De mannen dan, de vrouwtjes werken niet
Het WK darts is het enige sportevenement dat ik behoorlijk volg. De rest van het jaar vergeet ik dat het bestaat, maar het hoort erbij rond kerst.
Of hoorde, nu RTL de uitzendrechten kwijt is.
Ohja dat hoort er zeker bij! En dan elke avond te laat naar bed gaan, omdat je toch die laatste partij ff af wilt kijken
Het zit nu op een betaalzender dus?
Kom ik weer, maar zelfs in 1 van de 4 randstad hebben we maar 1 tramlijn en die gaat naar… Nieuwegein. En de andere kant op naar de Uithof, dus tenzij je in Kanaleneiland woont of precies bij Galgenwaard heb je geen kut aan de tram.
Misschien moeten we ook als platteland beschouwd worden tbh.
Er is maar een ding waar mijn relatie op kan gaan knappen en dat is woonplaats: als je echt gehecht bent aan de plek waar je woont, begin er niet aan.
(Voor mensen in paniek raken: Dit alleen in Engeland nu zo)
Wat is jouw mening over Bounty?
- Mijn favoriete chocola
- Het is wel lekker maar geen favoriet
- Het is wel oke
- Ik vind het niet lekker
0 stemmers
En…was er een bioscoop?
deze poll komt ook elke week
Het spijt me dat ik hier niet dagelijks ben.
Excuses geaccepteerd
Ik snap niet dat mensen sport kijken nooit leuk vinden, het is toch spannend?
Ik kijk alles uit je lijstje heel graag, behalve tennis, dat vind ik meh.
En van alle sporten in het algemeen vind ik alleen Formule 1 echt verschrikkelijk en de 10 km schaatsen want dat duurt bijna een kwartier per rit. Met de Olympische spelen kijk ik echt alles wat toevallig wordt uitgezonden op het moment dat ik kijk, vind dat superleuk hoe snel je into een sport kan raken.
Ik zou ook echt geen vriend willen die niet graag naar voetbal kijkt bijvoorbeeld, lijkt me zo saai.
nee
Oh damn ik was golf vergeten, dat is wel echt heel erg saai ja. En American football is ook niet om aan te zien.
Vind persoonlijk darts geen sport, snooker en biljart ook niet.
formule 1 en omdat saai en omdat ik stiekem (niet stiekem) ook wel een beetje judge als iemand dat leuk vindt
vind baanwielrennen het spannendst denk ik hahaha
Biljart. Ik slaap er wel goed op dus prima sport verder
Ja het is zo’n heerlijke no strings attached spanning waar ik helemaal in op kan gaan. Ik kies gewoon een random ploeg/sporter voor wie ik ben op basis van totaal arbitraire voorkeuren (mooiste shirt, sympathiekste hoofd, minst irritante stem) en dan kan ik helemaal meeleven en opgaan in de spanning voor de paar uur dat het duurt, en daarna ben ik het ook meteen weer kwijt en voel ik verder geen emotie als mijn voorkeursspeler(s) heeft verloren of gewonnen want daar boeit het me te weinig voor. Echt een heerlijke activiteit juist
Ja, volgens mij wel. ik weet niet hoe ik dit jaar in de kerststemming moet komen, zonder darten.
Dus een overvloed aan zuipschuren daar
Schaatsen