Ik eet het eigenlijk niet echt in hotels, maar zo lekker als het nog warm is en je smeert er een dikke laag gezouten roomboter op (of andere chocoladepasta die dan zo smelt). Of om te dippen in een zachte eierdooier. Als ik brood eet is getoast brood echt superieur.
Heb jij een broodrooster?
- Ja, gebruik ik regelmatig
- Ja, gebruik ik af en toe
- Nee
0 stemmers
Nee maar ik toast ze in de tostigrill, gaat ook prima.
Maar da’s meer afwas
Mijn vriend kon niet leven met het idee dat ik geen broodrooster had dus heeft hij er één voor me gekocht. Wij hebben nog steeds discussie over of je brood roostert zodat het dan tenminste nog eetbaar is, bij oud of droog brood dus (ik) of dat je brood roostert omdat het het gewoon lekkerder maakt (hij).
was jij die altijd af meteen👀
Hoe vaak maak jij je grillapparaat schoon
- Meteen na gebruik
- Na 2-3 keer gebruiken
- Na 4-5 keer gebruiken
- Na 6 keer of vaker gebruiken
- Alleen als hij echt goor is
0 stemmers
Kruimels en gesmolten kaas haal ik er altijd wel gelijk af maar echt schoonmaken veel te weinig.
Pro tip: bakpapiertje erin leggen voor gebruik.
Oh dat schaar ik ook onder schoonmaken
Als ik alleen brood rooster of tosti maak dan meteen kruimels weg vegen enzo. En als ik er groenten of vega burger op heb gelegd dan gaan die platen in de vaatwasser.
Ja ik vind dat alleen lekker als het brioche ofzo is, anders houd ik sowieso meer van dat Duitse zuurdesem met echt goede krokante korst. Gewoon Nederlands brood zo los meh.
Ik eet eigenlijk zelden brood dat niet geroosterd is, vind dat veel lekkerder dan zacht brood. Ook als het brood nog vers is.
Mijn brood ligt altijd in de vriezer dus dan heb ik sowieso altijd vers brood.
Ik zocht die videos vorig jaar nog want ik vond het wel leuke workouts en die vrouw niet eens heel vervelend. Maar ze waren allemaal van youtube afgehaald.
(Ik deed het trouwens nooit in poging tot 30 dagen achtereen ofzo, gebruikte het gewoon incidenteel als een workoutfilmpje)
Haal je het er ‘s avonds uit of ‘s ochtends vroeg? Ik vergeet dat altijd en dan is het alweer een verloren zaak
Is binnen 5 minuten ontdooid dus gewoon als je het wil eten
Nou bij mij is t dan altijd nog steenhard hoor
Ja zelfs dit werkt bij mij niet, want dan leg ik het even op een bordje om te ontdooien en 10 minuten later zijn de randjes alweer helemaal uitgedroogd ofzo? Ben niet zo goed met brood
Magnetron kan ook, halve minuut ofzo. Wordt t soms net even te warm maar dat is zo weer weg. Maar dan heb je geen stomme randjes.