Stel je persoonlijke vraag #39

Nee true, vergelijkbaar is een leugen. Wat ook niet kan want je betaald een eerlijke prijs. Denk dat je uitgangspunt dus niet moet zijn dat het goedkoop is (waar dan wel weer allemaal discussie over zal ontstaan hier). Tegelijkertijd: er zit nog wel een wereld tussen h&m en Joline Jolink. Ik ga in Utrecht bijvoorbeeld liever naar (sinds kort) Sophie Stone en Nukuhiva dan Joline Jolink. Die laatste is gewoon een andere categorie. Daarnaast is het ook zoeken naar merken en wat je zelf mooi vindt. Bijv via project cece en when sara smiles. Veel grotere merken (denk Armed Angels, Kuyichi) doen ook aan sale wat de prijs al enorm drukt.

Is toch ook heel afhankelijk van hoe dichtbij die vriendin staat? En ook van haar wensen. Bij de 1 ben ik 3 dagen later al geweest en bij de ander pas na 3 weken. Verschilt zĂł

4 likes

ZODRA ik ben uitgenodigd

8 likes

Wat doen jullie met het uur extra morgen?

• Extra slapen
  • Niks
  • Iets nuttigs, sporten of schoonmaken oid
  • Anders

0 stemmers

Nee m’n uitgangspunt is inderdaad niet dat het goedkoop is want dat gaat niet. Dan kom je weer op fast fashion uit. Dank je wel voor de tips, een aantal kende ik nog niet!

1 like

Dezelfde dag, wat: ik wil erbij zijn! Ik kom haar bezoeken in het ziekenhuis!

2 likes

Werken. Door de overgang naar wintertijd nu een tien uur durende nachtdienst met een vreselijke collega. :sob:

5 likes

Ik moet werken, voor de eerste keer in een andere functie, dus ik vind het wel fijn dat ik een uurtje extra heb zogenaamd. Want ik moet er wel mn wekker voor zetten, maar dan is het minder vroeg.

2 likes

Stel je werkt op een woongroep in de ggz, en een collega van je praat met muziek over een bewoner, bewoner vraagt haar om haar favoriete liedje op te zetten en dat is een liedje dat gaat over sex, je zou het zo in een sex playlist kunnen vinden. Wordt alleen maar gezongen over geneuk.
Wat vind je ervan?

• Fucking vreemd en niet gepast in deze situatie
  • Moet kunnen, hij vraagt toch om haar fav liedje?
  • Mwah medium, zou zelf niet doen maar niet heel gek

0 stemmers

Compleet hypothetische situatie overigens

1 like

Ik wil het liedje nu weten hahahaha. Maar ik zie er zelf niks kwaads in, soms kennen mensen ook niet de lyrics enzo. Ik moet nu direct aan Silk - freak me denken.

4 likes

Vind het niet per se gepast, maar zou er ook niet meer mee doen.

1 like

Welk liedje? Asking for me

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ik aan Pony hahaha

4 likes

Wauw memory unlocked, ik was een kind en zat in de auto met m’n oma toen Je t’aime van Serge Gainsbourg langskwam op de radio. Ze zei dat ik daar nog te klein voor was en zette een andere zender op en ik dacht ik weet best dat dat ik hou van je in het frans is hoor!

Anyway, expliciete liedjes en films in het bijzijn van je ouders?

• Geen probleem mee
  • Films zijn ok, liedjes niet
  • Liedjes zijn ok, films niet
  • No way
  • Anders

0 stemmers

Edit oeps had 2x dezelfde optie anders verwoord
 sorry voor de 3 stemmers van deze enerverende poll

1 like

Je t’aime was bij ons thuis echt een ding, we vonden dat fantastisch. Ik stem er ook elk jaar op voor de top 2000.

3 likes

Vlieg je in normale kleding of trek je iets als een zacht joggingpak aan? In dit scenario vlieg je 9 uur of korter.

• Normale kleding
  • Een speciale vliegoutfit, bijvoorbeeld een zacht joggingpak of iets dergelijks dat je normaal gesproken niet aan zou doen als je ergens naartoe gaat

0 stemmers

En voor een vlucht/vluchten van meer dan 9 uur?

• Normale kleding
  • Een speciale vliegoutfit, bijvoorbeeld een zacht joggingpak of iets dergelijks dat je normaal gesproken niet aan zou doen als je ergens naartoe gaat

0 stemmers

2 likes

Mijn moeder had destijds bij de Franse les op de middelbare school dat nummer gehoord. De hele klas moest het toen luisteren en vertalen tijdens de les.

Nou ja een chilloutfit die ik thuis ook draag als ik niks tr doen heb en waar ik ook gewoon mee naar de supermarkt ga hoor

16 likes

er zit wel veel tussen 1 en 9 uur hahaha

23 likes