Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb op ja gestemd omdat ik wel blij wordt als ik een baby/kind zie. Maar dan vooral omdat ik denk: dat ga ik binnenkort ook meemaken.:smiling_face_with_three_hearts:
Maar als ik langer bij een baby/kind van een ander ben voel ik niet per se zo’n band of connectie, of dat ik er nou echt van geniet. Bij vriendinnen reageer ik wel enthousiast, maar dat is meer omdat ik blij voor hen ben dan dat ik zelf nou iets bij dat kind persoonlijk voel.

Ik denk inderdaad dat ik vooral mijn eigen baby leuk ga vinden en de baby’s van mijn broers, mochten zij ooit ook kinderen krijgen.

1 like

Pasgeboren babies niet zo, die vind ik meestal lelijk en op aardappels lijken, maar oudere babies/dreumesjes wel :heart_eyes:

2 likes

Ik hoor dit heel vaak maar ik snap dit niet hoor

Vind jij baby’s lelijk/op aardappels lijken

• Nee
  • Ja, (sommige) baby’s lijken op aardappels
  • Ja, (sommige) baby’s zijn lelijk
  • Ja, (sommige) baby’s zijn lelijk en lijken op aardappels

0 stemmers

2 likes

Vlak voordat je naar de tandarts moet extra veel tandenpoetsen, flossen en stokeren:

• Ja, same
  • Nee
  • Nee, ik doe dit altijd netjes

0 stemmers

Groetjes van Blush met 36 ragertjes naast zich.

1 like

Ik heb het idee dat het meer cool is om te zeggen ofzo.
Niet elke baby is gelijk leuk om te zien maar een aardappel?

22 likes

Ja ik lees dit ook alleen op 't forum

Ik kan baby’s ook niet lelijk vinden, kinderen wel maar baby’s… nah

1 like

Als ze net zijn geboren/paar dagen oud zijn, zijn ze juist het allerschattigst!

Voor de mensen zonder kinderen, maar wel vrienden met kinderen. Hoeveel heb je met hun kinderen?

• Niets
  • Niet zo veel
  • Weinig
  • Neutraal
  • Veel
  • Heel veel

0 stemmers

Vind dat al zo heerlijk oom/tante achtig.

1 like

Ligt bij mij aan hoe goede vriend(in) het is: kindjes van een van mijn beste vriendinnen zie ik wekelijks, pas ik wel eens op op etc & daar heb ik veel mee.

4 likes

ja ik vind dit nu zo’n grijsgedraaide forumgrap dat het irritant wordt

10 likes

Ik vind verse baby’s wel op aardappels lijken, helemaal zo verfomfaaid. Mijn eigen baby natuurlijk niet, die was het knapste van de hele wereld (lol niet dus als ik nu weer de allereerste foto’s zie).

6 likes

Nja een aardappel is eigenlijk helemaal niet zo vervrommeld. Ik vind een pasgeboren baby meer een ingedeukte/gesmolten babyborn.

14 likes

Ik vind het ook zo bijzonder om tante te zijn! Voorheen vond ik het totaal niet erg om langer weg te zijn uit Nederland, maar nu ik m’n nichtjes en neefje moet missen, is zelfs een vakantie van een maand al anders. Zeker omdat ze nog zo jong zijn. Het leuke is wel dat ik souvenirs voor ze kan kopen :blush:

2 likes

Kinderen ook.

4 likes

Ik vind het niet cool om te zeggen hoor, maar ik vind babies gewoon vaak niet mooi. Mijn eigen uiteraard wel maar als ik nu foto’s terug zie vind ik hem ook best lelijk :sweat_smile: ik vind die schattigheid juist komen als ze een paar maanden zijn en wat meer vetjes hebben en vrolijk naar je lachen.

3 likes

Vind het vooral totaal onboeiend hoe een baby eruitziet, who cares

29 likes

Toen ik zwanger was heb ik tegen vriendinnen gezegd dat ze me moesten aanspreken als ik mijn baby ineens de knapste van de wereld zou vinden. Ze is een dotje, maar knap? Nee haha. En dat vind ik van vrijwel alle baby’s :baby:

Ik vind babies vaak ook echt niet knap/mooi maar de dochter van mijn schoonzus was écht een knappe mooie leuke baby en nu ook de liefste leukste grappigste peuter ooit. Kan me niet voorstellen dat mijn kind daar aan zou kunnen tippen want ik was zelf echt een kutkind en vaak is dat wel beetje erfelijk.

1 like

Volgens mij is het meer een faux pas als een nekje breekt of een baby laat vallen dus

26 likes

Genoeg moeders die hun baby absoluut niet af willen geven haha, is bij sommigen echt een dierlijk instinct.

3 likes

Ja exact hahaha
Maar ik hoop niet dat de moeder vol hormonen het dan als een persoonlijke afwijzing van het kind ziet zeg maar.

Dit. Dan ben ik Seinfeld en de moeder/vader Kesha en de baby de knuffel

6 likes