Denk dat “boomer” nog bij de opties kan, iemand die een huis kocht in de tijd dat 3 ton veel was voor een eengezinswoning
Voor iedereen die een sopje maakt in de gootsteen en dat gebruikt om af te wassen: spoel je alles erna nog af met water of zet je het nadat je het door dat sopje hebt gehaald meteen aan de kant om af te drogen/droog te laten worden?
- Ik spoel het daarna nog af met water
- Ik haal het uit het sopje en zet het daarna meteen neer om droog te worden/droog het meteen af
0 stemmers
Ik kwam er laatst achter dat m’n stiefvader het daarna niet meer afspoelt en ik was echt in shock, dan zit er toch nog zeep aan? En alles heb je dan in dat vieze water gewassen en spoel je daarna niet meer af? Maar misschien is dat heel normaal en verspil ik voor niks water
Ik heb het ook nooit zo geleerd (altijd vaatwasser gehad) maar ik vind het ook zo goor. Zelfs als je voorspoelt is dat water alsnog gewoon hartstikke vies.
Volgens mij is het ook best Nederlands, ik hoor vaakmensen met een niet-Nederlandse achtergrond klagen hierover haha. Waarom weet ik ook niet, zuinigheid denk ik.
Ik spoel alles wel vantevoren af zodat het sopje niet zo vies is. Vind dat echt zo nasty als er stukjes groente of whatever in je afwaswater drijven
Haha ik heb er zelfs nog nooit over nagedacht dat het raar is om niet na te spoelen. Ik was wel af van schoon naar vies, dus ik begin met waterglazen en eindig met een pan bijvoorbeeld. Aan het einde is je sopje dan wel goor inderdaad.
Ik zet alle vieze vaat op het aanrecht, ik sop alles in en plaats het in de lege gootsteen, ik maak het aanrecht schoon waar net alle vieze vaat stond, ik begin de schone vaat uit de gootsteen af te spoelen en op het schone aanrecht te plaatsen.
Er wordt dus geen sopje gemaakt.
maar gelukkig heb ik nu een vaatwasser.
Volgens mij gebruik ik echt veel water tijdens het afwassen, want ik zet de kraan gewoon telkens aan als ik iets afwas. Ik vind een sopje in de gootsteen waar je dan dingen in afwast waar je uit moet eten echt een vies idee
Haha ja dat deed ik dus ook altijd. Ben laatst naar sopjes geswitcht maar ik spoel daarna alles nog af met water, toen ik hem dat verhaal onder m’n poll zag doen dacht ik echt… wat doe jij. Maar ik zie dat meer dan de helft hier dat ook doet, dus het is blijkbaar best normaal
Ja dit deed ik ook altijd voor ik een vaatwasser had en de gasprijzen niet zo hoog waren (want moet wel met heel heet water vind ik).
Ik krijg vooral vaak opmerkingen over wonen in een appartement met kinderen. Dat is voor Nedelanders echt iets wat je zo snel mogelijk zou moeten willen veranderen. Alsof het echt iets afschuwelijks is. ‘Driehoog achter’ is ook zo’n mooie uitdrukking, lekker minachtend
Edit: dat het huur is, daar krijg ik minder opmerkingen over. Alsnog best vaak, maar de opmerkingen over dat het we zeker wel graag naar een ‘echt’ huis willen krijg ik vaker
Ja doe ik idd ook dus ik vrees wel voor mijn eindafrekening
Mensen die zich teveel met status bezighouden
Pff ja ik woonde met kind in een appartement en wij zochten naar appartementen en huizen met tuinen. Uiteindelijk wel het laatste gevonden en die opmerkingen steeds… Alsof mijn kind daarvoor in een gevangenis leefde ofzo. Allemaal zo blij voor hem dat hij eindelijk lekker buiten kon spelen. Alsof hij dat daarvoor nooit deed :’)
Kijk jij wel eens Lotto Weekend Miljonairs? Of vrienden loterij miljonairs, hoe het nu ook heet.
- Nee stom
- Jaa leuk
- Ken het niet zo goed
0 stemmers
Wat vind je van Robert ten Brink?
- Leuke man
- Helemaal kut
- Neutraal
0 stemmers
Misschien moet dit in het dark crushes topic maar lang geleden had ik een crush op die man
Lang geleden. Vorig jaar of toen je vier was? Wat is lang geleden.
Vanaf 2008
Ik vind al die quizzen op de commerciële stom omdat ze altijd op het niveau Randdebiel zijn.
Sorry, dit is mijn snobistische mening maar het is wel gewoon waar.
Doe mee!! Ik zou het niet redden tot de miljoen.
Niet zo erg als Frits Sissing, maar hij zit wel in mijn irritatiezone
Ik was af met een lopende kraan