Stel je persoonlijke vraag #39

Dan heb ik goed nieuws voor je: er zijn er 5 en nummer 6 is volgens mij onderweg

3 likes

Lol ik bedoelde waarschijnlijk wat op netflix staat. We gaan ook altijd raden welke slechte thriller of film ze na doen.

Die met dat snot uit de neus lopend hahaha, of dat zij die guy aftrekt als een soort ending story van titanic. En zoveel meer.

2 likes

Heb ook nog wel eens :notes:Shake ya ass, but watch yourself, Shake ya ass, show me what you workin with :musical_note: in mn hoofd door het begin van Scary Movie twee dat ze met zn allen zingen bij de piano. En dat het excorsist kind dan het hele tapijt onder pist.

5 likes

Het lijkt wel een paard

Ik heb afgelopen weekend scary movie nog zitten kijken. Volgens mij 2 en 3

1 like

Die scène in deel 3 dat de agente een steeds grotere hoed op heeft, tot ze een enorme sombrero draagt en niet meer in de auto past.

Of in deel 2 die scène dat Anna Faris een schilderij ziet dat op haar lijkt en een jongen dan alles aan haar gaat aanwijzen dat lelijker is.

Of in deel 1 met de stofzuiger

Of de scène met de aardappelpuree in deel twee natuurlijk. Ja love die films.

14 likes

Zou jij ooit designerschoenen / -tassen / -jassen o.i.d. kopen als je er voldoende geld voor hebt? (Dus items van + 1500 euro. Niet een portemonneetje ofzo.)
Er even vanuitgaande dat je nooit multimiljonair wordt, maar misschien wel ooit flink meer te besteden krijgt dan nu.

• Daar wil ik mijn geld nooit aan besteden
  • Heel misschien ooit 1 item
  • Misschien wel een paar items
  • Dat is sowieso iets waar ik dan mijn geld aan wil spenderen
  • Ik doe dat al
  • Ik ben al multimiljonair

0 stemmers

1 like

Nu wil ik heel graag weten welke dat zijn

2 likes

Ik zie wel eens echt toffe kleding die ik zeker zou kopen als ik meer geld had

3 likes

niet qua mode maar wel meubilair, ik koop momenteel jaarlijks één duurder stuk en heb mijn volledige inboedel al gepland voor als ik een woning heb

13 likes

ja ik ook dit eerder

en exorbitant dure maar mooie glazen/borden/karaffen/etc

2 likes

ik heb al wat stockmans spullen, die ik nergens voor gebruikt. Eigenlijk echt dom. Maar ik word er zo blij van. Ik heb vorig jaar ook heel lang gezocht naar een specifieke vaas uit de jaren 90 en hem eindelijk gevonden via via. Gelukkig kan het allemaal op beroepsmisvorming steken :stuck_out_tongue:

2 likes

Stel, de inkomsten van je huishouden worden vanaf volgend jaar verdrievoudigd. Wat ga je er dan vooral mee doen?
Naast alle saaie verstandige dingen als studieschuld, sparen, beleggen etc.

• Designerspullen kopen
  • Meer kleding kopen
  • Meer interieur dingen kopen
  • Meer tech producten kopen
  • Meer uit eten
  • Vaker op vakantie
  • Lang of vaak onbetaald verlof opnemen
  • Geld geven aan naasten
  • Geld geven aan goede doelen
  • In mijn huis stoppen (verbouwen of verduurzamen)
  • Opleiding
  • Diensten inhuren (schoonmaker, kok, masseur)
  • Selfcare (Spa, kapper, manicure etc. )
  • Iets anders

0 stemmers

1 like

Moeilijke keuze dit.

8 likes

Auto kopen + Sparen + Verhuizen

5 likes

Ik gun mijn schoonmoeder naast haar kut-aowtje zo veel meer.

10 likes

0 x 3 is nog steeds 0 hahahah :smiling_face_with_tear:

6 likes

Gebruik jij een persoonlijke bonuskaart? Of iig een bonuskaart die gekoppeld is aan jouw persoon?

• Ik kom niet bij de appie
  • Ja heb ik
  • Nee heb ik niet maar winkel wel bij de appie

0 stemmers

Volgende vragen alleen voor mensen die een bonuskaart hebben

Stel je voor Albert Heijn wordt gekocht door een groot Amerikaans bedrijf. Hou jij dan je bonuskaart?

• Ja ik hou mn huidige bonuskaart
  • Nee ik geef mijn bonuskaart op

0 stemmers

Stel je voor AH wordt gekocht door een groot Chinees bedrijf, hou jij dan je bonuskaart?

• Ja ik hou mijn huidige bonuskaart
  • Nee ik geef mn bonuskaart op

0 stemmers

Een Russisch bedrijf koopt Appie op, hou je je bonuskaart (los van of je er überhaupt zou winkelen ivm Oekraïne)?

• Ja ik hou mijn huidige bonuskaart
  • Nee ik geef mijn kaart op

0 stemmers

3 likes

Geen kleding of tassen maar wel meubels en lampen

2 likes

Top want ik heb vorige maand laarsjes van de Sacha gekocht die ook voor de lange termijn zijn :sparkles:

1 like

Ik begon al heel stoer ‘ik geef het op’ te stemmen en bedacht ineens dat ik geen flauw idee heb wie nu eigenaar is van de Ap

3 likes