Misschien kun je de volgende keer dan anders inkopen zodat wanneer je iets overhoudt, dat dingen zijn die je zelf ook gebruikt of die langer houdbaar zijn? Bijv. groentes met een dip en als de groentes niet op gaan deze door een gerecht gebruiken, kaas nemen waarvan je blokjes snijdt en die je kunt raspen over de pasta/overschotel, crackers/chips die langer houdbaar zijn etc.
Precies om deze reden koop ik altijd alleen dingen die ik zelf ook eet/drink.
Of echt maar weinig van hetgeen ik niet eet
Ik zie echt het probleem niet om de kosten te delen en de producten dan de volgende keer als ze langs komen te gebruiken/mee te nemen naar het volgende etentje, als jullie elkaar zo vaak zien.
Vind het een beetje gek dat ƩƩn iemand die kosten dan op zich zou moeten nemen omdat die toevallig die gastheer is, terwijl het gedeeld door 8 waarschijnlijk ook nog eens om een heel klein bedrag gaat. Die kosten horen toch gewoon bij de kosten voor het etentje, ook al is misschien niet alles op gegaan.
Ik zou het als gast in ieder geval doodnormaal vinden om daaraan mee te betalen hoor en me echt niet druk maken dat iemand dan misschien wat kaas oid overhoudt (dat ze nog niet eens zelf zouden kopen/eten)
Houdbare ongeopende producten kan je soms nog terug brengen naar de supermarkt, we hebben met de school van de kinderen weleens een feestje en dan kunnen we de ongebruikte flessen wijn, kratten bier etc gewoon terugbrengen.
gossip girl heeft me geleerd dat dit echt een nachtmerrie is
Hahahahahahaaa maar echt.
Echt pas al mijn canvas tasjes erin gelegd want ik koop teveel plastic
Noooooooā:skull: hou op met me
Als er zoveel gezeik en gediscussieer vooraf gaat aan een avond eten zou de lol er voor mij echt al vanaf zijn.
Ik had dan op die avond gewoon gevraagd of iemand wat mee wilt. Wijn kan je prima volgende keer weer meenemen dus dat kan sowieso.
Ongemakkelijk, dat is het inderdaad! Die kennis waar ik een boek van las zit nu ook in de 2e kamer (Derk Boswijk van CDA) en dat is echt extreem cringen
wisten jullie al dat tom dumoulin gaat scheiden
- ja
- nee
0 stemmers
hahaha ik zie dit nieuws echt op alle kanalen voorbij komen terwijl ik normaal niet per se boulevard shit meekrijg (tenzij ik er bewust naar zoek)
MET SCHIL
Ik zweer je als ik hem ooit tegen kom ga ik het honderd procent met hem over kiwiās hebben.
Ik dacht ook ff huh tom dommelwie⦠ohja die kiwi gast.
Ik vind het echt triest dat bedrijven stoppen vanwege de gasprijzen maar toen ik deze voorbij zag komen betrapte ik me op de gedachte ātop!ā. Ik vind die dingen namelijk zo afschuwelijk. Toen ik jaren geleden in een tuincentrum werkte werden ze heel veel verkocht, verbaasde me daar over.
Orchideeƫn:
- Mooi
- Lelijk
0 stemmers
Ik krijg die dingen steeds cadeau de laatste jaren, blijkbaar denken mensen dat ik echt een orchideeƫnpersoon ben ofzo. Ik heb wel redelijk veel planten, maar een orchidee weet ik om de een of andere reden in no time om zeep te helpen. Vind ze niet heel mooi, ook niet lelijk, maar zou ze zelf nooit kopen.
Ik vind het prachtige planten en zou echt willen dat ze niet zulke ruk divaās zijn dat ze ALTIJD na de eerste bloei altijd doen alsof ze gaan overlijden totdat ze bij gratie gods weer een nieuw blaadje of een knopje krijgen.
Ik heb al zo vaak verdrietig bij een orchidee gestaan en een half jaar later op dezelfde plek gedacht āhuh jij was toch dood?!ā
Ja, dat! Heb er nu ook eentje die begonnen is aan zijn wederopstanding en als dat niet doorzet komt er geen orchidee meer in