Stel je persoonlijke vraag #39

nee :sob:

27 likes

Oh damn ik was golf vergeten, dat is wel echt heel erg saai ja. En American football is ook niet om aan te zien.

Vind persoonlijk darts geen sport, snooker en biljart ook niet.

4 likes

formule 1 en omdat saai en omdat ik stiekem (niet stiekem) ook wel een beetje judge als iemand dat leuk vindt

22 likes

vind baanwielrennen het spannendst denk ik hahaha

8 likes

Biljart. Ik slaap er wel goed op dus prima sport verder

3 likes

Ja het is zo’n heerlijke no strings attached spanning waar ik helemaal in op kan gaan. Ik kies gewoon een random ploeg/sporter voor wie ik ben op basis van totaal arbitraire voorkeuren (mooiste shirt, sympathiekste hoofd, minst irritante stem) en dan kan ik helemaal meeleven en opgaan in de spanning voor de paar uur dat het duurt, en daarna ben ik het ook meteen weer kwijt en voel ik verder geen emotie als mijn voorkeursspeler(s) heeft verloren of gewonnen want daar boeit het me te weinig voor. Echt een heerlijke activiteit juist

10 likes

Ja, volgens mij wel. ik weet niet hoe ik dit jaar in de kerststemming moet komen, zonder darten.

3 likes

Dus een overvloed aan zuipschuren daar

2 likes

Schaatsen

2 likes

Iemand uit Hilversum (alsof dat een wereldstad is) toen ik vertelde dat ik familie in Twente had: of er wel een snelweg helemaal naar Almelo ging? :laughing:

4 likes

Kan ik toch niks aan doen dat alles buiten de Randstad niet boeiend is?
Limburg, who cares? Oh ja, en dan bestaat er Overijssel, maar wtf gebeurt er in Overijssel? Wat kan je daar doen? Wat is de hoofdstad? Idunno

2 likes

Een collega uit Amsterdam toen collega en ik het erover hadden dat we in de file stonden op de weg naar het hoofdkantoor (Almere) bij de weilanden.

‘oh, bij jullie?’

1. We wonen allebei in totaal verschillende plaatsen.
  2. De rest van Nederland bestaat niet alleen uit weilanden.
  3. Nee gewoon bij Almere zelf

Collega en ik keken elkaar ook echt aan van ???

2 likes

Tour de France en schaatsen. Mijn opa keek dit allebei altijd en als ik dan als kind of tiener op bezoek ging vond ik het altijd echt verschrikkelijk wanneer dat aan stond. Die eeuwige oersaaie rondjes op dat kut ijs en er kwam maar geen eind aan echt verschrikkelijk

edit: oh je hebt al toegelicht dat je specifiek dat rijtje bedoelde maar ik laat dit toch staan fuck schaatsen

5 likes

Huh hoe bedoel je? Wie denk jij dat de zaden en bessen verzameld dan?!

2 likes

niet goed maar ook niet slecht.

4 likes

Ik voel me aangesproken :cry:

3 likes

Nou je hebt je er wel goed in verdiept dus😂 jemig

2 likes

Leven jullie nog steeds in een jagers & verzamelaars samenleving?

5 likes

Ja, en het is ook iedere keer feest als de molen nog eens een kilo bloem heeft kunnen produceren.

5 likes

Vergeet niet een deel daarvan af te leveren bij de landheer

3 likes