wasberen zijn geen beren maar goede video hahaha
Sorry zo erg haat ik ze
Huh, een vriendin van me had/heeft ze in haar tuin, en dat is in Europa. Zijn heel cute trouwens
Ja helemaal eens met jou. Nee, een vriendin van mij.
‘Last van’ is een groot woord aangezien het maar 1x is gebeurd, maar op vakantie in Costa Rica hoorde ik 's avonds in het donker opeens superveel lawaai vlak naast me, schrok me rot. Toen bleek dat een paar racoons 3 grote vuilnisbakken hadden omgegooid en de inhoud lekker zaten op te smikkelen. Creepy beesten wel.
Trash pandas
suikertax
- voor
- tegen
- ligt aan voorwaarden
0 stemmers
Laat ze eerst maar eens de btw van groente en fruit afhalen.
Maar dan krijgt fruit wel weer de suikertax. Want er is weer eens niet goed over nagedacht en suiker zit ook in fruit.
Dan noemen we het de toegevoegde suikertaks
In de geschiedenis hebben vrouwen zich relatief vaak tot minder officiële genres als dagboeken en brieven gewend om hun ideeën op papier te zetten, simpelweg omdat ze geen andere mogelijkheid hadden. Omdat die genres een lagere status hadden dan bijvoorbeeld een essay, worden ze vaak ook nu nog minder serieus genomen (bij vroege vrouwelijke wetenschappers bijvoorbeeld). Tegelijkertijd heb ik het idee dat bij vrouwen ook eerder postuum hun privéleven wordt geschonden (zoals laatst ook bij die pretend-studente documentaire). Juist misschien weer omdat bij mannen vooral naar hun publieke rol wordt gekeken. Maar die aandacht voor het privé-leven, die vrouwen eerder inbrengen, kan juist ook weer een bewust statement zijn. Het is kortom heel complex, maar ik denk dat je al dat soort machtsverhoudingen ook mee moet nemen. Je wil iemand niet opnieuw de mond snoeren. Het is wat dat betreft ook niet toeval dat juist deze dagboeken bekend zijn: ze hadden beiden de ambitie om schrijfster te worden.
Dan komen vast veel nieuwe snoepsoorten op de markt zonder toegevoegde suiker, maar met veel laxerende zoetstof.
Als je mocht kiezen:
- Kerstpakket nu alvast ontvangen
- Kerstpakket pas in december ontvangen
- Nu vast weten wat erin zit, in december pas ontvangen
- Liever geen kerstpakket ontvangen
- Nvt/anders
0 stemmers
Onder kerstpakket valt ieder geschenk van je baas, of het nou een doos vreten, een cadeau of cadeaubon is
Ik ben in december met verlof tot april dus dat wordt dan denk ik geen kerstgeschenk? Hoe is dat bij jou geregeld @anon3219017
Bij ons wordt het opgestuurd
Kerst pakket hoort bij de fecember teleurstellingen.
volle kat met strafblad!!!
Kreeg jij vroeger als kind wel eens een plakje worst of een blokje kaas bij de slager/kaasboer?:
- Ja, regelmatig
- Ja, maar niet altijd
- Nee, want ze waren gierig
- Nee, want mijn ouder nam mij niet mee boodschappen doen
- Anders
- Nvt
0 stemmers