Ik ben zo miep die totaal niet tegen drukte kan (Amsterdam op zaterdag is de hel). Dat gecombineerd met teringveel adrenaline, is de manier om mij totaal overprikkeld te hebben.
Ik ga wel vaak onverwachts bij mijn moeder en zusje langs, maar bij de rest ben ik veel te bang dat ze dan niet thuis zijn.
Vrij regelmatig bij mijn oma. Die is alleen en eigenlijk altijd thuis en bellen van tevoren heeft bij haar niet zoveel zin
Hmm maar ik vind het ouderlijk huis wel een mi casa es su casa, dus ik tel mn ouders huis dan niet eens mee. Want dat is nog steeds ook mijn thuis. Daar heb ik de sleutels en alles van. Ik vind dat dan ook niet als onverwacht bezoek, al stuur ik altijd wel een appje.
Ik zou juist niet bang zijn dat ze niet thuis zijn maar eerder en terecht vind ik denken, wtf kom jij hier nou doen ga weg we willen rust! Lol
@Fixerupper ahw ja dan weet je ook gewoon al van tevoren dat ze het waardeert.
Nu klinkt het eerder als een hobby om te protesteren. Waar heb jij voor het laatst voor geprotesteerd?
Nederland is megaklein he, ja dat weten we allemaal, we kunnen allemaal wel voor een protest hoe dan ook er komen. Dus ja ik vind benadrukken dat dingen dichtbij zijn niks uitmaakt voor iets waar jij tegen bent.
Nederland is idd klein maar gas prijzen en trein ticket prijzen zijn helaas niet klein. Lopen/fietsen naar amsterdam of denhaag vind ik iets te ver
Als ik naar een protest in Amsterdam zou gaan ben ik minimaal âŹ50,- aan reiskosten en 4 uur aan reistijd kwijt. Ga ik gewoon niet doen sorry not sorry.
Ik vind fietsen over de snelweg wel een goed klimaat protest eigenlijk. Even zon vlaggetje bestellen brb
Ik vond die inzet van fietsen gisteren ook echt mooie taferelen opleveren. Al ging het er niet bepaald zachtzinnig aan toe wanneer ze naar de grond werden getrokken.
Beetje een rare opmerking dit
Lijkt me oprecht heel tof! Weet je toevallig wanneer dat is?
Een vriendin kondigt op jouw vrijgezellenfeest aan dat ze zwanger is
- Vind ik ontzettend leuk
- Vind ik dubbel
- Vind ik niet kunnen op mijn feest
- Anders
0 stemmers
Een vriendin kondigt op jouw bruiloft aan dat ze zwanger is
- Vind ik heel leuk
- Vind ik dubbel
- Anders
0 stemmers
Iemand wordt zonder te overleggen ten huwelijk gevraagd op jouw bruiloft
- Vind ik heel leuk
- Vind ik dubbel
- Anders
0 stemmers
Al die dingen lijken me vreselijk want hoef geen dag die âom mij draaitâ dus zou blij zijn als er zoiets gebeurt zodat de aandacht even op iemand anders ligt
ik denk dat ik het vooral heel treurig vind als iemand zijn/haar geliefde ten huwelijk vraagt op iemand anders bruiloft je doet je ding maar ik blijf het voor de rest van mn leven gebruiken als input voor âheb je nog een leuk verhaalâ
Ligt volledig aan welke vriendin
Ik wandel veel door de straten in mijn buurt. Een aantal vrienden wonen ook in de buurt dus dan ga ik daar nog wel eens langs. Andersom doen ze dat ook en we zeggen het ook als het niet uitkomt dus dat scheelt
Heel random en ook niet mega belangrijk, maar wel even benieuwd. Ik kon altijd 10 euro rood staan bij mijn ABN AMRO rekening, sinds deze week kan dat opeens niet meer. Hebben ze dat aangepast?
Hoeveel boodschappentassen heb jij in je auto liggen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
0 stemmers