Stel je persoonlijke vraag #39

Ja ik ben er ook blij mee! Wil je wat leuks doen maar weet je niet zo goed wat? Kun je altijdd naar de bios.

4 likes
6 likes

Apart dat je dat niet vers vindt :cowboy_hat_face:
@Luzarl ik doe het heel even in de magnetron of ik laat het zo ontdooien, dat gebeurt ook vrij snel met een losse boterham.

1 like

Nee gadver als je het vers invriest dan zit er nog een beetje damp in en dat bevriest en ontdooit weer. Zit je met zon gore natte boterham.
Geef mij vers brood of geroosterd oud brood.

5 likes

Ik beleg het altijd meteen als het bevroren is, dan is het echt heel snel ontdooit!

5 likes

Ik houd opzich wel van films eigenlijk maar niet van de bios. Vervelende mensen die door de film heen praten en met zakjes kraken, drinken slurpen en overdreven hard op popcorn knauwen. Ik kijk wel thuis een film

4 likes

Even in de oven doen en dan is het echt lekker. Geen water dan ook

Ik vind naar de bios gaan super leuk, maar zonder biosabonnement ga ik ook niet 2x per maand naar de film. Dus dan ben ik alsnog duurder uit dan nu, ook al zou ik dan waarschijnlijk toch vaker naar de film gaan dan nu omdat ik het abonnement toch al betaal. If that makes sense.

3 likes

Een goede vriend van je is jarig en je ziet hem op zijn verjaardag. Hij zegt je van te voren dat hij geen cadeautjes hoeft. Wat doe je?

• Ik neem niets mee
  • Ik neem iets kleins mee zoals een kaart of een doosje thee
  • Ik geef toch een ‘normaal’ cadeau, wat ik andere vrienden ook zou geven
  • Ik zeg dat we binnenkort iets leuks gaan doen op mijn kosten, ergens eten/film bijv. (of schrijf dit op een kaartje)
  • Anders namelijk

0 stemmers

2 likes

Vvv bon ftw

1 like

Koop jij wel eens Flevosap?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik krijg het wel altijd van m’n oma als ik ziek ben. Dan komt ze dat altijd brengen 🥹

26 likes

Nee nooit maar waarom eigenlijk niet, vet lekker.

7 likes

Echt altijd en ik vind gewone appelsap echt niet lekker meer, verwend geraakt :sweat_smile:

2 likes

Oh dit is echt mijn favoriet :joy::sob:

2 likes

Volgens mij heb ik het nooit gehad

Ik zou denk ik even doorvragen waarom als ik dat niet weet. Mijn man hecht bijvoorbeeld ook niet aan kadootjes voor z’n verjaardag (hij wil geen spullen krijgen die hij niet gebruikt en zegt: als ik iets echt wil, dan koop ik het zelf wel). Hij wil echt liever niets krijgen. Een vriendin wil vanuit duurzaamheidsoogpunt ook geen kado maar zij vindt het heel fijn als je voor haar verjaardag aan een goed doel doneert. Enzovoort :blush:

Haha i loooove it ook echt heel erg. Ook andere smaken geprobeerd, allemaal lekker maar deze blijft wel mn favoriet. Alleen ik had een tijdje terug dit op mn nachtkastje gezet. Normaal heb ik 's nachts alleen een flesje water, zo’n chilly fles, waar ik dus direct uit kan drinken. Die flevosap fles heeft een hele wijde opening en ik zette dat zo onbewust aan mn mond en echt alles liep over mn bek hahaha.

@Schaakmat probeer het! Ik ben geen sponsor of iets degelijks maar het is :heart_eyes_cat:

2 likes

N.a.v. de post van @Soy.peor in het memetopic

afbeelding

Is dit herkenbaar voor jou?

• Ja, dit was helemaal mijn ding
  • Wel eens gedaan
  • Nee, ik deed dit niet
  • Ik doe dit nog steeds lol

0 stemmers

1 like

:heart: AcQuiescee :broken_heart: ~why’d you have to go and make things so complicated?~

105 likes