Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb het opgezocht: national novel (november) writing month.

Toch nog wat nuttigs gedaan in mijn extra uur deze dag.

3 likes

Waarom?

Ik vond het niet tegenvallen maar was wel blij dat we na twee dagen naar een andere plek gingen. Marokko is echt mooooi.

3 likes

Weet jij het ontstaan van Halloween, zonder nu te googelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb ook zo’n vriend die altijd de foto’s van een aantal knappe vrouwelijke modellen/actrices/sporters liked en dat vind ik ook toch altijd iets sneus hebben, een beetje puberaal ofzo. Volg ze gewoon in stilte denk ik dan. Al zou likes bij mij niet meteen een dealbreaker zijn maar comments wel.

8 likes

Ben jij wel eens op vakantie geweest en dat je het echt verschrikkelijk vond en alles tegenviel?

Ik vraag me altijd af hoe erg het dan moet zijn geweest want het lijkt me dat je overal nog wel iets leuks ervan kan maken

• Ja meerdere keren
  • Ja 1 keer
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Je kan overal iets leuks van maken tenzij je met verschrikkelijke mensen bent

21 likes

dit is ook voor noorse begrippen niet normaal hoor hahaha

3 likes

@Shaaar vertel, als je wil! Ik heb dus 2 vrienden die gewoon altijd een kut vakantie lijken te hebben en als je het hoort hebben ze dan ook wel echt pech gehad met het hotel bijv. Of vlucht en alles in 1 klinkt het wel kut. Maar toch denk ik dan , ja er moet wel iets leuks zijn geweest. Maar misschien ben ik dan een iets te positivo.

1 like

Ik was 14, werd die week voor het eerst ongesteld en m’n ouders hadden besloten dat het een topidee was om een soort kartonnen huis te huren op een berg in de middle of nowhere, TsjechiĆ«.

Onze auto kon niet tegen de berg oprijden, dus we moesten elke dag 30 minuten omhoog lopen als we ergens heen gingen. De enige winkel binnen 30 minuten rijden was het formaat van een ah to go en had alleen maar ingeblikt eten en tena lady xl dus ik liep met een soort luier rond. Ik mocht niet in het kartonnen huis blijven in m’n eentje want gevaarlijk, dus ik moest elke dag wandelen (nog meer bergen op lopen). Er was geen internet en geen tv in het kartonnen huis.

Er was gelukkig wel een ligbad, anders had ik mezelf ergens aan een tak op de berg opgehangen denk ik.

49 likes

Nee ik denk echt dat je van veel vakanties nog best iets kan maken als je de mensen met wie je bent echt leuk vindt.

Mijn moeder is kinda crazy en ik durfde daar toen nog niet tegen op te staan, dus toen moest ik zes weken lang mee naar Suriname met haar, haar nieuwe vriend en mijn zusje. Onze accomodatie had maar twee slaapkamer dus ik heb zes weken met mijn 9 jaar jongere zusje op een kamer geslapen als 19 jarige terwijl we allemaal familieleden gingen bezoeken die ik niet ken. Oja ze had toen ook nog het plan om te emigreren dus we gingen ook allemaal zielloze stukken land bekijken.

Op plaats 2: De vakantie het jaar erna met mijn ex, het was toen mentaal al uit, hij houdt van hiken en regen, we gingen naar ierland. Ik had de guts niet om het af te breken. Verschrikkelijke vakantie was dat en de week erna heb ik het uitgemaakt. Ik bedenk me net ook dat ik die zomer al wel een eerste uitmaakpoging had gedaan en toen zei hij: maar de vakantie dan. Ik was echt dom

18 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

De vakantie met mijn ex was echt de hel. Nog nooit zo graag naar huis gewild.

3 likes

Of je accommodatie blijkt zo te stinken dat je denkt dat je gek wordt en je kunt geen kant uit.

Iets met Ieren ofzo? Engeland, Schotland. Allemaal hetzelfde

2 likes

Oh ja dat klinkt wel echt heel rot zeg :worried: 6 weken ook nog eens. Die 2e vakantie is hopelijk korter geweest.

@Zemraluani ik moest echt lachen maar vooral omdat ik het gewoon zo voor me zie. Mijn moeder gilde altijd als een gek als we een stijle berg op moesten rijden, en dan hadden we wel zo’n auto met een vierwielaandrijving. En ik zat dan echt zo achterin :neutral_face: en mn vader zei gewoon niks. Jullie hebben iig wel genoeg kunnen wandelen :face_with_diagonal_mouth: dat vond ik als kind altijd het stomste om te doen op vakantie, wandelen.

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Instagram

Ja toen was ik 12 ofzo en werd ik gepest op de camping. Was echt heel naar en ik was continu bang om naar buiten te gaan

1 like

Ja was echt een verschrikkelijke vakantie. Ben toen we weer op Schiphol landde ook met de trein naar huis gegaan ipv mee met de auto. Kon het niet meer aan. Met mijn ex was gelukkig maar een week.

1 like

Vandaag opmerkingen maken als ā€œheel vervelend dat de aarde opwarmt en klimaatverandering maar ik geniet nog maar even van het warme weer nuā€

• Is ignorant/stom
  • Is logisch/begrijpelijk
  • Zou ik zelf ook kunnen zeggen
  • Zou ik zelf niet kunnen zeggen
  • Ik geniet van het weer nu
  • Ik geniet niet van dit weer

0 stemmers