Stel je persoonlijke vraag #39

Ik sta bij een andere organisatie op de payroll dan de organisatie waar ik feitelijk voor werk, en krijg tot nu toe elk jaar van beide organisaties iets. Vaak krijg ik ook nog wat van de afzonderlijke projecten waar ik aan werk. Tot nu toe elk jaar 2 cadeaubonnen voor samen zo’n €200, en vanuit de projecten vaak wat lekkers. Niks te klagen.

vind het wel komisch als iemand dan als sexy haai/sexy pizza/whatever gaat maar sexy duivel/kat moet een taakstraf op komen

9 likes

Vorig jaar hebben we allemaal een tasje gekregen met allemaal persoonlijke items en echt lekkere chocolaatjes van mijn baas. Was zo leuk :heart_eyes: ik had eigenlijk niks verwacht. Maar dit kan alleen bij een klein bedrijf haha, ik zou ook blij zijn met zo’n standaard kerstpakket, want vorig jaar was de eerste keer dat ik iets kreeg (behalve die keer dat ik bij een webshop werkte en we allemaal iets kregen dat slecht verkocht…).

4 likes

Ik ben eigen baas en elk jaar denk ik zal ik een kerstpakket voor mezelf kopen. Maar voelt zo stom😂

4 likes

Ben bang voor het eerst niet. Werk nu voor een uitzendbureau. Al was t de laaste paar jaar ook zeer triest dus wat dat betreft mis ik niks.

2 likes

Meestal krijg je ook van een uitzendbureau wel iets kleins. Althans ik heb in het verleden voor verschillende uitzendbureaus gewerkt en vaak kregen wel wel iets als in kerstsokken of een chocoladereep.

2 likes

Doen!! Lijkt me echt leuk juist

6 likes

Oh dat deed de werkgever van een vriendin vorig jaar ook, je kon zelf een bon kiezen voor een lokale winkel (kaasboer, boekhandel, etc). Echt super leuk, veel beter dan dat het allemaal naar bol.com oid gaat.

Wij hadden altijd super leuke kerstpakketten, maar naarmate het bedrijf groeit hoe kutter onze kerstpakketten worden. Met als dieptepunt vorig jaar waarin we een onpersoonlijk generiek makropakket hadden, met allemaal van die zogenaamd luxe dingen, want dan eigenlijk gewoon vieze chocola in een fancy verpakking is.

Jammer, want ik ben verder echt dol op kerstpakketten!

6 likes

Ik vind een kerst pakket zo leuk. Je hoopt elke x op iets leuks maar het is elke x goedkoop smakeloos eten en prullaria.

17 likes

Zoveel planten in huis

• Mooi
  • Lelijk
  • Onhygiënisch
  • Wat een werk
  • De moeite waard
  • Vragen om een plaag
  • Zou ik ook willen
  • Zou ik niet willen

0 stemmers

2 likes

Hahah idk ik vind het een vies idee om 200 planten in huis te hebben met aarde waarin allerlei beestjes kunnen leven. Vliegjes die rondzwermen. Hoeft natuurlijk niet per definitie zo te zijn maar met zo mega veel planten is die kans een stuk groter dan met 3.

5 likes

Nou ja ik hou wel van natuur, ik vind het ook leuk om dieren in het wild te zien maar die hoef ik ook niet allemaal in mijn huis. En er leeft vast genoeg, maar zolang ik het niet zie vind ik het niet erg :joy: ik zou het gewoon nasty vinden als je een vliegjesplaag krijgt. En geen idee hoor, maar dat lijkt me toch iets makkelijker te reguleren met weinig planten dan met je huis vol.

5 likes

Eerder een ‘kerstcadeau’ want het is altijd maar iets kleins :sweat_smile: Heb dan liever een cadeaukaart

Ik kreeg echt een mooi pakket toen ik een bijbaantje had bij de action, zo’n grote doos vol spullen. Weet niet of het allemaal action spul was maar ik was er echt blij mee destijds

2 likes

Mijn grootste nachtmerrie dit eeeewl
Andersom ook, want ik geef planten nooit water.

2 likes

Ben allang blij dat ik 2 planten in leven weet te houden.

2 likes

Vroeg donker buiten (wintertijd):

• Heerlijk
  • Vreselijk
  • Geen mening

0 stemmers

5 likes

Omg ja die kerstpakketten + cadeaukaart. Echt het beste onderdeel van de tijd dat ik daar werkte. Deze staat nog elk jaar op de kast te shinen. (Sorry voor de slechte foto)

27 likes

drie dagen heerlijk want oooh winter, kaarsjes aan gezellig bijna kerst!!! en op dag 4 denk ik jezus wat een grafellende, geen daglicht hoe lang duurt dit nog. :joy:

34 likes

Ik heb nog niet zoveel aandacht besteed aan de verlichting in huis, maar sinds de klok achteruit is gegaan vind ik dat zo’n gemis! Zit as we speak in een treurige witte kamer, met 1 enkel peertje aan het plafond, te werken.

8 likes

hield/houd jouw baas/manager in de horeca er ook van om altijd te roepen “er is altijd wat te doen!!!”

• ja
  • nee
  • ik heb nooit in de horeca gewerkt

0 stemmers

2 likes