Stel je persoonlijke vraag #39

0

52 likes

Oja dat kan ook nog :smiling_face_with_tear::joy:

Heb geen auto :smile:

14 likes

Dan doe je 0. Het is niet wetenschappelijk.

1 like

0 kan niet want die ben ik vergeten

Heb nog veel te leren

16 likes

Idd 0 en iedere keer haat ik mezelf weer als ik zonder tas bij de super sta

3 likes

Je kan een poll ook aanpassen, nog iets om te leren

2 likes

Zijn de stemmen toch weg

2 likes

Als er ook een ‘geluk dat vriendschap heet’ topic was, zou jij dan:

• Daar meer te posten hebben dan in ‘het leed dat vriendschap heet’
  • Daar minder te posten hebben dan in ‘het leed dat vriendschap heet’

0 stemmers

Ik heb zo’n klein plastic tasje voor wijnflessen van de jumbo in m’n auto liggen met allemaal plastic opgevouwen tassen en wat van die herbruikbare tassen van de zeeman ofzo en 2 bigshoppers zodat ik altijd wat tassen in m’n auto heb liggen en een keer in de zoveel tijd bouw ik al die tasjes weer op en stop ze weer in dat tasje.

2 likes

ben gewoon veel beter in klagen

10 likes

Als het er toch maar 10 zijn boeit dat niet zo toch

2 likes

Nee is ook zo. Maar ik wil geen klachten snapje

2 likes

mijn favoriet is het schoonfamilie topic, smullen

19 likes

Heb jij wel eens een (fictie)boek gelezen, geschreven door iemand die je persoonlijk kent?

• Ja en ik vond het ongemakkelijk
  • Ja en ik vond het niet ongemakkelijk
  • Nee

0 stemmers

3 likes

I know love klagen, maar ik mis ook juist waarderen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Volgens mij bedoel je dat je incasso’s afgeschreven kunnen worden en je je saldo dan binnen 5 dagen weer moet aanvullen. Dat is bij de Rabo in ieder geval zo!

3 likes

Ja diegene had mij als karakter opgenomen in een soort semi-fictie, héél ongemakkelijk. Hij had geloof ik ook een soort ongepaste crush op mij (ik was toen pas 15), dat maakte het extra erg.

5 likes

Nee, het boek is voor zover ik weet (spreek hem al 10 jaar niet meer) ook alleen in het hongaars uitgegeven dus denk niet dat iemand dat kent!

2 likes

Meerdere zelfs, ik heb vooral schrijflustige collega’s, van fictie tot non-fictie. Vind het altijd heel leuk als er weer iemand een boek heeft geschreven en op mijn werk wordt er ook altijd een winactie georganiseerd haha.

5 likes