Met trap heet het maisonnette woning
Appartementen zijn doorgaans gelijkvloers toch? Ik dacht dat het anders een maisonnette heette?
Ik heb wel een trap, maar volgens mij heet dat idd officieel een âmaisonnetteâ. Alleen als ik het ooit zo noem mag je me wel van de trap gooien.
Maar wat is dan een huis in een flat op verdieping 2 maar met trap+ bovenverdieping?
Hahaha ja was ook een rare kwibus.
Ik vind het alleen een beetje stom omdat hij zo dweept met Franse Chansons! maar hij dus eigenlijk niet goed weet waar die liedjes ĂŒberhaupt over gaan aangezien hij de taal niet eens een beetje machtig is?
Vind alles aan Matthijs van Nieuwkerk helemaal kut. Toen hij stopte met dwdd had ook één van mijn LinkedIn (?) contacten een soort ode aan hem op LinkedIn gezet echt zo ??? whyđ
Heb jij het gevoel dat de mensen raarder of normaler zijn dan jij?
- Raarder
- Normaler
0 stemmers
Even raar/normaal eigenlijk
Ja dit had ik ook in mijn vaders woning. Alsnog maisonnette volgens google.
Ja die optie heb ik er expres uitgelaten zodat je toch wel moet kiezen als je wil stemmen. Poll was nav het impopulaire meningentopic.
Is dit een leuke jongen of middelbare vrouw met kortpittig kapsel?
- Kortpittig
- Leuke boiii
0 stemmers
heb dus vaak dat ik achter een leuke boii fiets en even extra met mijn haar wapper als ik inhaal en 9 vd 10 keer is het een vijftigjarige Marianne
Wil je dit even delen, sâil vous plait ?
Haha ga t ff zoeken maar dit is wel een tijd geleden en hemeltergend om te lezen so b warned
Ik denk best vaak dat ik een beetje van Lotje getikt ben, maar dan zie ik leeftijdsgenoten die Harry Potter fanfic schrijven en dan realiseer ik dat ik gelukkig gewoon een tyfusnormalo ben.
For real? Dat zie je toch aan de kleding, het postuur en de e-bike? Heb deze verwarring echt nooit gehad. Je kunt het verschil zelfs ruiken als je erachter fietst.
Zeker weten, ik vind wat langer haar leuker bij mannen en als je een neutrale jas, jeans en sneakers ziet dan valt dat niet per se af als mannenkleding dus blijft t afwachten tot je hebt ingehaald
Ik pas niet binnen âde normâ maar dat maakt mij niet de rare in mijn ogen. In de ogen van anderen waarschijnlijk wel
Dat wilde ik als volgende poll maken âzeggen mensen vaak tegen jou dat je raar bent?â
Maar ook weer geen zin om alle special snowflakes aan te moedigen hun verhaal te doen
@ alle mensen van het sop, je kan gewoon een afwasteil gebruiken, dan heb je dat hele gootsteenprobleem ook niet