Stel je persoonlijke vraag #39

Kwestie van een goede bacteriële infectie krijgen omdat een kat je heeft gekrabd.

1 like

Flauw hoor dat je het in de edit erbij hebt gezet :pleading_face:

1 like

ja dit, als ze het goede plekje te pakken hebben aiai

4 likes

Een mens niet, maar een heel klein kind misschien wel.

Ik heb mijn kat (rip) wel eens op straat zien aanvallen (een postbode haha) en toen dacht ik van deze knul zou een dreumes wel kunnen hebben.

1 like

Ik las ooit ergens - sorry geen idee meer waar - dat klaarkomen een eenzame gebeurtenis is. Daar sluit ik me bij aan :boom:

11 likes

Ik zou dan nu nog een keer proberen en 1x examen doen en anders misschien stoppen, het is zo zonde omdat je nu al zo ver bent maar aan de andere kant ook zonde als je steeds zakt :sweat_smile: lastig

Als het goed is weet je instructeur precies waar je aan moet werken nav je andere examens dus als je het gevoel hebt dat dat niet gebeurd zou ik kijken naar een andere rijschool

Waar ik leste maakten ze een schatting van hoeveel lessen je ongeveer nodig had en dan deden ze ook meteen het examen inplannen, dan had je dus geen wachttijd. Maar als hun inschatting dan verkeerd was moest je wel ineens al examen doen :joy:

1 like

Ik ben al 100 jaar samen met mijn partner, maar vooral als ik bovenop zit vind ik het zo awkward om elkaar aan te kijken, ik kan daar gewoon niet aan wennen😅 Soms wel als ik veel gedronken heb, dan voel ik me veel vrijer en denk ik niet zoveel na.

5 likes

Klinkt als het nieuwste boek van Arnon Grünberg

24 likes

Roy Donders stylo

Ik kan iig de verwarming op 22 zetten

7 likes

Miljonair dus

Hoe kun je dit niét kitsch vinden?!

2 likes

Sinds 1 september heeft het cbr een soort van zwarte lijst voor gezakte kandidaten. Je mag dan 15 weken geen examen doen :unamused:

2 likes

Kerstmeuk is altijd kitsch

3 likes

Maar waarom stop je telkens zo lang met lessen als je gezakt bent?

2 likes

& @Shadina Omdat dit niet past in het rooster van mijn instructeur. Toen ik hier begon te lessen had ik echt van 8 verschillende personen les (dat is hun beleid zodat je snel je lessen kan nemen) en daar werd ik helemaal gek van omdat niemand met elkaar communiceerde en ik telkens andere adviezen kreeg. Toen hadden ze besloten om mij aan 1 persoon te koppelen omdat ik aangaf helemaal gek te worden van al die instructeurs. Maar het zit allemaal dus zo vol dat het zo’n lange tussentijd betreft. Maar ik denk dat ik zoals @NInja ook opperde het nog 1x ga proberen en daarna dan toch wel overstap naar een ander omdat het niet lijkt te werken op deze manier.

1 like

Ik zou zo snel mogelijk overstappen en de volgende keer voor een faalangstexamen gaan

42 likes

Wow ja ik zou zeker overstappen als ik jou was, ik heb op het laatst 2 x per week een les genomen en toen ging het heel snel beter. Dan word het rijden meer een gewoonte ipv dat je eerst een half uur weer moet gaan wennen als je les begint,

8 likes

Ik raad ook faalangstexamen aan! Ik kon niet parkeren tijdens examen en ben vergeten richting aan te geven op de rotonde en ben toch geslaagd. De examinator focust zich meer op of je veilig rijdt en goed kijkt.
Ik heb overigens wel echt faalangst.

1 like

Ik heb als klein kind een keer tegen mijn oma gezegd: ”Oma, ik wil nu even alleen zijn.”

Dus ja soms moet je mij even met rust laten

7 likes