Nee een tijgernoot is de beste noot
overrated* noot
vertel me dan welke noten beter zijn
Bestaat niet
pistachenootjes oke maar cashewnoten zijn objectief toch echt niet zo lekker??? denk echt nooit hmm ja nU heb ik zin in een cashew
wel
In ieder geval die met de beste textuur! Maar bijvoorbeeld amandelen vind ik veel veelzijdiger dus die zou ik eerder de beste noemen denk ik
Pistache inderdaad
Zijn nooit getrouwd, maar wel uit elkaar gegaan. Was alsnog een heel gedoe met rechtszaken enzo. Zelf ook nooit behoefte aan gehad.
Mijn ouders kunnen nu wel prima met elkaar in 1 ruimte zijn, maar dat was de eerste 8 jaar ofzo na de scheiding echt niet zo.
Op mijn broers bruiloft zijn ze toen best wel uit elkaar gehouden, maar op mijn bruiloft (jaren later) hebben ze me samen ‘weggegeven’.
Mijn ouders zijn gescheiden maar ik heb mijn vader ook al vanaf mijn zesde niet meer gezien, geen idee ook waar hij woont. Dus wordt lastig uitnodigen dan. Heb de behoefte ook zeker niet.
Mijn ouders halen altijd verse noten van de markt en ik vind veel meer smaak zitten aan de cashewnoten dan aan de macadamia hahaha
vind jij paranoten/brazil nuts lekker?
- ja
- nee
0 stemmers
deze noot moet illegaal worden, smaakt naar zand en aarde
Nehhhh cashew is de vieste. Zo zoet
ff relschoppen op de zondagavond
mijn favoriete noot is:
- macadamia (elite)
- cashew
- pinda
- hazelnoot
- walnoot
- pistache
- paranoot
- pecan
- amandel
- pijnboompitten
- kastanje
- je bent iets vergeten, ik ben waarschijnlijk Bunnyslippers
0 stemmers
(
Pinda is geen noot
Mijn ouders hebben sinds mijn zusje ook uit huis is gegaan meerdere jaren geen contact meer met elkaar gehad en in de tussentijd zijn er ook wat dingen gebeurd waardoor ik best nerveus was voor spanning op mijn bruiloft. Maar ze hebben me samen weggegeven (ik wilde door beiden weggegeven worden of helemaal niet) en ze hebben in aanloop naar de bruiloft zonder dat ik daarvan wist ook vrij veel contact gehad over een gezamenlijk cadeau met heel veel emotionele waarde voor mij. Dus ik was positief verrast, en het is me eigenlijk ook heel dierbaar dat mijn bruiloft ze iets nader tot elkaar heeft gebracht.