Stel je persoonlijke vraag #39

Even verder op snobisme

Vinden jullie het dom dat Matthijs van Nieuwkerk amper Frans spreekt terwijl hij altijd zo loopt te dwepen met Chansons!!! en Aznavour maar niet eens kan vragen hoe vaak iemand in een restaurant kwam?

• Nee je kan best je identiteit maken van Franse Chansons terwijl je het niet spreekt
  • Ja ik vind dat wel echt dom en teleurstellend

0 stemmers

Ik ben als kind zo ontiegelijk vaak van de trap in ons huis gedonderd (ik denk o.a. door mijn enorme konijnenpantoffels) dat een appartement een beter alternatief was geweest.

4 likes

Kan je in een appartement geen trap hebben dan?
Haha oke weer wat geleerd, appartement is per definitie gelijkvloers dus :rofl:

Van mijn huurbaas die elk jaar 3 maanden met zn reet op bali zat VAN ONS GELD!

2 likes

Ik kan me er één nog heel goed herinneren. Ik woonde in een studio in het centrum van Den Haag in een ‘goede’ buurt. ik datete met iemand die nog thuis woonde bij zijn ouders in Zoetermeer. En hij deed zooooo laatdunkend over mijn ‘kamer’ en hoe klein het was (zo klein was het niet). En toen ging hij op zichzelf in een flatje drie hoog achter in Zoetermeer en deed hij echt alsof hij het helemaal gemaakt had en ik ‘nog steeds’ zo klein woonde. Was daar zo snel klaar mee.

3 likes

Dit was het antwoord op je vraag wie tegen mij zei dat huren zonde is. Sorry mn frustratie moest er even uit.

Met trap heet het maisonnette woning

3 likes

Appartementen zijn doorgaans gelijkvloers toch? Ik dacht dat het anders een maisonnette heette?

5 likes

Ik heb wel een trap, maar volgens mij heet dat idd officieel een ‘maisonnette’. Alleen als ik het ooit zo noem mag je me wel van de trap gooien.

10 likes

Maar wat is dan een huis in een flat op verdieping 2 maar met trap+ bovenverdieping?

2 likes

Hahaha ja was ook een rare kwibus.

2 likes

Ik vind het alleen een beetje stom omdat hij zo dweept met Franse Chansons! maar hij dus eigenlijk niet goed weet waar die liedjes ĂŒberhaupt over gaan aangezien hij de taal niet eens een beetje machtig is?

4 likes

Vind alles aan Matthijs van Nieuwkerk helemaal kut. Toen hij stopte met dwdd had ook één van mijn LinkedIn (?) contacten een soort ode aan hem op LinkedIn gezet echt zo ??? why😭

4 likes

Heb jij het gevoel dat de mensen raarder of normaler zijn dan jij?

• Raarder
  • Normaler

0 stemmers

2 likes

Even raar/normaal eigenlijk

9 likes

Ja dit had ik ook in mijn vaders woning. Alsnog maisonnette volgens google.

4 likes

Ja die optie heb ik er expres uitgelaten zodat je toch wel moet kiezen als je wil stemmen. Poll was nav het impopulaire meningentopic.

1 like

Is dit een leuke jongen of middelbare vrouw met kortpittig kapsel?

• Kortpittig
  • Leuke boiii

0 stemmers

heb dus vaak dat ik achter een leuke boii fiets en even extra met mijn haar wapper als ik inhaal en 9 vd 10 keer is het een vijftigjarige Marianne

20 likes

Wil je dit even delen, s’il vous plait ?

Haha ga t ff zoeken maar dit is wel een tijd geleden en hemeltergend om te lezen so b warned

2 likes