Heb je weleens kauwgom in je haar gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb je weleens kauwgom in je haar gehad?
0 stemmers
He he wat is er mis met Tilburg?!
Ik bedacht me later ook nog dat ik toen ik ging studeren al een uur weg ging wonen. Dus ik woon al heel lang niet meer in dezelfde plaats als mijn familie. Misschien zou ik er anders over denken als dat wel het geval zou zijn.
Maar ik ben het met je eens dat het makkelijker is als je naar een vergelijkbare plaats verhuist. Als je van een grote stad naar een heel klein dorp gaat of andersom is de overgang veel groter.
Ja zeker nu ik 30+ ben is dat wel iets waar ik veel sneller over val, toen ik 20/25 was had ik waarschijnlijk gedacht joeeee dat is een probleem voor over een paar jaar dus laten we het nu maar gewoon leuk hebben.
Huh wat heeft dit ermee te maken dan?
Randstad mensen zijn echt mn favo. Helemaal bezig met wat er allemaal in de wereld speelt maar wat er buiten de ring gebeurt is een groot raadsel
Middelburg is veel leuker
Ook
Ja daarmee begonnen we op school ook altijd de dag ipv met het volkslied.
En jullie hebben bolussen, veel beter dan een worstenbroodje.
Nou als er iéts leidt tot haat en nijd…
We doen beter alsof
Nee sorry ik haat brabant maar zon natte drol is echt niet beter dan een worstenbroodje.
@Kultakala podcast zijn niet mn ding.
Ben jij veel bezig met je uiterlijk?
0 stemmers
ben jij meer geinteresseerd in
0 stemmers
Ik laat dat nooit weten maar hier is het de enige manier om te stemmen dat je niet naar sport kijkt.
Edit: vind het ook niet eens stom maar kijk gewoon niet. Geen gevoelens bij verder.
Ik kwam er gisteren achter dat Nederland nog redelijk goed doet met cricket
Zou je ook niet verwachten
Hahaha echt zo een middeleeuws beeld van steden buiten de Randstad
Is er dan wel elektriciteit en riolering buiten de randstad?
Nee en ook geen kleuren tv of telefoon
We rijden ook nog met paard en wagen naar ons werk