Ja ik heb geen idee over de juridische kant van dit verhaal. Maar kom op zeg. Het is bij K3 niet alsof je voor de mooie solo stukjes van een bepaald lid gaat toch. Van een afstandje zie je toch niet wie er in dat pakje staat te dansen. Je betaald toch voor het concept K3. Volgend jaar zijn er weer drie andere leden.
Ik denk dat die ouders prima aan hun kinderen kunnen uitleggen waarom Hanne even niet kan zingen en dansen. Zo achterlijk zijn kinderen ook niet. Volgens mij maken vooral die ouders er nu een groot probleem van.
Iemand zegt: ‘‘Het kan namelijk niet zo zijn dat ik boek voor Madonna en dan Lady Gaga krijg’’
Ik zie deze week steeds van die klimaattips van de NPO, oa dat je je oude e-mails kan verwijderen want data opslag kost heel veel energie
Heb jij een (oud) e-mail adres met veel mail die makkelijk gedelete kan worden, want niet belangrijk?
- Nee heb ik niet
- Ja maar ga ik niet doen
- Ja maar heb ik al gedaan
- Ja dat ga ik doen!
0 stemmers
(Ik snap dat het een druppel is, maar ik heb net een paar honderd e-mails gedelete in 15 minuten ofzo en het voelt ook wel fijn opgeruimd en ook veiliger dat er niet zoveel e-mails met uni dingen etc op een simpele hotmail staan.
De nummer 4 was ook 100x beter dan de nummers 2 en 3 Ik vind het echt supertof dat Diede dit mag doen, ben echt heel enthousiast haha.
Ja echt 8000 ongelezen mails ofzo. Het idee alleen al om daar mee bezig te gaan 🫥 Ik stel het nog wel even uit.
Maar het gaat echt sneller dan je denkt en je daarna automatisch uitschrijven voor alle nieuwsbrieven, heerlijk
ik vind dat wel fascinerend, toen K3 kathleen stopte was het een collectief internationaal trauma en nu zitten ze waarschijnlijk al aan het 70ste lid?
@kali alle kinderen, groei op aub!
Bij musicals heb je ook af en toe de understudy en niet de grote ster op de planken.
@kali peuters proberen te communiceren maar zijn er slecht in en ik heb het geduld er niet voor. Daarbij denk ik dat peuters nog het snelst een woede-, krijsaanval hebben.
Ja precies, eerst had je drie zangeressen die samen K3 waren, nu heb je het concept K3. Inderdaad fascinerend hoe dat veranderd
Ik laat jou dan lekker op de vloer van de supermarkt liggen krijsen. Ik loop ondertussen heel snel de supermarkt uit.
Waarom dit eigenlijk? Omdat ze het niet gelijk al verteld heeft?
Met dank aan dit bericht heb ik zojuist alle 10.741 mails in mijn spam-mailadres-inbox verwijderd
Wel boeiend dat ze hier studio100 over gaan bellen en niet om die misdadige valse noten van die nieuwe.
Mijn vader wil ook geen baby’s vasthouden en heeft pas z’n kleinkinderen vastgehouden toen ze rond 5 maanden waren. Vond ik helemaal prima, nu laat ie ze bijna niet meer los
Degene die de vierde plaats had gehaald in K2 zoekt K3, Diede. Zij vervangt Hanne nu opeens omdat Hanne niet meer mag optreden vanwege d’r zwangerschap
Gaat het hier te vaak over k3 als je de gemiddelde leeftijd van het forum in acht neemt?
- Nee k3 is gewoon boeiend
- Ja ik vind k3 niet relevant en boeiend
- Ik heb geen mening hoor
0 stemmers
Ik vind het niet boeien, maar ik vind baby polls ook niet heel boeiend. Maar er zijn forummers die dat wel leuk vinden. Dus ik gun ze wel hun lolletje.
Ik gun maar ik ben verbaast
Ik weet niet of dat met een t of d is sorry