Stel je persoonlijke vraag #39

Ah, zoiets dacht ik al! Dankjewel

2 likes

Zolang ik geen mandarijntjes kreeg, vond ik het prima

4 likes

In duitsland maar ook in brazilie wordt het gevierd, het is geen nationaal feest ofzo (carnaval)

Heb jij wel eens carnaval gevierd?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Je bent kort met iemand aan het daten en doet een social media check bij die persoon. Je ziet dat die persoon op social media seksuele toespelingen maakt naar verschillende personen (comments) en seksueel getinte foto’s liket. Is dit van invloed op het verdere daten?

• Nee, ik zou sowieso niemand online checken. Inbreuk op privacy.
  • Nee, we zijn (nog) niet exclusief dus die persoon is mij niks verschuldigd.
  • Nee, ook als wij exclusief zijn vind ik dit geen probleem. Het is maar sociaal media.
  • Het geeft mij wel een beetje een naar gevoel maar ik zou het niet bespreekbaar (durven) maken.
  • Wanneer we meer exclusief zijn zou ik dit bespreekbaar maken en afgaande op de reactie een keuze maken.
  • Ja, ik zou die persoon hiermee direct confronteren en afgaande op de reactie een keuze maken.
  • Ja, ik zou het daten afkappen. Dit is een dealbreaker voor mij.
  • Anders (licht toe?)

0 stemmers

1 like

Als jij op een plek bent waar eten en drinken duur is ( pretpark, vliegveld, tankstation, concert)
Blijf je dan de hele tijd zeuren over de prijs?

• Ja iedereen krijgt te weten hoeveel ik betaald !
  • Nee deze plekken zijn nou eenmaal duur en ik heb de privilege om hier te zijn dus die 4 euro voor een glaasje water kan er ook nog wel vanaf.

0 stemmers

2 likes

Hoe kun je je eigen dagje uit of vakantie verpesten denk ik dan :joy:

8 likes

Comments zou er voor mij een beetje vanaf hangen of het mensen zijn die mn date kent of niet. Ik vind actief interactie opzoeken met bekende mensen/modellen/mensen die jou niet kennen sowieso een beetje ongemakkelijk dus daar zou ik meer moeite mee hebben. Mensen die je wel kent, prima als het nog niet exclusief is. Foto’s liken zou ik nooit een probleem vinden, ook niet in een relatie.

7 likes

Op mijn school waren er wel een paar kinderen die daarna echt 40 dagen geen snoep namen. Maar of die ouders ook vlees en alcohol lieten staan, geen idee

4 likes

Joh zelfs helemaal in Den Helder wordt het gevierd. Er zijn vast meer plekken in NH waar het niet gevierd wordt dan in het zuiden van het land, maar carnaval is inmiddels wel redelijk wijd verspreid toch.

Ik heb ooit 17 euro voor een glas wijn betaald en heb er alsnog intens van genoten hoor. Ik kan klagen en genieten tegelijk.

Edit: ik stoor me eigenlijk meer aan veel betalen voor matige kwaliteit.

32 likes

Huilt in Noorwegen. 7 euro voor een flesje frisdrank, 21 euro voor een glas wijn. Gewoon denken dat je op een festival bent, dan valt de prijs wel mee.🫠

3 likes

Ga jij meedoen met NaNoWriMo?

• Ja
  • Nee
  • Twijfel nog

0 stemmers

1 like
  • Een wat?

0 stemmers

2 likes

???wat

9 likes

Ja ik ook. Klagen over de prijs doe ik niet zo snel maar wel als ik er dan een vies zoet glas witte wijn of klef bolletje net te warme kaas voor terugkrijg. Niks erger dan je verheugen op eten en dat het dan tegenvalt :pleading_face:.

9 likes

Ik heb ooit 20 euro betaald voor een mojito in Marrakech en hij was echt niet lekker maar we voelden ons wel fancy :+1:t2: Dat is ook wat waard

6 likes

Dat plein in venetie was voor mij wel het toppunt. Wij werden nog net niet persoonlijk aan de hand naar het terras getrokken terwijl het heel druk was, heel ongemakkelijk. We waren iig 40 euro kwijt voor daar ff met 2 personen maximaal 20 minuten ff te zitten lol.

@monkeyslut in Marrakech is het uberhaupt lastig om een alcoholisch drankje te krijgen toch? Daar klaagde een vriendin van mij over haha, geen idee of dat nu ook nog zo is.

Ja klopt! Al heb je in marrakech nog veel keuze in vergelijking met buiten de grote steden. Daar schenken ze vaak helemaal geen alcohol in restaurants.

1 like

Ik zou trouwens echt graag een keer naar marrakech willen.

Ben jij wel eens naar marrakech geweest?

• Ja
  • Nee maar zou ik wel willen
  • Nee wil ik ook niet

0 stemmers

2 likes

Ik weet het niet maar het is niet heel moeilijk om er iig November writing Month uit te halen, alleen wat de eerste na dan is?

Edit: 2/3 goed gegokt, het is national novel writing month. Wat irritant dat dat zo afgekort wordt.

2 likes