Nikes en Gabor
nee maar dit doet me even denken aan salsa shop? wat een treurige bende is dat? vage tent
Pannenkoeken kunnen ALTIJD.
Doe er kaas en spek op en het is hartig
Pannenkoeken met kaas en champignons = perfecte avondmaaltijd (wel meerdere)
Ik was laatst in de war en bestelde bij Salsa Shop ipv een andere Mexicaan en het was zoooo smakeloos. Zonde van het geld.
Gewoon zoveel schoenen hebben dat je ze niet elke week 3/4 dagen moet dragen . Doe echt járen met schoenen maar met veel thuiswerken is er vaak geen nood om schoenen te dragen
Het ligt er wel erg aan wat voor schoenen. Zwarte leren laarsjes gaan jaren mee maar witte sneakers zijn vaak na een half jaar dragen al wel smoezelig en afgetrapt.
Niet altijd maar op die schoenen 100% zeker maar het model/de lijn heet vegan haha daarom gebruikte ik dat. En ze zijn volgens mij nog duurder dan de normale ook.
Dumb & Dumber
- ?
0 stemmers
Ik heb echt een hele slechte smaak als het om comedy films gaat, scary movie, little man, vampires suck, dont be a menace, zelfs bruce almighty vind ik nog soms grappig maar deze vind ik dan net wel kut.
Heb laatst nog scary movie gekeken en ik moest echt lachen .
Er zijn 3 delen maar vind jij scary movie leuk?
- Ja
- Nee is kut
0 stemmers
Hmm ik denk eigenlijk niet dat mensen bestellen of eten bij taco bell voor mexicaans eten. Ik vond taco bell in het buitenland soms wel eens heel lekker. Maar gewoon als junkfood natuurlijk en mexicaans eten is geen junkfood. Ik denk dat Nederland misschien nog niet dezelfde ingredienten enzo heeft. Sowieso verschilt het in elk land bij fastfood keten.
In Parijs schijnt dus een hele fancy mc donalds te zijn waar je macarons etc. Kan bestellen.
Ben jij daar wel eens geweest?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Volgens mij kan je bij de Nederlandse Mac’s met een McCafe ook macarons bestellen
Naja ik bedoel dat die mc donalds extra fancy schijnt te zijn. Dat je daar nog een soort van halve bakery bij in hebt.
Dan heb ik goed nieuws voor je: er zijn er 5 en nummer 6 is volgens mij onderweg
Lol ik bedoelde waarschijnlijk wat op netflix staat. We gaan ook altijd raden welke slechte thriller of film ze na doen.
Die met dat snot uit de neus lopend hahaha, of dat zij die guy aftrekt als een soort ending story van titanic. En zoveel meer.
Heb ook nog wel eens Shake ya ass, but watch yourself, Shake ya ass, show me what you workin with
in mn hoofd door het begin van Scary Movie twee dat ze met zn allen zingen bij de piano. En dat het excorsist kind dan het hele tapijt onder pist.
Het lijkt wel een paard
Ik heb afgelopen weekend scary movie nog zitten kijken. Volgens mij 2 en 3