Het lijkt wel een paard
Ik heb afgelopen weekend scary movie nog zitten kijken. Volgens mij 2 en 3
Het lijkt wel een paard
Ik heb afgelopen weekend scary movie nog zitten kijken. Volgens mij 2 en 3
Die scène in deel 3 dat de agente een steeds grotere hoed op heeft, tot ze een enorme sombrero draagt en niet meer in de auto past.
Of in deel 2 die scène dat Anna Faris een schilderij ziet dat op haar lijkt en een jongen dan alles aan haar gaat aanwijzen dat lelijker is.
Of in deel 1 met de stofzuiger
Of de scène met de aardappelpuree in deel twee natuurlijk. Ja love die films.
Zou jij ooit designerschoenen / -tassen / -jassen o.i.d. kopen als je er voldoende geld voor hebt? (Dus items van + 1500 euro. Niet een portemonneetje ofzo.)
Er even vanuitgaande dat je nooit multimiljonair wordt, maar misschien wel ooit flink meer te besteden krijgt dan nu.
0 stemmers
Nu wil ik heel graag weten welke dat zijn
niet qua mode maar wel meubilair, ik koop momenteel jaarlijks één duurder stuk en heb mijn volledige inboedel al gepland voor als ik een woning heb
ja ik ook dit eerder
en exorbitant dure maar mooie glazen/borden/karaffen/etc
ik heb al wat stockmans spullen, die ik nergens voor gebruikt. Eigenlijk echt dom. Maar ik word er zo blij van. Ik heb vorig jaar ook heel lang gezocht naar een specifieke vaas uit de jaren 90 en hem eindelijk gevonden via via. Gelukkig kan het allemaal op beroepsmisvorming steken
Stel, de inkomsten van je huishouden worden vanaf volgend jaar verdrievoudigd. Wat ga je er dan vooral mee doen?
Naast alle saaie verstandige dingen als studieschuld, sparen, beleggen etc.
0 stemmers
Moeilijke keuze dit.
Ik gun mijn schoonmoeder naast haar kut-aowtje zo veel meer.
0 x 3 is nog steeds 0 hahahah
Gebruik jij een persoonlijke bonuskaart? Of iig een bonuskaart die gekoppeld is aan jouw persoon?
0 stemmers
Volgende vragen alleen voor mensen die een bonuskaart hebben
Stel je voor Albert Heijn wordt gekocht door een groot Amerikaans bedrijf. Hou jij dan je bonuskaart?
0 stemmers
Stel je voor AH wordt gekocht door een groot Chinees bedrijf, hou jij dan je bonuskaart?
0 stemmers
Een Russisch bedrijf koopt Appie op, hou je je bonuskaart (los van of je er überhaupt zou winkelen ivm Oekraïne)?
0 stemmers
Geen kleding of tassen maar wel meubels en lampen
Top want ik heb vorige maand laarsjes van de Sacha gekocht die ook voor de lange termijn zijn
Ahold Delhaize dus Nederlands-Belgisch
Maar Kruidvat en ici paris zijn tegenwoordig in Chinese handen en ik heb een persoonlijke Kruidvat kaart maar dat wil ik nu niet meer eigenlijk. Was benieuwd wat andere mensen zouden stemmen.
@mensen die stemmen Nee op Rusland, maar Ja op China. Wat is jullie gedachtegang?
Er staan er meerde op die ik zou doen😅
Je mag er maar 1 kiezen
Ja maar jij bent altijd verbaasd wanneer mensen andere dingen eten dan jij
Ik word dan lid van zo’n maaltijdbezorgservice. Nooit meer koken!! En huur een schoonmaker in.
Droomleven
Die zijn al heel lang van Watsons. Volgens mij al voordat de Kruidvatkaart bestond. Of bedoel je dat Hong Kong nu erg strict wordt gecontroleerd en je het daarom niet meer wil?