Altijd nog beter dan doin’ it op zetten, stierf altijd beetje van binnen als die opstaat en ik zat met mijn ouders in de auto.
CBAT?
Als je bij een vriend/vriendin die ver weg woont, (sowieso zo’n 5 uur reizen hoe dan ook) vind je het dan oke om te vragen of je eerst even snel een korte douche mag nemen?
- Nee dat vind ik niet oke
- Ja vragen kan altijd
- Anders
0 stemmers
Ik voel me altijd gewoon zo vies en ook al is het maar 3 minuten. Maar ik durf het ook weer niet te vragen.
Toen ik jonger was zette ik Je t’aime altijd expres heel hard aan en dan gooide ik ook altijd de balkondeur open om mijn moeder te pesten Ze was altijd bang dat de buren zouden denken dat er heel wat gebeurde op dat moment. Verder is dat soort muziek verder helemaal prima bij ons! Zongen ook altijd ‘ik doe wat ik doe’ van Astrid Nijgh keihard mee.
Hmm ik had niet echt een fatalistisch beeld voor ogen met mijn reactie, waarschijnlijk heb je uit realistisch oogpunt wel gelijk.Maar mijn punt was eerder dat ik niet echt veel nut zie in het focussen op één aspect van het probleem terwijl het andere aspect genegeerd wordt. In het geval van Shein zou het me zelfs niet verbazen dat concurrerende firma’s het ook zelf zouden durven aanzwengelen zodat het bij hen even stil is.
Ik word altijd een beetje jaloers als mensen zeggen oooo zo fijn lekker een uur extra slapen want ik kan gewoon echt niet uitslapen en heb ook minstens een week nodig om te wennen als de tijd verzet wordt het lijkt me gewoon zo fijn om pas om 10 uur wakker te worden ofzo en dat dat je ochtendbesteding is. ik ken dat niet
Hier ook iemand die standaard om 6:00 wakker is
Oh jij was er ook bij!!!
Ik heb nergens gezegd dat ik haar éérst aansprak. Ze maakte de opmerking waarop ik mijn opmerking maakte die ik hier had geplaatst.
Maar prima als jij je plasje er ook nog even over wil doen.
Ook al heeft een vriend(in) 5 minuten gefietst, als diegene wil douchen be my guest. Waarom zou je er problemen mee hebben als vrienden van je douche gebruikmaken?
Haha ik raakte helemaal in de war hiervan
vind jij kruidnagel ook iets van basilicum weghebben?
- ja
- nee
0 stemmers
Dit zou je toch gewoon kunnen lezen als:
Vriendin: ik heb zooo’n foute legging aan, hij is van Shein.
@Uprooted: waarom heb je in vredesnaam een legging van Shein aan.
Vriendin: ja maar is van Vinted blabla.
Dus dan heeft Uprooted niks onjuists gezegd (en wat een mierenneukerij al die vragen over haar conversatie)
Dankje! Want dat is letterlijk hoe de conversatie ging.
En idd het azijnpis level is sky high inclusief screenshots echt wauw.
Is trouwens echt zo. Vooral bij Thaise basilicum.
Ik vind thaise basilicum meer naar anijs smaken dan kruidnagel
Heeft ook voornamelijk wat weg van anijs/ drop! Maar ook kruidnagel. Fucking lekker ook trouwens.
Mijn internationale vrienden bieden dit standaard aan als ik bij ze op bezoek kom en andersom omdat we meestal bij elkaar logeren, is gewoon superfijn on even op te frissen en te landen.
Begin 20 minder, rond 25 meest, nu begin 30 weer wat minder maar wel meer dan toen ik 20 was
Die tweede en laatste (van de 2e poll) zijn toch hetzelfde