Wij houden best veel evenementen en hebben allerlei gekke dingen in het magazijn staan.
En kan altijd nog de kerstboom alvast optuigen. Ook leuk.
Im zou goed kunnen ronddwalen op mijn werk en ik kan het echt goed vinden met een grote groep collegas.
Pas jij broeken etc als je ongesteld bent?
- Ik pas sws nooit in winkels
- Nee dan gewoon even niet
- Alleen op lichte dagen
- Ja hoor waarom niet
0 stemmers
Je zou maar doorlekken in een zara broek in het pashokje
haha nee!
Nee, omdat ik me dan fysiek heel kut voel.
Huh maar je hebt toch door dat je bent doorgelekt als je je eigen broek uit doet?
We kunnen ook nog een beetje sporten want fitnesszaal, en best wat kantoortjes om slaapkamers van te maken, een kantine met goede broodjes, een eigen binnenplaats, en mijn collegas zijn ook wel leuk. Als ik mijn eigen kantoor als slaapkamer kan gebruiken en mezelf daar ook kan terugtrekken overleef ik het best wel. Leuker dan thuis momenteel denk ik
Ja maar je kan ook nog doorlekken als je die andere broek hebt aangedaan? stel je bent heftig ongesteld, gaat shoppen, trekt een broek aan en houdt deze even een kwartiertje aan omdat je verschillende tops past. Kan zomaar gebeuren hoor, op mijn ergste dagen kan ik amper met de trein. Continu wc binnen loopafstand nodig
Hoe leuk een baan ook kan zijn. Ik moet er niet aan denken om ergens 2 weken te zijn en me dan niet even terug kan trekken. Plus mn eigen spullen te hebben en zelf bedenken wat ik eet enzo. Nachtmerry
Voor de mensen die geen kinderen hebben maar wel neefjes op nichtjes:
Hoeveel ‘heb je’ met je neefje(s)/nichtje(s)?
- Heel veel
- Veel
- Niet zo veel eigenlijk
- Weinig
- Niks
0 stemmers
Gemiste kans dat je niet Spuiten en Slakken zei.
Verschilt een beetje van wie het de kinderen zijn, met de kinderen van m’n zus heb ik een andere band dan met de kinderen van m’n schoonzus en zwager.
Same!
Alleen is ‘mijn’ neefje/nichtje nog niet geboren maar ik voel het tot nu toe echt niet. Ik vind het echt super leuk voor hun, echt heel erg. Maar ik weet niet of ik het echt zelf ga voelen zeg maar, ik heb er gewoon niet zoveel mee maar ik hoop heel erg dat dat verandert want ik theorie lijkt het me leuk om tante te zijn.
Wel pas vanaf ze >2 jaar zijn. Daarvoor moeten ze me steeds niet.
Nee want die familie is echt alles behalve hecht, en als ik zelf neefjes/nichtjes zou hebben zou ik die wel vaak willen zien. Zo zit mijn familie in elkaar.
Love mijn rol als tante! Veel leuke kinder dingen doen, maar je hebt nog steeds de vrijheid van het kinderloos bestaan. Ik voel echt een goede band met mijn nichtjes en het is natuurlijk extra speciaal omdat ik de jongste geboren heb zien worden! Ik ben net een week met mijn moeder, zusjes en 2 nichtjes op vakantie geweest. Heel leuk, maar ik denk dat mijn kinderwens nog weer een stukje is uitgesteld
Niet om ‘t doorlekken maar voel me altijd zo opgeblazen dan en kan maar weinig broeken verdragen dus niet echt een representatieve pas sessie dan
Liever niet omdat ik altijd veel vocht vasthoud zodat ik een opgeblazen buik heb dus dingen passen anders dan normaal MAAR alsnog kom ik vaak toevallig in winkels terecht juist als ik ongesteld ben
Mijn neefje en nichtje (kinderen van m’n zus) zijn echt de wereld voor me. Als ik ze een week niet zie, dan mis ik ze ook echt. Ze zijn nog jong (1 en 3) maar heb echt een hele sterke band met ze. Ik probeer ook zoveel mogelijk als het lukt met studie/werk ze te zien als m’n ouders hun wekelijkse oppasdag hebben. Ik had van tevoren nooit verwacht dat ik dit zo zou ervaren. Heb zelfs een abbo op de dierentuin genomen