Als ik naar een protest in Amsterdam zou gaan ben ik minimaal €50,- aan reiskosten en 4 uur aan reistijd kwijt. Ga ik gewoon niet doen sorry not sorry.
Ik vind fietsen over de snelweg wel een goed klimaat protest eigenlijk. Even zon vlaggetje bestellen brb
Ik vond die inzet van fietsen gisteren ook echt mooie taferelen opleveren. Al ging het er niet bepaald zachtzinnig aan toe wanneer ze naar de grond werden getrokken.
Beetje een rare opmerking dit
Lijkt me oprecht heel tof! Weet je toevallig wanneer dat is?
Een vriendin kondigt op jouw vrijgezellenfeest aan dat ze zwanger is
- Vind ik ontzettend leuk
- Vind ik dubbel
- Vind ik niet kunnen op mijn feest
- Anders
0 stemmers
Een vriendin kondigt op jouw bruiloft aan dat ze zwanger is
- Vind ik heel leuk
- Vind ik dubbel
- Anders
0 stemmers
Iemand wordt zonder te overleggen ten huwelijk gevraagd op jouw bruiloft
- Vind ik heel leuk
- Vind ik dubbel
- Anders
0 stemmers
Al die dingen lijken me vreselijk want hoef geen dag die ‘om mij draait’ dus zou blij zijn als er zoiets gebeurt zodat de aandacht even op iemand anders ligt
ik denk dat ik het vooral heel treurig vind als iemand zijn/haar geliefde ten huwelijk vraagt op iemand anders bruiloft je doet je ding maar ik blijf het voor de rest van mn leven gebruiken als input voor ‘heb je nog een leuk verhaal’
Ik wandel veel door de straten in mijn buurt. Een aantal vrienden wonen ook in de buurt dus dan ga ik daar nog wel eens langs. Andersom doen ze dat ook en we zeggen het ook als het niet uitkomt dus dat scheelt
Heel random en ook niet mega belangrijk, maar wel even benieuwd. Ik kon altijd 10 euro rood staan bij mijn ABN AMRO rekening, sinds deze week kan dat opeens niet meer. Hebben ze dat aangepast?
Hoeveel boodschappentassen heb jij in je auto liggen?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9+
0 stemmers
0
Oja dat kan ook nog
Heb geen auto
Dan doe je 0. Het is niet wetenschappelijk.
0 kan niet want die ben ik vergeten
Heb nog veel te leren
Idd 0 en iedere keer haat ik mezelf weer als ik zonder tas bij de super sta
Je kan een poll ook aanpassen, nog iets om te leren
Zijn de stemmen toch weg