Als het niet mag zou ik het wel aanpassen, maar eigenlijk vind ik t overdreven dat hij hierover klaagt. Vuurkorf of bbq is 1000x vervelender
Ik heb wel goede ervaring met Novy en Bora recirculatie trouwens, als je daar toch aan gaat moeten
Als het niet mag zou ik het wel aanpassen, maar eigenlijk vind ik t overdreven dat hij hierover klaagt. Vuurkorf of bbq is 1000x vervelender
Ik heb wel goede ervaring met Novy en Bora recirculatie trouwens, als je daar toch aan gaat moeten
Waar moet die ruimte tussen zitten? Edit: heb het al.
Dat is bij ons ook echt niet hoor, idd 50 cm ofzo. Dat is gewoon zo sinds de bouw van de huizen, hebben de buren niet zelf gedaan met een verbouwing oid.
De uitgang van de afzuiging en de erfgrens. En ik zie net dat ik nog erg positief was met m’n max 50cm, het is eerder 10.
Volgens mij is het bouwbesluit wat hier over gaat nog relatief “nieuw”. Als je je keuken gaat verbouwen dan is het minimale zeg maar hoe de situatie was voor het verbouwen. Er mag dus na de verbouwing niet meer overlast zijn/de situatie mag er niet op achteruit gaan.
@anon86562306 Zou degene die de verbouwing bij jullie heeft gedaan ook niet op de hoogte moeten zijn van deze regels? Als het veranderd zou moeten worden, dat je dan misschien bij hen nog iets kunt halen (deel van de kosten ofzo?)
Ik zie dat je de optie al hebt genoemd nadat ik op ‘ander idee’ klikte, maar ik zou voor een kookplaat met recirculatie gaan. Ik vind het echt verrassend hoe goed de kookgeur gefilterd wordt.
Nou dat lijkt mij ook inderdaad. Hebben alles via een aannemer laten doen. Alle apparatuur is dus ook net een jaar oud, dus zou het heel zonde vinden nieuwe te moeten kopen.
We gaan het eerst proberen met een buitenkapje die de andere kant op wijst en kijken wat ze daarvan vinden komende zomer.
Heb jij meer honger/lekkere trek blabla voor de week van je menstruatie of tijdens je menstruatie?
0 stemmers
Ik vreet me echt de dagen ervoor helemaal kapot in alles, en dan merk ik dat ik dus ongesteld word.
Oh dit is weer zo’n post geweest waarin het verhaal halverwege verandert.
Eerst sprak jij haar aan en nu begint ze er zelf over.
Dit weet ik eerlijk gezegd niet. Heel soms koop ik weleens een kledingstuk bij Joline Jolink of Narah Soleigh maar vind dat allemaal best heel duur. Evenals de andere substainable fashion. Of heb jij nog goede tips? Heb vaak goedkopere alternatieven gezocht maar tot nu toe nog niet gevonden.
De dagen ervoor meer honger in het algemeen, tijdens m’n menstruatie zelf specifiek cravings naar Milka
Kun je niet de schutting voor 30 cm of zo een klein stukje verhogen? Dan blijft de geur aan jullie kant van de schutting en hebben zij er misschien minder last van.
Schatting mag volgens mij maar 2 meter hoog zijn? Dus dan krijg je daar gezeur over
Ik vond het vroeger altijd iets heel gezelligs hebben om na mn werk/school van de trein naar huis te lopen door het donker, en dan allemaal etenslucht te ruiken bij de huizen.
Vind ik nog steeds haha vind het wel lekker ruiken juist
Ik heb in mijn vorige buurt weleens overwogen om aan te bellen bij een Afrikaanse buurvrouw om te vragen wat ze maakte.
Elke zaterdag begon ze al vroeg met koken en ik rook van alles, maar ik had geen idee wat. Alleen dat het superlekker was. Ik heb nooit aan durven bellen.
Hahaha ja dit idd, alsof de ijsbergen die smelten spontaan weer bevriezen. We zijn toch al naar de klote en onze planeet gaat er hoe dan ook aan. Het is natuurlijk belangrijk om op te letten wat je nog als mens kan doen maar het is een verloren zaak anyway. En dat is ook oke. Denk niet dat planeten ontstaan om eeuwig te draaien ofzo. Zijn wel genoeg andere bye next.
Een vriendin is bevallen. Wanneer ga je langs?
0 stemmers
Wanneer het haar uitkomt.
Wanneer zij wil dat ik kom!