Stel je persoonlijke vraag #39

Nou heel soms stond er een bakje op de toonbank (?) in de supermarkt waar je dan jon proeven. Voelde echt als de jackpot hahaha

4 likes
Samenvatting

Ken je toevallig dan het boek het geheime tijdschrift van Jean-Marie Bailey ook? Dat is een document over een tijdschrift wat een groep vrouwen samen maakten. Dan moesten ze allemaal voor een bepaalde datum een stuk insturen, dat kon over van alles gaan van serieus politiek tot dagelijkse dingen. Diegene verzamelde alles en maakte er een tijdschrift van en dan stuurden ze die naar elkaar toe om de beurt en schreef men er opmerking bij. Een correspondentietijdschrift heette dat en werd toen door veel meer vrouwen gedaan in Engeland. Dat soort dingen zijn echt zo tof voor inkijkje!

Is met brieven trouwens ook zo. P.S. Is een hele mooie verzamelbundel.

8 likes

Je bovenburen steken regelmatig siervuurwerk af op het balkon. Ze zetten dit op de reling. Alle vonken ā€˜vallen’ dus naar beneden. Ik heb van die foam matten op het balkon liggen ivm kruipend kind en een bank met kussens. Overal zitten nu brandgaatjes in.

Zou jij je buren hierop aanspreken?
  • Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

Ik ben dus heel bang dat het een keer mis gaat qua smeulen / in de fik vliegen? (En de stank irriteert mij enorm, maar dat is geen reden om er wat van te zeggen vind ik).
Maar wil niet de zeikende buurvrouw zijn en je moet natuurlijk zelf weten wat je doet op je eigen balkon.

Pliesie bellen, want ik ben een schijterd

21 likes

Dat mag je toch helemaal niet afsteken behalve met oud en nieuw?

8 likes

OP je eigen balkon ja. niet op het balkon van je onderburen. Hartstikke gevaarlijk man, en zo niet dan alsnog aso. Ik zou er zeker wat van zeggen.

7 likes

Zou jij op kosten van Qatar naar het WK gaan? (Anoniem):

• Ja, want ik heb moreel geen bezwaar
  • Ja, want voetbal gaat voor mijn principes
  • Nee, het gaat tegen mijn principes
  • Nee, want voetbal is stom

0 stemmers

OkƩ top, heb ze zojuist een berichtje gestuurd en mochten ze het nog een keer doen bel ik de politie/verhuurder.

7 likes

Ik heb ook buiten het wk gewoon echt niks te zoeken in landen als Qatar

19 likes

W t f.

De mensen die het hele fucking wk bouwen betalen: ho maar
Random fans naar datzelfde wk halen: ja hoor met alles erop en eraan

:fu::fu::fu::fu:

7 likes

Ja je mag op je eigen balkon doen wat je wilt, zolang je buren er geen overlast van ervaren. Dat staat wrs ook in de voorwaarden van je verhuurder.

Ik zou zeggen prima dat jullie siervuurwerk afsteken, daar zit voor mij de overlast niet, maar vind mijn eigen schade vervelend en bang dat het nog erger kan worden met brand.

Daar kunnen ze hopelijk wel begrip voor opbrengen

3 likes

kunnen we dit ook met buitenkatten doen dan

5 likes

Nou dat zou wel slechte reclame zijn :disappointed_relieved:

3 likes

Heb jij wel eens een kerkdienst bijgewoond? En dan niet een bruiloft ofzo maar een reguliere dienst.

• Ja, maar ik was zo jong dat ik het niet meer weet
  • Ja, als kind
  • Ja, als tiener
  • Ja, als volwassene
  • Nee, nog nooit
  • Alleen met een feestdag (kerst/Pasen/…)

0 stemmers

2 likes

Ik moest voor mijn golev akte (om op katholieke scholen les te geven) een overnachting in het klooster doen. Ik heb toen 3 diensten bijgewoond, de eerste twee waren prima, maar wat saai. De laatste was om 07:00 en was voor mij geen positieve ervaring. Ik zat me vooral af te vragen of God wel blij zou worden van het ochtend ’gezang’ van wat oude mannen.

3 likes

Ik ga bijna trouwen, m’n moeder, ex-vrouw (niet m’n moeder) en de huidige partner van m’n vader komen allemaal. En m’n vader ook. Zin in.

Ze kunnen allemaal prima met elkaar in een ruimte gelukkig.

9 likes

(Bijna) elke zondag :smile:

10 likes

Ik wil ze niet in 1 kamer hebben, te confronterend.

4 likes

Ik wil niet trouwen. Als ik zou gaan trouwen zou ik beide ouders wel uitnodigen maar er wel tegenop zien en ermee bezig zijn op die dag. Op verjaardagen nodig ik ze apart uit, dat is altijd zo geweest. Ze zien elkaar nooit. Ik moet er eigenlijk niet aan denken dat ze dan de hele dag bij elkaar in een ruimte zouden zijn.

Edit: mijn wens om niet te trouwen staat hier trouwens los van

4 likes

macadamia noot = beste noot

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes