Vvv bon ftw
Ik krijg het wel altijd van mân oma als ik ziek ben. Dan komt ze dat altijd brengen đ„č
Nee nooit maar waarom eigenlijk niet, vet lekker.
Echt altijd en ik vind gewone appelsap echt niet lekker meer, verwend geraakt
Oh dit is echt mijn favoriet
Volgens mij heb ik het nooit gehad
Ik zou denk ik even doorvragen waarom als ik dat niet weet. Mijn man hecht bijvoorbeeld ook niet aan kadootjes voor zân verjaardag (hij wil geen spullen krijgen die hij niet gebruikt en zegt: als ik iets echt wil, dan koop ik het zelf wel). Hij wil echt liever niets krijgen. Een vriendin wil vanuit duurzaamheidsoogpunt ook geen kado maar zij vindt het heel fijn als je voor haar verjaardag aan een goed doel doneert. Enzovoort
Haha i loooove it ook echt heel erg. Ook andere smaken geprobeerd, allemaal lekker maar deze blijft wel mn favoriet. Alleen ik had een tijdje terug dit op mn nachtkastje gezet. Normaal heb ik 's nachts alleen een flesje water, zoân chilly fles, waar ik dus direct uit kan drinken. Die flevosap fles heeft een hele wijde opening en ik zette dat zo onbewust aan mn mond en echt alles liep over mn bek hahaha.
@Schaakmat probeer het! Ik ben geen sponsor of iets degelijks maar het is
N.a.v. de post van @Soy.peor in het memetopic
Is dit herkenbaar voor jou?
- Ja, dit was helemaal mijn ding
- Wel eens gedaan
- Nee, ik deed dit niet
- Ik doe dit nog steeds lol
0 stemmers
AcQuiescee
~whyâd you have to go and make things so complicated?~
Ik kom er nu paa achter dar het dus niet waar isâŠ
Altijd gedacht dat Eminem dit had gedaan
Mijn MySpace-pagina was ook een mooie afspiegeling van mijn unieke 13 in een dozijn puberpersoonlijkheid
Niet mijn pagina dit ofc, maar voor het beeld.
Heb jij een bnâer waarvan je nou echt denkt, ja daar zou ik graag een keer mee willen uithangen?
- Nou nee
- Ja
0 stemmers
Het lijkt mij echt leuk met raven van dorst.
Huh, ik heb nu een gesprek over of raven van dorst wel een bnâer is. Dat is toch een bnâer ?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ohhh ik had dit met CU2! Ik maakte dan ook zelf designs in photoshop, meestal met fotoâs van mijn favoriete artiest van het moment en dan met de juiste codes enzo zodat je dan op de goede plek je scrollvakjes ed kreeg. Denk dat dat de enige reden was dat ik nog een beetje populair was op de middelbare, iedereen wilde dat ik hun CU2 voor hun pimpte
Oh dit doet me denken aan mn tokiohotel startpagina websiteâŠ
Eigenlijk moet je het ook zelf bakken.
Gewoon âs avonds een deeg maken en âs ochtends in de oven gooien.
Dit had ik ook, echt bizar hoe goed ik was in html doen ik 15 was!