Ik zet alle vieze vaat op het aanrecht, ik sop alles in en plaats het in de lege gootsteen, ik maak het aanrecht schoon waar net alle vieze vaat stond, ik begin de schone vaat uit de gootsteen af te spoelen en op het schone aanrecht te plaatsen.
Er wordt dus geen sopje gemaakt.
maar gelukkig heb ik nu een vaatwasser.
Volgens mij gebruik ik echt veel water tijdens het afwassen, want ik zet de kraan gewoon telkens aan als ik iets afwas. Ik vind een sopje in de gootsteen waar je dan dingen in afwast waar je uit moet eten echt een vies idee
Haha ja dat deed ik dus ook altijd. Ben laatst naar sopjes geswitcht maar ik spoel daarna alles nog af met water, toen ik hem dat verhaal onder mân poll zag doen dacht ik echt⊠wat doe jij. Maar ik zie dat meer dan de helft hier dat ook doet, dus het is blijkbaar best normaal
Ja dit deed ik ook altijd voor ik een vaatwasser had en de gasprijzen niet zo hoog waren (want moet wel met heel heet water vind ik).
Ik krijg vooral vaak opmerkingen over wonen in een appartement met kinderen. Dat is voor Nedelanders echt iets wat je zo snel mogelijk zou moeten willen veranderen. Alsof het echt iets afschuwelijks is. âDriehoog achterâ is ook zoân mooie uitdrukking, lekker minachtend
Edit: dat het huur is, daar krijg ik minder opmerkingen over. Alsnog best vaak, maar de opmerkingen over dat het we zeker wel graag naar een âechtâ huis willen krijg ik vaker
Ja doe ik idd ook dus ik vrees wel voor mijn eindafrekening
Mensen die zich teveel met status bezighouden
Pff ja ik woonde met kind in een appartement en wij zochten naar appartementen en huizen met tuinen. Uiteindelijk wel het laatste gevonden en die opmerkingen steeds⊠Alsof mijn kind daarvoor in een gevangenis leefde ofzo. Allemaal zo blij voor hem dat hij eindelijk lekker buiten kon spelen. Alsof hij dat daarvoor nooit deed :â)
Kijk jij wel eens Lotto Weekend Miljonairs? Of vrienden loterij miljonairs, hoe het nu ook heet.
- Nee stom
- Jaa leuk
- Ken het niet zo goed
0 stemmers
Wat vind je van Robert ten Brink?
- Leuke man
- Helemaal kut
- Neutraal
0 stemmers
Misschien moet dit in het dark crushes topic maar lang geleden had ik een crush op die man
Vanaf 2008
Ik vind al die quizzen op de commerciële stom omdat ze altijd op het niveau Randdebiel zijn.
Sorry, dit is mijn snobistische mening maar het is wel gewoon waar.
Doe mee!! Ik zou het niet redden tot de miljoen.
Niet zo erg als Frits Sissing, maar hij zit wel in mijn irritatiezone
Ik was af met een lopende kraan
Even verder op snobisme
Vinden jullie het dom dat Matthijs van Nieuwkerk amper Frans spreekt terwijl hij altijd zo loopt te dwepen met Chansons!!! en Aznavour maar niet eens kan vragen hoe vaak iemand in een restaurant kwam?
- Nee je kan best je identiteit maken van Franse Chansons terwijl je het niet spreekt
- Ja ik vind dat wel echt dom en teleurstellend
0 stemmers
Ik ben als kind zo ontiegelijk vaak van de trap in ons huis gedonderd (ik denk o.a. door mijn enorme konijnenpantoffels) dat een appartement een beter alternatief was geweest.
Kan je in een appartement geen trap hebben dan?
Haha oke weer wat geleerd, appartement is per definitie gelijkvloers dus
Van mijn huurbaas die elk jaar 3 maanden met zn reet op bali zat VAN ONS GELD!
Ik kan me er één nog heel goed herinneren. Ik woonde in een studio in het centrum van Den Haag in een âgoedeâ buurt. ik datete met iemand die nog thuis woonde bij zijn ouders in Zoetermeer. En hij deed zooooo laatdunkend over mijn âkamerâ en hoe klein het was (zo klein was het niet). En toen ging hij op zichzelf in een flatje drie hoog achter in Zoetermeer en deed hij echt alsof hij het helemaal gemaakt had en ik ânog steedsâ zo klein woonde. Was daar zo snel klaar mee.
Dit was het antwoord op je vraag wie tegen mij zei dat huren zonde is. Sorry mn frustratie moest er even uit.