Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb dat met mijn mail van delta maar dat hele mailprogramma is zo verouderd dat ik het daar handmatig mail per mail moet doen dus dat stel ik nog even uit

2 likes

K3 en scandinavie allebei saai maar het komt te vaak terug.

Ben trouwens ook al mn mails aan het verwijderen door jou.

16 likes

Love K3 :sweat_smile: Gelukkig maar want mijn dochter is er nogal fan van. Ik zie en hoor K3 duizend keer liever dan Babyshark, Bounce Patrol of Bumba.

6 likes

Een vriendin deelt een nieuwsartikel en is daar verontwaardigd over. Jij zegt dat je de site erg twijfelachtig vindt (het was echt zo’n rechtse anti overheid achtige website zonder bron). Je googlet of het echt waar is, want je kan je dat niet voorstellen. Het blijkt nepnieuws te zijn. Je laat dat op een normale manier weten (‘ooh het is gelukkig niet waar’ + uitleg waarom niet). Zij reageert kortaf en sarcastisch en komt geïrriteerd over. Sindsdien negeert ze je.

• Logisch, je had het niet in twijfel moeten trekken
  • Raar, ze weet nu juist dat er niks is om zich zorgen om te maken
  • Je had niks over die bron moeten zeggen en alleen moeten zeggen dat het niet waar was
  • Anders

0 stemmers

:triangular_flag_on_post:

66 likes

Ja daarom vind ik dit dus zo raar, ze is totaal niet rechts ofzo. Vond het ook niks voor haar om zomaar iets te geloven dat ze ergens heeft gezien. Maar nu heb ik echt zoiets van waarom doe je zo tegen me? Maar misschien ben ik wel degene die het beter had kunnen aanpakken

3 likes

Ik dacht altijd dat het nooit erger kon worden dan de peuter puber tijd. Nou ik vind de (pre) pubertijd echt van tijd tot tijd heel heftig! Ik vind kinderen tot 4 jaar oud tot nu toe het leukst :grimacing:.

Heb je het al met haar besproken? Wel gek als ze normaal zulke artikelen niet deelt

1 like

Don’t drag me into this

19 likes

Ze heeft me sindsdien dus genegeerd, maar ik probeer haar morgen wel even te bellen denk ik. Ik probeer me dit ook vanuit haar kant in te beelden, misschien ervaarde zij het wel als betweterig ofzo? Ook al heb ik uitgelegd dat ik het alleen maar opzocht om te weten of het echt iets is om je zorgen om te maken zeg maar of niet. Denk niet dat het echt gaat om dat het zo’n gekke rechtse site was, meer om iets van ‘ach dan was het niet waar lekker boeiend waarom zoek je dat helemaal op’ ofzoiets. Maarja dat kan ik natuurlijk niet weten als ze niet zegt wat er aan de hand is. Ik snap ook niet wat ze anders als reactie wilde, had ik dan maar moeten doen alsof het waar was?

3 likes

Ik ken die hele meid niet maar als ik op dr insta kijk zie ik dat ze met een duidelijke roetveegpiet op de foto staat. Ze zingt met diegene ofzo? Dat is toch wezenlijk anders dan zwarte piet? Of mis ik dat ze wel met zwarte piet op de foto staat.

1 like

Nee als jij simpel hebt gezegd dat het onjuist is en het goed is om je bronnen te checken zie ik niet hoe jij hier het probleem bent

9 likes

haha ja ik vind het ook niet om aan te horen

2 likes

Dit lijkt me het perfecte moment om olie op t vuur te gooien. Vraag of ze chaggie is omdat jij gelijk hebt.

31 likes

ik wil ook nog een snelle methode om allerlei accounts te kunnen verwijderen die ik over de jaren heb aangemaakt voor studie, spullen bestellen, etc.

8 likes

dubbelpost met dubbele polls

Kempi

• Luister ik naar
  • Luister ik niet (meer) naar
  • Wie?

0 stemmers

Ben jij zorgvuldig?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Probeer je een verband te ontdekken?

7 likes

Ja lol ik ben door die oude e-mails achter sommige accounts gekomen die ik nu heb verwijderd, maar wat een gedoe zeg.

Bovendien weet ik echt allang niet meer 99% van de dingen waar ik ooit een account heb gehad.

3 likes

Coke moet gepusht worden
Ver hier vandaan
Zet um op (baby)
Bloedserieus

:notes:.

5 likes

@Lula en @anon3219017 Oh hoe kan ik die nou vergeten.

Zat laatst nog oude nummers te luisteren waaronder dit pareltje:

19 likes