1876
En @Karl_Lagerfeld er zijn genoeg auto’s die goedkoop en automaat zijn hoor. Ook gewoon Suzuki Alto’s uit 1998 oid. Ik zei alleen elektrisch en hybride om te laten zien dat de auto’s die nu geproduceerd worden dat zijn oftewel de benzinewagens uiteindelijk uitsterven.
Dus een eerste auto kan ook helemaal prima een automattie zijn.
Al mijn auto’s zijn automaat geweest en heb ik met een beperkt budget kunnen kopen. Hoeft echt niet meteen elektrisch of hybride, is alleen iets meer zoek werk.
Ik heb een Citroën C1 gehad en een Up, beide automaat.
Haha ik vind het dus net lijken alsof iemand een epileptische aanval krijgt en die ogen die zo draaien neh
Mijn schoonfamilie zijn stuk voor stuk ook inmiddels echt onderdeel van de groep “beste vrienden” . , dus familie band en vrienden door elkaar
Ga jij op een werkdag nu eerder naar bed omdat het toch zo donker en koud is buiten?
- Ja
- Nee
- N.v.t.
0 stemmers
Ik lig sowieso bijna altijd vroeg in bed.
Ik merk wel dat ik nu veel sneller denk oh ik ga alvast lekker in bed liggen dan als het nog tot een uur of 22 licht blijft. Ben deze week 2 keer al om 20:30 in bed gaan liggen.
LIESSSS
TiKToK, Blah Blah Blah, My First Kiss, We R Who We R, Backstabber, C’mon, Dirty Picture, Your Love Is My Drug, Timber, Blow
Allemaal bops!
Oh ja en Party at a rich dudes house! Geweldig!
Ah wat erg dat je je mening door likes laat vormen
Cakebeslag is bijna altijd lekkerder dan de cake zelf
Kesha heeft wel veel bekende nummers maar om haar nou in dezelfde adem te noemen als Lady Gaga…
Zaterdagavond om 7 uur gaat de bel. Onverwachts bezoek van familie.
- Leuk
- Niet leuk
0 stemmers
Ik hou sowieso niet van onverwacht bezoek
deeg van de bekende brown sugar pecan chocolate chip cookies de koekjes zijn heerlijk maar dat deeg omg om te smullen
Ik ben sowieso geen fan van onverwacht bezoek. Stuur even een appje.
Pfoe ik zou dan eerder denken dat er iets gebeurd is ofzo eigenlijk
Heb je sympathie voor de klimaatactie op Schiphol vandaag?
- Ja
- Nee
- Enigszins
- Neutraal
0 stemmers
Heb je sympathie voor de recente klimaatacties in de cultuursector (musea, Concertgebouw)?
- Ja
- Nee
- Enigszins
- Neutraal
0 stemmers
Ik zeg het wel, maar schrijf het niet.
Sorryyyyy.
Ok ik zal het nu wel schrijven: slaaaayyyyy
Het klinkt heel onnatuurlijk als ik het zeg of schrijf. Wat ook niet gek is want het woord is aave. Dan klinkt het gewoon raar als een wit vrouwtje uit een kikkerlandje dat gaat zeggen (vind ik)
Zelfde geldt voor woorden zoals yas en on fleek.