Stel je persoonlijke vraag #39

De PAX kasten en de grote 365+ theeglazen

4 likes

Heb jij een favoriete film? Echt je nr 1? Ik heb er meerdere die ik heel goed vind, heb ook films 10 x bekeken die ik superleuk vind maar echt niet megagoed, gewoon mijn comfortmovie (ps. I love you bijvoorbeeld).

• Ja ik heb echt 1 favoriet
  • Nee heb ik niet
  • De film die ik het vaakst gezien heb is mijn favoriet
  • De film die ik het vaakst gezien heb is niet per se mijn favoriet

0 stemmers

5 likes

Niet van plan en sinds ik een fucking e-mail van Spotify erover gekregen heb al helemaal niet.

@Nysmn Er zijn zoveel goede films. Ik kan er echt geen 1 kiezen. Kreeg al keuzestress bij mijn Letterboxd

Highschool staat er niet bij.

2 likes

The holiday!

5 likes

Voor de samenwonenden. Als jij die avond kookt, overleg je dan met je partner wat je gaat maken / maak je waar hij zin in heeft of maak je niét waar hij geen zin in heeft… of moet hij gewoon eten wat de pot schaft?

• Gewoon eten wat ik je voorschotel, boeit me niet waar je trek in hebt
  • Ja ik vraag eigenlijk altijd waar hij trek in heeft
  • Een beetje ertussenin, als hij ergens écht geen zin in heeft oke, maar verder maak ik gewoon wat ik zelf wil

0 stemmers

1 like

Ik hoef nooit te koken, mijn vriend houdt er van! Hij vraagt wel altijd waar ik zin in heb.

5 likes

Heb er vooral zelf geen zin in om een halfuur in de keuken te staan voor een gerecht wat hij dan met tegenzin eet dus ik maak zelden iets wat hij niet lekker vindt. Hij is vrij makkelijk dus dat scheelt.

3 likes

Ja ik ben eig van mening, ik kook dus ik bepaal :rofl: maar goed, houd wel rekening en overleg, maar wel met lichte tegenzin haha.

Ik overleg nooit, hij ook niet. Maar we zijn ook al zo lang samen dat we echt wel weten van elkaar waar we niet dol op zijn. Verder allebei zelden ergens geen trek in en we koken natuurlijk de sterren van de hemel, dus we eten altijd lekker :sparkles:

5 likes

Wij overleggen beide niet; wie als eerste thuis komt, bepaalt & kookt. Zijn beide wel echt mensen die alles lusten en anders houd ik er rekening mee.

2 likes

Waarom gaan al jouw polls over relaties en samenwonen? Viel me op :smile:

2 likes

Wij doen weekboodschappen en bedenken dus ook al voor de week erna wat we gaan eten. Soms wisselen we wel tussen de dagen, maar we bedenken altijd dingen die we allebei lekker vinden.

10 likes

Ik vraag waar hij trek in heeft en dan kijken we samen een beetje wat we willen (we hebben doordeweeks Ekomenu van Ekoplaza, dus beslissen aan de hand van de kaartjes). Maar mijn vriend kookt eigenlijk altijd haha. Als ik op m’n werk nog ben appt hij me welke kaartjes er nog zijn en dan mag ik kiezen.

2 likes

Ik woon sinds kort samen :joy:, is mijn nieuwe inspiratiebron.

4 likes

wij hoeven maar 2 dagen per week te koken, dus bij ons is het wel een verhaal apart haha. we bespreken 's middags wat we willen eten, doen samen de boodschappen en dan kookt m’n vriend :+1:t2: ik kan chillen en ruim daarna af en ruim de keuken op. ik blij dat ik niet hoef te koken, hij blij dat hij niet hoeft op te ruimen :joy:

1 like

Ik hoef nooit te koken, meestal app ik hem s middags om te vragen wat we eten, hij bepaalt altijd maar maakt nooit iets wat ik niet lust

1 like

Zelfde soort wijk met zelfde soort huizen zelfs🖕

2 likes

Als antwoord op die laatste poll: door allebei

Nee gelukkig niet meer dan 20! Denk 5-10 ongeveer, had per ongeluk geklikt op m’n telefoon

2 likes

Toen ik mijn huis kocht kreeg ik die opmerking van mensen die zelf huren :sweat_smile:.

2 likes