Stel je persoonlijke vraag #39

Bestek poleren :roll_eyes:

4 likes

Whaha dit zegt toch echt elke horeca manager, zodra je HEEL even achter (in de keuken bijv) staat is het al , hup hup doorlopen. Iig dat was mijn ervaring in bediening en achter de bar.

3 likes

servetten vouwen😭

2 likes

Bah en die horeca eigenaar ging ook altijd veel te dicht op ons staan als hij ons iets wilde zeggen. Al zeiden sommige dat dat voornamelijk bij mij was. Ik ben toen zelf gewoon maar heel zogenaamd zelfverzekerd naar hem toegestapt.

Denk jij dat je voldoende afstand houdt? Nee dit is dus niet corona gerelateerd maar alsof je te dicht bij de persoon komt?

• Misschien doe ik dat onbewust
  • Nee ik heb daar wel een “feeling” voor ,

0 stemmers

2 likes

Hahaha mijn manager gaat altijd zo in je aura staan. Ik heb een collega die bij iedereen veel afstand houd en het is elke x zo grappig als mijn manager naar hem toe gaat hun gesprek eindigt altijd een stukje verderop dan waar het begon omdat m collega steeds een stap achteruit zet maar mn manager dan steeds een stap vooruit gaat hahah.

23 likes

ik houd ongemakkelijk veel afstand zelfs :clown_face:

4 likes

wat is stommer

• bestek poleren
  • (wijn)glazen poleren

0 stemmers

1 like

nog even en ik sta liever in het openbaar vervoer dan ik naast iemand moet zitten🤢

3 likes

Vandaag heb ik geleerd wat het woord ‘poleren’ betekent. Nooit van gehoord, maar nu ik weet wat het is weet ik ook dat ik er niet goed in ben!

4 likes

Op basis van bovenstaande post

Op een schaal van 1 tot 10, hoe erg zou je het vinden om opgesloten te worden op je werk? 1 is niet erg en 10 is vreselijk.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welke voorzieningen zijn er wel goed geregeld op je werk? Om het een week mee vol te houden.

• Eten
  • Drinken
  • Douche
  • Toilet
  • Slaapplek
  • Vermaak
  • Anders, vertel!
  • Niets

0 stemmers

Zou je het ook overleven om een week opgesloten te zijn met je collega’s?

• Ja, gezellig!
  • Ja, dat is wel te doen
  • Nee, maar het kan erger
  • Nee, vreselijk

0 stemmers

2 likes

Onhygiënisch :joy: wat zijn dit voor mensen.

Edit: oh jijzelf ook haha. Ik snap wel wat jullie bedoelen, er komt stof op etc. Maar toch voelt het heel raar voor mij dat mensen natuur onhygiënisch vinden haha.

Nog een edit: ik lees nu pas dat het daar hierboven al over gaat. Sorry moest mijn verontwaardiging meteen kwijt.

2 likes

Er zijn ergere plekken om opgesloten te zitten dan een hotel :joy:

14 likes

We vangen Oekraïners op in het gebouw waar ik werk dus in principe zou ik er zo bij kunnen gaan zitten. Die mensen soort van permanent opgesloten op mijn werk… (Ze mogen er natuurlijk wel uit maar het is geen fantastische locatie om te moeten wonen.)

5 likes

Ja ik vond die ook lastig te beantwoorden.
Ik vermaak me wel een paar dagen met m’n telefoon en een rondslingerend boek.
En anders begin ik aan een collega :crazy_face:

1 like

Eten?

6 likes

Ik skreew liever met een megafoon. Nee maar eerlijk hoe kan je dat fijn vinden? Ik vind vreselijk., maar ik had zo’n gevoel van. Hij heeft niet het recht om iemand zo onprettig te laten voelen met een aanwewezig op 20 cm afstand. Dan doe ik het maar terug smeerlap. HOUD ARMLENGTE AFSTAND. Ik heb daarna in mn leven (ja voor corona) 2 keer in mn leven gewoon gezeg: “je staat te dichtbij, wil je afstand nemen”.

Als ander persoon zou jij je dan aangevallen voelen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je het te ver gaan als iemand niks doet maar die andere persoon wel vraagt om iets afstand te nemen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Apenkooien in de gymzaal, proefjes doen in de laboratoria, er is een werkplaats, atelier, muziekruimte, bibliotheek. Ik zou me wel vermaken, maar zit in zo’n geval alsnog honderd keer liever thuis. Maar qua vermaak is m’n schoollocatie misschien toch een goede tweede.

6 likes

Als het alleen op mijn afdeling zou zijn zou ik dat wel naar vinden. Het hele ziekenhuis lijkt me nog best gezellig, genoeg te doen wel lijkt me.

5 likes

Wat zou jullie programma zijn? Favo onderwerp en drankje. Ik zou m’n programma Margaritas and Musicals noemen. :joy:

7 likes

Haha ja precies dit @Shadina. Bij een gemiddeld kantoor zou het wel meevallen met vermaak, maar er zijn ook bedrijven waar je genoeg te doen hebt. Wij hebben een bar, muziekinstallatie, microfoons en schermen dus we kunnen karaoken, maar er is ook een pingpongtafel, er zijn computers, keukens etc. Genoeg te doen haha.

1 like