijksoverheid.nl.

Vind jij een piercing of tatoeage laten zetten/plaatsen bij je kind in principe hetzelfde?

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Het is vooral de hoeveelheid die ze produceren. Shein produceert veel meer kleding dan Zara, h&m en andere fast fashion merken. Dat betekent dat shein werknemers meer kleding moeten maken in minder tijd, maar wel voor hetzelfde schamele bedrag.

Even voor wat betere uitleg:

8 likes

Ik dit zelfde kader vertelde een vriendin van de week in de sportschool nadat ik vroeg waarom ze in vredesnaam een sportlegging van shein aangad dat ze “ er drie op Vinted had gekocht hoor, niet bij Shein zelf”. Alsof dat dan minder erg is. Ik kreeg het er niet door.đŸ« 

3 likes

Waarom is dat niet minder erg?

18 likes

Kwam die hier zelf mee? Dat jij zei Hoi mag ik een navelpiercing? en je ouder zei Nee mag niet neem maar een tatoeage?

Ik vind 12 echt een belachelijke leeftijd voor een tatoeage

14 likes