Stel je persoonlijke vraag #39

Jouw eten is al verteert voordat het je maag in komt.

1 like

Hoelang gaat een paar schoenen mee tot dat ze kapot zijn? (als je ze gemiddeld 3/4 keer per week aan hebt).

• 0-1 jaar
  • 1 jaar
  • 2 jaar
  • 3 jaar
  • 4 jaar
  • 5+

0 stemmers

Ik ben benieuwd want mijn schoenen gaan altijd na een jaar al kapot.

Edit: Voor de 5+ people, welke schoenen kunnen jullie aanraden :sweat_smile:

3 likes

Docs.

6 likes

Maar laat ze tussendoor wle eens oplappen door de schoenmaker.

3 likes

Als je leer draagt dan sowieso in echt leer en dan ieder jaar insmeren, een hak vervangen. Stoffen of suède schoenen inspuiten tegen vocht. En ook meer schoenen hebben helpt.

8 likes

Mijn docs gaan echt helemaal niet zo lang mee :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heel herkenbaar, daarom lunch ik liever niet met collega’s bijvoorbeeld, want ik heb het gevoel dat ik dan moet kiezen tussen praten of eten.

Vroeger eten bij vriendinnetjes was helemaal erg, was heel die familie al klaar en dan zat ik nog op m’n agv’tje te kauwen. Ze schepten ook altijd veel teveel op en vaak vond ik het ook niet lekker. Naja ik ben dus een trage, kleine, zeikerige eter. (Muv snoep/chips/chocola, daar kan ik wel heel veel van op)

2 likes

Geox

2 likes

Nubikk! Geweldige schoenen

2 likes

Welke heb je? Kwaliteit vind ik nogal verschillen per model. Die vegan zijn echt kut, dat nepleer bladdert gewoon af.

1 like

Ja onderhoud is het belangrijkste. Dan doe je jarenlang met je schoenen @lemon.

3 likes

En afhankelijk van het materiaal natuurlijk, leer gaat lang mee als je het goed onderhoudt. Sneakers enzo hebben bij mij altijd beperkte levensduur

3 likes

Zwaar en brede voeten. Dus ze zijn sneller stuk maar meestal bij mijn kleine teen :joy:

2 likes

thanks! die ken ik nog niet

3 likes

Sinclair aunt sally. De buitenkant is gewoon mooi, maar mijn voeten staan een beetje afwijkend en heel de binnenkant is gewoon kapot

1 like

Die vraag stelde ik laatst ook aan een medewerker in een tassenwinkel. Vond ze niet zo leuk volgens mij.

Wat nou precies de conclusie was weet ik ook niet meer. Maar volgens mij zijn er wel verschillende soorten en kwaliteiten in vegan leer.

4 likes

Je hebt ook paddestoelenleer, heb ik een tas van! Vraag me niet hoe ze t maken haha

3 likes

Veel wel (als het van PU of PVC is) maar niet alle, er wordt ook van andere materialen gemaakt, zoals appelleer en nog meer

Jaa vroeger noemde we dat pleather of faux leather. Maar het woord vegan trekt wss wat meer mensen aan.

3 likes

Vind jij bounty lekker?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Nav het bericht dat er in Engeland een proef wordt gedraaid met No Bounty-Celebrationdozen

https://www.ad.nl/feelgood/britse-bountyhaters-zijn-blij-kokosreepje-wordt-geschrapt-uit-celebrationdoos~a4d483f6/

9 likes