Stel je persoonlijke vraag #39

Ik had idd ook gestemd met het hele ziekenhuis in mijn achterhoofd. Anders wordt het een week lang leven op koffie, water en lange vingers en slapen op zo’n onderzoeksbed wat gewoon een stuk ijzer met een klein schuimlaagje is. Maar als ik gewoon eten uit de ziekenhuiskeuken kan pakken en ergens op een afdeling in een leeg bed kan gaan liggen dan overleef ik het wel. Kan ik ook een aantal collega’s ditchen en met de leuke gewoon ergens een survivalkamp bouwen.

4 likes

Hard pass x2

13 likes

Dat mag :slightly_smiling_face:

6 likes

Ik werk volledig vanuit huis dus prima als ik word opgesloten :joy:

4 likes

:grin: Klinkt leuk! Zijn er eigenlijk ook dieren die zich anders gedragen dan als bij het aangeboren geslacht?

2 likes

Vooral interessant wanneer je over de gender en seksualiteit van slakken begint

1 like

Beamers en tv’s genoeg voor films en series, een playstation en switch, tafelvoetbaltafel, pingpongtafel, muziekinstallatie. En ik heb ook altijd mijn ereader bij me, dus kan me ook nog terugtrekken met een boek :slight_smile:
En we hebben een professionele keuken (met keukenteam dat elke dag superlekkere -gratis- lunch maakt :drooling_face:), chille banken waar je ook prima lekker op zou kunnen slapen, koffiemachines, koelkasten met frisdrank, bier en wijn. Alleen geen douche voor zover ik weet, maar verder is het echt van net zoveel of zelfs meer gemakken voorzien dan mijn eigen huis. Die douche is alleen wel vrij belangrijk voor een week, dus meer naar de vreselijk kant gegaan en een 7 gegeven.

@anon50301661 Stunnin’ :smiling_face_with_three_hearts: Ik zou luisteren!

7 likes

Omg waar werk jij :pleading_face:

6 likes

Heb jij weleens koffietijd gekeken?:

• Ja, een enkele keer
  • Ja, regelmatig
  • Nee
  • Alleen een fragment hier en daar

0 stemmers

1 like

Een (online) marketing agency :sweat_smile:

3 likes

Alleen de ekte koffietijd

afbeelding

33 likes

Die tafelvoetbaltafel gaf het achteraf wel weg

3 likes

Ja? Die heb ik echt bij veel werkgevers in heel andere branches al gehad, net als de pingpongtafel trouwens. Is tegenwoordig volgens mij bijna raar als ze die niet hebben :smile:

Vertel!

Ik zou graag iets over wormen horen, laatst gelezen dat ze tweeslachtig zijn. Maar vraag me af hoe ze dan bepalen wiens mannelijke en wiens vrouwelijke orgaan ze gebruiken bij het paren. Of zouden ze dat afwisselen? :thinking: Zo van, ja nu is mijn penis een keer aan de beurt.

Heb jij een stamkroeg?

• Ja
  • Nee, maar wel gehad
  • Nee, ook nooit gehad

0 stemmers

4 likes

Eten wordt lastig. Hoewel bij de kinderopvang is fruit en brood en in de teamkamer ligt chips. Douche is er ook. Ik zou 2 matrassjes uit de babybedjes halen of een dikke mat uit de gymzaal om op tr slapen.
Vermaak genoeg, werk ook. Dingen voorbereiden ofzo komt goed. Vermaak: nou genoeg boeken om te lezen (kinderboeken) en 20 digiborden met mijn eigen netflix is dat net een soort bioscoop joh.
Ik zou daar zo’n beetje hetzelfde doen als thuis denk ik hahaha

4 likes

Geldt voor slakken ook. Ze hebben volgens mij beide geslachtsdelen.

Het plakkerige goedje bevat trouwens ook informatie over de seksuele status van haar uitscheider. Voor ze zich aan het liefdesspel wagen, besnuffelen en proeven slakken de feromonen in elkaars slijm. Pas daarna start de vrijpartij, die meerdere uren kan duren. Sommige slakken, zoals de tijgerslak, houden van acrobatische standjes en laten zich aan een taaie slijmdraad in de lucht bengelen tijdens de daad.

1 like

Even dacht ik dat je mijn collega was, maar wij hebben alleen geen switch haha!

3 likes

Malibu casis en alles en nog wat want ik kan me nuchter al niet aan een thema houden.

3 likes

Nee, ik bedoel het laatste. Ik wikipedia nogal wat af (en vond Willem Wever vroeger geweldig) dus je vindt hier en daar wat interessante feitjes van de meest basale dingen.
Dat gezegd hebbende, blijf ik naaktslakken goor vinden.

Edit: Seks & Slakken zou een goede documentaire naam hierover zijn.

6 likes