Of ik kan hem niet aankijken omdat hij met zn neus tussen m’n benen ligt
Wel een fucking banger
Als je iets bakt vind je dan het deeg/beslag lekkerder dan de eindversie? En dan ga ik even uit van zoete dingen, want met brood oid lijkt t me niet zo lekker
- Ja, deeg/beslag is lekkerder
- Nee eindproduct is lekkerder
- Ligt aan het baksel
0 stemmers
Deze poll werd geinspireerd door ordinaire dr oetker brownies.
Het klopt dat automaat nog steeds duurder is. Maar voor occasions kan het wel. Onze eerste eigen auto was ook een Fiat Punto automaat van €2800. Dat lijkt me toch redelijk voor een tweedehandsje.
Ik zeg niet dat mensen meteen een elektrische auto moeten kopen @Babka, dat is inderdaad nog steeds veel duurder, al zal die markt voor occasions ook wel steeds groter worden.
Die Dr. Oetker brownies zijn sowieso goed (zowel beslag als eindproduct). Ik doe er altijd een pak Lonka karamel en zeezout door. Zeg dan altijd dat ik ze zelf gebakken heb.
Een gebakken appeltaart vind ik heeeerlijk, maar ik maak regelmatig als comfort food snel een beetje deeg met koopmans appeltaartmix en vegan boter en dan lepel ik dat op Is zwaar op de maag dus je kan gelukkig niet teveel eten. Maar dit gebeurt vaker dan dat ik er daadwerkelijk een hele appeltaart mee maak.
1876
En @Karl_Lagerfeld er zijn genoeg auto’s die goedkoop en automaat zijn hoor. Ook gewoon Suzuki Alto’s uit 1998 oid. Ik zei alleen elektrisch en hybride om te laten zien dat de auto’s die nu geproduceerd worden dat zijn oftewel de benzinewagens uiteindelijk uitsterven.
Dus een eerste auto kan ook helemaal prima een automattie zijn.
Al mijn auto’s zijn automaat geweest en heb ik met een beperkt budget kunnen kopen. Hoeft echt niet meteen elektrisch of hybride, is alleen iets meer zoek werk.
Ik heb een Citroën C1 gehad en een Up, beide automaat.
Haha ik vind het dus net lijken alsof iemand een epileptische aanval krijgt en die ogen die zo draaien neh
Mijn schoonfamilie zijn stuk voor stuk ook inmiddels echt onderdeel van de groep “beste vrienden” . , dus familie band en vrienden door elkaar
Ga jij op een werkdag nu eerder naar bed omdat het toch zo donker en koud is buiten?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik lig sowieso bijna altijd vroeg in bed.
Ik merk wel dat ik nu veel sneller denk oh ik ga alvast lekker in bed liggen dan als het nog tot een uur of 22 licht blijft. Ben deze week 2 keer al om 20:30 in bed gaan liggen.
LIESSSS
TiKToK, Blah Blah Blah, My First Kiss, We R Who We R, Backstabber, C’mon, Dirty Picture, Your Love Is My Drug, Timber, Blow
Allemaal bops!
Oh ja en Party at a rich dudes house! Geweldig!
Ah wat erg dat je je mening door likes laat vormen
Cakebeslag is bijna altijd lekkerder dan de cake zelf
Kesha heeft wel veel bekende nummers maar om haar nou in dezelfde adem te noemen als Lady Gaga…
Zaterdagavond om 7 uur gaat de bel. Onverwachts bezoek van familie.
- Leuk
- Niet leuk
0 stemmers
Ik hou sowieso niet van onverwacht bezoek