Haha ja bij mij zit er ook een parkiet tussen
Een vogel heeft vorig jaar zomer midden in mân gezicht gekakt terwijl ik aan het fietsen was, nog steeds kleine trauma van
hahahaha ja daar dacht ik niet eens aan maar dat is eigenlijk ook een soort aanval ja. Kan ook echt branden trouwens
og ik heb dit eens gehad op school, scheet er 's middags een vieze meeuw op mijn prachtig hoofd
Ik ben een keer aangevallen door een stadsduif en sindsdien was ikecht als de dood voor duiven. Als ik met iemand anders in de stad liep verschool ik me echt achter diegene hahaha. En als ik alleen liep, ging ik echt omlopen ipv langs zoân duif
Op een gegeven moment samen met een vriendin geoefend met gewoon langs duiven lopen, omdat ze het zoân stomme angst vond. Vond het verschrikkelijk, maar het heeft wel geholpen. Ik ben nu niet meer heel bang voor duiven, maar ik ontwijk ze nog steeds liever haha.
ik een gans op het schoolplein op de middelbare
Ik een keer door een gans bij museum More (blijkbaar een bekende daar). Ik wandelde daar met mijn vriend en toen kwam ie vet agressief op ons aflopen. Toen heeft mijn vriend mij in de richting van de gans geduwd, zichzelf in veiligheid gebracht en vervolgens vanaf een afstand tips gegeven hoe ik met dit gevaar om moest gaan (âdoe alsof je hem gaat schoppen. Niet echt natuurlijk, maar een soort schijnbewegingâŠâ)
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik wil wel zeggen dat ik echt fucking veel respect heb voor de terror-oehoe die toen joggende mensen in Heerhugowaard/Hendrik Ido Ambacht of zoân soort mannennaamplaats aanviel.
Struisvogelđ
Omg jongens ze zeiden
Maar hij zei Ik Vetrek, bye
(De noord Hollandse krant had als kop Roehoemenië )
Ik fiets al 5 jaar elke dag langs het kanaal naar mân werk waar in het broedseizoen een bord hangt met daarop de tekst âpas op, agressieve kraaienâ. Nooit wat gebeurd tot een paar maanden geleden. Ik was dus aan het fietsen en het leek net alsof iemand me van achter in mân haar greep en mijn hoofd naar achter trok. Ik schrok me rot. Was het dus een kraai die mij met zijn klauwen aanviel
Ik hou ervan als iets in porties is verdeeld. En love de merci met marsepein die altijd overblijft
Die marsepein is de lekkerste, zou bijna willen dat er een merci doosje met alleen die smaak bestaat
Dat bestaat vlg mij ook?
Blij dat onze eksters dat niet doen, doodeng.
Veel fietsers daar plakken ogen op de achterkant hun helm, want zolang je ze aankijkt doen ze het niet.
Mensen die zich met Halloween verkleden en dan verkleed gaan als iets moois (bijvoorbeeld een jurkje aan en dat moet dan een prinses voorstellen) of âsexyâsâ (bijvoorbeeld een âsexyâ verpleegster)
- Leuk
- Geen mening
- Gaar
0 stemmers
âIn the real world, Halloween is when kids dress up in costumes and beg for candy. In Girl World, Halloween is the one night a year when a girl can dress up like a total slut and no other girls can say anything about it."
Krijg je een kerstpakket/waardebon/iets in die richting?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb nog nooit ergens gewerkt waar er kerstpakketten of iets dergelijks werden gegeven en ik vind dat echt jammer, vond het vroeger zo leuk als mân ouders er met een thuiskwamen.
mân beste kerstpakket ooooit was het jaar dat ik bij de AH werkte en we een doos vol Excellent-Kerstspul kregen wat je nooit zelf zou kopen
zat daar in mân studentenkamer met een doos vol luxe en voelde me echt een snack-koningin toen
Wij krijgen een kerstpakket, kerstborrel en voor elke medewerker een gepersonaliseerde kerstsok met kleinigheidje.