Stel je persoonlijke vraag #39

Geef jij jezelf een verjaardagscadeautje als je jarig bent?

• Ja altijd
  • Soms, niet altijd
  • Eigenlijk nooit

0 stemmers

Zo ja, waarom?

• Om mijn dag nog specialer te maken
  • Alleen dan kan ik die aankoop verantwoorden
  • Ik bewaar aankopen tot speciale gelegenheden, zodat ik niet teveel uitgeef
  • Omdat ik elk excuus om te spenden aangrijp
  • Anders

0 stemmers

En geef je jezelf een budget voor je eigen kado?

• Nee ongelimiteerd
  • < 50
  • 50-100
  • 100-250
  • 250-500
  • 500-1000
  • Meer dan 1000

0 stemmers

Alleen IK kan het perfecte cadeau voor mijzelf uitkiezen

16 likes

Wat is je perfecte cadeau voor je volgende verjaardag?

1 like

Maar mocht een forummer geld teveel hebben. Ik ben in januari jarig

8 likes

Ik heb gestemd, ze heeft zelf voor dit vak gekozen, maar vind eigenlijk meer - ze heeft zelf voor de cliƫnt gekozen. Ze had hem niet als cliƫnt hoeven nemen.

4 likes

Wow moet Amalia nu in een afgesloten pand leven? Ik wist dat ze niet meer op kamers in Amsterdam meer kon wonen, maar wist nog niet waar dan wel. Jeetje zo heftig. Soort van Real life horror versie van rapunzel die afgesloten in haar toren leeft :worried:

Edit: Ik bedoelde te antwoorden op @Hectometer

3 likes

Nee, ik geef mezelf er meerdere. Ik heb geen verjaardag maar een verjaarmaand :cool:

6 likes

Dit vroeg ik me laatst nog af: het lijkt me eigenlijk ook best eng om nee tegen zo iemand te zeggen als die je benadert. Dat zou volgens mij ook heel verkeerd kunnen vallen en ik kan me ergens ook voorstellen dat dat gezien zou worden als een aanbod dat je niet af kan slaan (of anders).
Ik heb geen idee hoe dit gegaan is trouwens hoor, misschien is zij wel degene die hem benaderd heeft, maar het was meer een hersenspinsel.

4 likes

Hahaha die ā€œmij krijgen ze niet kleinā€ zie ik helemaal voor me. Zo’n radeloze geest die elke nacht zijn kinderen op pad stuurt om in de gang en naast je bed eng naar je te gaan staren en ondertussen zelf enge teksten op je spiegel schrijft en inmiddels echt keihard met deuren klappert en met lampen knippert
En dan dat de mij krijgen ze niet kleiners alleen maar :fu:t2::fu:t2::fu:t2: zitten
Een geest kan maar zoveel doen! Die moet op een gegeven moment toch opgeven

16 likes

Toen wij in ons vorige huis (een prachtig, oud huis) woonde ging echt alles mis. Onze dochter sliep 2 jaar lang geen nacht door, mijn schoonvader overleed plotseling, mijn vader kreeg acute leukemie, ik kreeg zelf hartproblemen, het bedrijf van mijn man kwam in een dip, wij gingen samen door een relatiecrisis en ga zo maar door. Wij grapten altijd dat er gewoon een slechte vibe in dat huis hing. Vervolgens vrij snel verhuisd (niet daardoor haha) en alles ging ineens beter.

Nou ja, mijn schoonvader bleef dood uiteraard. Maar onze dochter sliep vanaf dag 1 daar door, mijn vader stabiliseerde, mijn hartproblemen zijn weg, het bedrijf van mijn man loopt als een trein, onze relatie is sterker dan ooit etc. Natuurlijk toeval, maar later hoorden wij van oude buren dat oude bewoners van ons huis inderdaad in 1900 zoveel zijn omgekomen bij een ongeluk oid. (Vaag verhaal dus in hoeverre het waar is…)

Wij geloven in ieder geval nog steeds dat dat huis dus echt ongeluk brengtšŸ˜…

25 likes

Ik weet niet wat enger is: met een chagrijnig huisspook leven of een nieuwe hypotheek moeten afsluiten tegen 4,5%. Kom er maar gezel bij zitten hoor Casper.

64 likes

Ik had vroeger eens een huisgenoot die soms de trap opkwam (ze woonde onder me) om te vertellen over de geesten die ze zag in het huis.

Maar ik denk eigenlijk dat zij gewoon niet goed snik was. Wat moet zo’n geest ook in een goor studentenhuis, lijkt me idd veel leuker voor ze om een familie dan te terroriseren @Drawster

14 likes

Kwam er later wel achter dat dat studentenhuis voor het een studentenhuis was, de woning was van een Joods gezin dat naar Auschwitz gedeporteerd is en daar is overleden.

Maar denk niet dat hun geesten dan weer helemaal naar Nederland teruggekomen zijn.

Waar ben je wel eens door aangevallen?

• Meeuw
  • Gans
  • Zwaan
  • Eend
  • Roodborstje
  • Kip (of haan)
  • Kraai(achtige)/ekster
  • Kasuaris
  • Spreeuw
  • Andere vogel
  • Iets met vleugels en een snavel maar ik weet niet wat precies
  • Geen van deze

0 stemmers

Love alle vogels trouwens :v:

2 likes

Nja aangevallen niet. Maar ik zat ooit in zon bootje in de efteling. En toen kwam er eenden en andere eendachtige heel dicht bij.cen toen dacht ik ahw lief die ga ik aaien. Maar die beesten zijn blijkbaar gewend dat ze daar gevoerd worden. Dus dat beest hapte naar me.
Daarna heb ikbraaf mn handjes binnen t bootje gehouden.

1 like

Moh vind ik wel tellen hoor.

Oh ja ik bedenk me nu dat er ook wel eens een duif zelfmoord heeft gepleegd onder de wielen van mijn auto :cry: telt ook niet echt als een aanval maar was echt niet te ontwijken en redelijk traumatisch (ook voor de duif natuurlijk)

1 like

Ik tel gewoon alles wat ooit tegen mijn hoofd is aangevlogen

2 likes

Heb een keer een duif gekopt op de fiets die beesten zijn hard wajo

29 likes

Ik channel mijn voorouders, gaan we zien wie er wint

5 likes

Mijn eigen vogel :smiling_face_with_tear:

18 likes