MET SCHIL
Ik zweer je als ik hem ooit tegen kom ga ik het honderd procent met hem over kiwiās hebben.
Ik dacht ook ff huh tom dommelwie⦠ohja die kiwi gast.
Ik vind het echt triest dat bedrijven stoppen vanwege de gasprijzen maar toen ik deze voorbij zag komen betrapte ik me op de gedachte ātop!ā. Ik vind die dingen namelijk zo afschuwelijk. Toen ik jaren geleden in een tuincentrum werkte werden ze heel veel verkocht, verbaasde me daar over.
Orchideeƫn:
- Mooi
- Lelijk
0 stemmers
Ik krijg die dingen steeds cadeau de laatste jaren, blijkbaar denken mensen dat ik echt een orchideeƫnpersoon ben ofzo. Ik heb wel redelijk veel planten, maar een orchidee weet ik om de een of andere reden in no time om zeep te helpen. Vind ze niet heel mooi, ook niet lelijk, maar zou ze zelf nooit kopen.
Ik vind het prachtige planten en zou echt willen dat ze niet zulke ruk divaās zijn dat ze ALTIJD na de eerste bloei altijd doen alsof ze gaan overlijden totdat ze bij gratie gods weer een nieuw blaadje of een knopje krijgen.
Ik heb al zo vaak verdrietig bij een orchidee gestaan en een half jaar later op dezelfde plek gedacht āhuh jij was toch dood?!ā
Ja, dat! Heb er nu ook eentje die begonnen is aan zijn wederopstanding en als dat niet doorzet komt er geen orchidee meer in
Dus de orchidee is de jezus onder de planten?
Ik heb een tatoeage van een takje met orchideeĆ«n op mān onderarm staan voor mijn overleden oma, ik kan die verrekte dingen nooit in leven houden dus dan maar zo
Je bent iemand enkele maanden aan het daten en het voelt goed. Jij staat serieus in het daten, te weten: op den duur wil je samenwonen (met een kinderwens). Echter, zowel jij als die persoon willen in jullie eigen woonplaats blijven wonen (anderhalf uur verwijderd van elkaar). Daar zijn jullie allebei heel stellig in.
Zou dit voor jou van invloed zijn op het daten?
- Nee, we hebben het nu toch leuk? Ik zie wel waar het schip strandt.
- Nee, als we elkaar echt heel leuk vinden draait iemand van ons heus wel bij. Toch?
- Een beetje. Ik zou wel blijven daten met deze persoon maar in mijn achterhoofd hou ik er wel rekening mee dat het uiteindelijk hierop stukloopt.
- Ja. Het is duidelijk dat wij allebei niet willen verhuizen naar een andere stad. Hoe jammer ook, op de lange termijn gaat dit niet werken.
- Anders (licht toe?)
0 stemmers
Dan zou ik me afvragen welke wens groter is. Met die persoon een kind willen krijgen, of in mijn huidige woonplaats blijven. Een compromis waar je beide dan in het midden gaat wonen heb je ook beide heimwee naar de oude plek. Dat komt met een kinderwens ook niet altijd goed.
Ik kan me niet voorstellen dat 1,5 uur afstand de dealbreaker is als je met deze persoon een kind wil krijgen en wil samenwonen.
Voor mij staan mn vrienden en mn moeder efht op de eerste plaats. Als ik die dus minder kan zien omdat of zij dan steeds moeten reizen dan word ik niet echt gelukkig.
Een man moet een toevoeging zijn in mn leven en daar moet ik niet mn eigen leven helemaal voor op zn kop moeten zetten.
Als je in een langere relatie zit vind ik het anders. Maar tijdens t daten heb ik dan meer zoiets van nja laat maar dan ik zoek wel verder.
Ik ben dan denk ik nooit zo gehecht geweest aan een stad. Als het echt de persoon is waar ik oud mee wil worden dan zou ik daar wel wat voor over hebben (en dat geldt andersom natuurlijk ook).
Bij de meeste van de stellen in mijn omgeving is een van de twee verhuisd, dat is een beetje mijn referentiekader.
Edit: als het nog niet zo heel serieus is snap ik dat je het dan sneller afkapt om deze reden
Maar in de poll is dat is wel het geval (het gehecht zijn)
Ok fair enough. Had ik anders geĆÆnterpreteerd, maar ik had even niet van mijn eigen situatie uit moeten gaan.
Bij mij heeft het dan vaak ook gelijk te maken met uiteindelijk heel verschillende levens. Ik ben best gehecht aan Rotterdam, maar zou bijv weer wel sneller naar Berlijn oid verhuizen dan veel dichterbij naar een dorp of heel landelijk gebied. Ik zou daar echt op de lange termijn heel ongelukkig van worden.
Ligt het aan mij of zijn er ineens posts weg?
Over het onderwerp verhuizen? Volgens mij niet, maar misschien heb ik ze gemist