Stel je persoonlijke vraag #39

Snapchat:

• Gebruikte ik vroeger en nu nog steeds
  • Gebruikte ik vroeger en nu niet meer
  • Gebruikte ik vroeger niet en nu wel
  • Gebruikte ik vroeger niet en nu ook niet
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Alleen snaps van anderen bekijken en zelf niks sturen telt ook als gebruiken!

Ik zat achter iemand van mijn leeftijd in de bus en zag toen dat ze snapchat opende, ik had helemaal niet door dat mensen dat nog gebruiken?

2 likes

2 dagen ofzo gehad en toen er direct afgegooid, het was zo dat mensen je ineens konden toevoegen zonder dat je het had geaccepteerd? Ook die lelijke filters met zo’n cringe krans op je hoofd enzo.

1 like

Ik vind het eerder bizar dat je hier direct een aanname uit kan halen hoe ik ziekte ervaar, in een maatschappij waar veel mensen graag doen alsof ze niet ziek genoeg zijn om thuis te blijven.

Oh ja ik vond het altijd zo kut bij een vorige werkgever om me ziek te melden, ik werd daar nog bijna zieker van. Zat daar echt tegenaan te hikken en kon daardoor ook weer slechter slapen. En dan hoorde ik de volgende dag ā€˜ja we hoorden het al in de wandelgangen en het was heel druk dus voor ons gisteren!!’ Nou dat helpt al helemaal niet om mij durven ziek te melden als ik ziek was

Vind jij het vervelend om je ziek te melden?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Vervolgens ben ik meerdere malen met keelontsteking, koorts en rillingen gaan werken. Toen werd ik zelf naar huis gestuurd. Ja jonge!

Op m’n kantoorbaan vind ik het vaak minder vervelend omdat het overgrote deel van mijn werkzaamheden zonder deadline zijn dus dan is het niet zo erg als dingen wat langer duren. M’n andere baan is in de horeca en dan moet er dus wel echt vervanging geregeld worden en daar voel ik me dan vaak wel een beetje stom over, vooral omdat ik vaak open en dan moet er dus last minute nog iemand gezocht worden die ineens vroeg op moet

2 likes

image

9 likes

Biecht: ik heb een streak van 1915 dagen met mijn vriend en de enige reden dat ik de app nog heb is omdat we allebei die streak willen houden :joy:.

22 likes

ik werk veel met 18/19 jarigen en ik hoor heel vaak dat zij snapchat echt gebruiken zoals ik whatsapp gebruik, dus echt om te communiceren met elkaar

1 like

Oh serieus? Wel leuk voor ze dat er toch nog een app is die niet is overgenomen door non-jongeren :’)

1 like

Ik vind dat nog steeds heel raar dat mensen hele gesprekken daar voeren? Denk dan automatisch dat je wat te verbergen hebt ofzo dat je dat op snap doet ipv app.

4 likes

Zou jij het erg vinden als een van je ouders je verjaardag vergeet?

• Nvt
  • Nee totaal niet
  • Klein beetje
  • Ja best jammer

0 stemmers

Ik was gisteren jarig, was in de ochtend al aan het appen met haar maar kreeg geen felicitaties oid. Dus ik had al zo’n vermoeden dat ze de verjaardag van haar enige kind was vergeten :rofl: belde ik haar om 5 uur en ze schaamde zich dood, ze vond het echt erg en ik vond het eigenlijk alleen maar heel typisch voor haar en heel grappig.

4 likes

Mijn moeder heeft eens een uur lang ruzie gemaakt met mijn opa dat ik toch echt op datum x was geboren ā€˜ik heb haar zelf toch gebaard!!!’. Maar nee ik was een dag eerder jarig haha.

Maar ik ben ook wel de vierde dus het is te begrijpen.

8 likes

Haha ahhh, om de pijn te verzachten: mijn moeder appte laatst welke naam ook alweer in mijn paspoort staat.

De naam die je zelf aan je enige kind hebt gegeven :+1:t3:

35 likes

Ik vind het heeel chill om korte dommige updates naar meerdere mensen te sturen, zonder dat het hun telefoon vervuilt omdat de foto’s meteen weer verdwijnen.

Dus vaak kattenfoto’s, dingen die ik aan het koken/bakken ben of een fotootje als ik bijv. op vakantie ben.

In principe kan dit ook via andere apps, maar zelf vind ik snapchat het fijnst omdat ik per foto kan kiezen met wie ik het deel. Ik gebruik andere social media, zoals insta ook niet om zelf dingen te plaatsen, daar volg ik alleen anderen.

2 likes

Heb je een voorbeeld van mijn moraalridderschap?
Sorry dat ik de reactie echt langs de kwestie vond, als iemand die momenteel wekelijks bij artsen op de schoot zit.

2 likes

Mijn vader vergeet het niet, maar heeft een paar keer gewoon niks laten weten.

Ik appte dan zelf aan dat eind van de dag: pap, ik was jarig vandaag.
Stuurt hij terug: dat weet ik, gefeliciteerd.

??? :face_with_raised_eyebrow:

13 likes

Welke van deze sterke dranken is je favoriet?

• Wodka
  • Witte rum
  • Bruine rum
  • Whiskey
  • Tequila
  • Gin
  • JƤgermeister
  • Cognac
  • Bitter
  • Anijsdrank (Ouzo, Raki etc)
  • Jenever
  • Iets anders namelijk
  • Nvt/Ik drink niet/ Allemaal goor

0 stemmers

2 likes

Omg Darryl. Dr was zon video ik weet nou niet meer of het een mini docu was over hem of een behind the scenes van iets. Maar dan zijn ze in zijn buurt en zn vrienden van hem vertellen vanalles over hem. En hij staat daar dan lekker te wezen met een goude nike oorbel.
Heb die video veeeel te vaak gekeken toen.

1 like

Anoniem:

Beschouw jij jezelf als :

• Een grote eter
  • Gemiddeld
  • Een kleine eter

0 stemmers

3 likes

Ik ben de grootste eter die ik ken

2 likes