Ik vind een kerst pakket zo leuk. Je hoopt elke x op iets leuks maar het is elke x goedkoop smakeloos eten en prullaria.
Zoveel planten in huis
- Mooi
- Lelijk
- Onhygiënisch
- Wat een werk
- De moeite waard
- Vragen om een plaag
- Zou ik ook willen
- Zou ik niet willen
0 stemmers
Hahah idk ik vind het een vies idee om 200 planten in huis te hebben met aarde waarin allerlei beestjes kunnen leven. Vliegjes die rondzwermen. Hoeft natuurlijk niet per definitie zo te zijn maar met zo mega veel planten is die kans een stuk groter dan met 3.
Nou ja ik hou wel van natuur, ik vind het ook leuk om dieren in het wild te zien maar die hoef ik ook niet allemaal in mijn huis. En er leeft vast genoeg, maar zolang ik het niet zie vind ik het niet erg
ik zou het gewoon nasty vinden als je een vliegjesplaag krijgt. En geen idee hoor, maar dat lijkt me toch iets makkelijker te reguleren met weinig planten dan met je huis vol.
Eerder een ‘kerstcadeau’ want het is altijd maar iets kleins
Heb dan liever een cadeaukaart
Ik kreeg echt een mooi pakket toen ik een bijbaantje had bij de action, zo’n grote doos vol spullen. Weet niet of het allemaal action spul was maar ik was er echt blij mee destijds
Mijn grootste nachtmerrie dit eeeewl
Andersom ook, want ik geef planten nooit water.
Ben allang blij dat ik 2 planten in leven weet te houden.
Vroeg donker buiten (wintertijd):
- Heerlijk
- Vreselijk
- Geen mening
0 stemmers
Omg ja die kerstpakketten + cadeaukaart. Echt het beste onderdeel van de tijd dat ik daar werkte. Deze staat nog elk jaar op de kast te shinen. (Sorry voor de slechte foto)
drie dagen heerlijk want oooh winter, kaarsjes aan gezellig bijna kerst!!! en op dag 4 denk ik jezus wat een grafellende, geen daglicht hoe lang duurt dit nog. ![]()
Ik heb nog niet zoveel aandacht besteed aan de verlichting in huis, maar sinds de klok achteruit is gegaan vind ik dat zo’n gemis! Zit as we speak in een treurige witte kamer, met 1 enkel peertje aan het plafond, te werken.
hield/houd jouw baas/manager in de horeca er ook van om altijd te roepen “er is altijd wat te doen!!!”
- ja
- nee
- ik heb nooit in de horeca gewerkt
0 stemmers
Bestek poleren ![]()
Whaha dit zegt toch echt elke horeca manager, zodra je HEEL even achter (in de keuken bijv) staat is het al , hup hup doorlopen. Iig dat was mijn ervaring in bediening en achter de bar.
servetten vouwen😭
Bah en die horeca eigenaar ging ook altijd veel te dicht op ons staan als hij ons iets wilde zeggen. Al zeiden sommige dat dat voornamelijk bij mij was. Ik ben toen zelf gewoon maar heel zogenaamd zelfverzekerd naar hem toegestapt.
Denk jij dat je voldoende afstand houdt? Nee dit is dus niet corona gerelateerd maar alsof je te dicht bij de persoon komt?
- Misschien doe ik dat onbewust
- Nee ik heb daar wel een “feeling” voor ,
0 stemmers
Hahaha mijn manager gaat altijd zo in je aura staan. Ik heb een collega die bij iedereen veel afstand houd en het is elke x zo grappig als mijn manager naar hem toe gaat hun gesprek eindigt altijd een stukje verderop dan waar het begon omdat m collega steeds een stap achteruit zet maar mn manager dan steeds een stap vooruit gaat hahah.
ik houd ongemakkelijk veel afstand zelfs ![]()
wat is stommer
- bestek poleren
- (wijn)glazen poleren
0 stemmers
nog even en ik sta liever in het openbaar vervoer dan ik naast iemand moet zitten🤢