doet me ook denken aan al deze dingen, ben blij dat het overdag is terwijl ik hier doorheen scroll
Ahw dit klinkt echt heel lief. Ik was volgens mijn ouders ook echt een waterrat maar nu nee dankje. Hoorde later dat ze ook voor kinderen door heel Nederland aan âdiscozwemmenâ deden hahahah dat heb ik ook wel eens gedaan.
Heb jij ooit âdisco gezwommen â?
Was toen volgens mij voor groep 7/8
- Nee
- Ja
0 stemmers
Lil Nas X
- ???
- Nee
- Mja
- Jaaaaaa
0 stemmers
Mijn moeder was vroeger zwemjuf dus er was geen ontkomen aan, haha. Al gaf ze mij gelukkig geen les, ze werkte wel ook in het zwembad, dus we waren er vrij vaak. Vond dat wel heel leuk altijd! Helemaal als we dan langer mochten blijven oid samen met de kinderen van de anderen die in het zwembad werkten.
Iedereen die een artiestennaam aanneemt met lilâ .
SHEEEEEHZ
Maar ja leg even uit oermoeder zemraluani. Whats the story behindzz?
Staat ons kleine nie he
Op nummer 5
Hahaha dit is echt een creepshow, iemand haalt dat kleine Nederlandse poep kleuter en zo uit. Ga luiers verschonen van lio. Met je vaderliefde, weird intro.
Bedoel je dit?
Vinden jullie die âphoto dumpsâ die mensen voortaan vaker op insta plaatsen (dus ipv 1 foto) leuk om te zien?
- Ja
- Ja en die post ik zelf ook
- Nee
- Mwah ligt eraan
- Anders
0 stemmers
Ach kind hoe ken je dit nummer niet
Is samen met de papa van Hannah Montana
En daarna kwam ie met deze grote Hits
Een half miljard views dus best wel gĂȘnant voor je ziel dat je hem niet kent xx
ik wacht op de onlyflans
Hoe was het concert??
Ja echt fantastisch đ„čđ„čđ„čđ„č zân dansers ook echt zo fucking goed en ja gewoon precies wat ik wilde.
En het publiek was ook echt zo chill, je kon gewoon met je drankje rustig weer terug naar je plek midden in het publiek lopen, mensen gingen gewoon opzij en niemand duwde maar iedereen was wel alles aan het dansen en zingen. Hele chille vibe en ook veel mensen met coole make-up en outfits
Deze toch?
Kan jij mooi cadeautjes inpakken?
- Ja, ik kan ze beeldig inpakken
- Ja, tenminste vierkante/rechthoekige. Andere vormen worden een uitdaging
- Nou, het kan er mee door
- Nee, het is echt prop chic
0 stemmers
Ik vind het wel een leuke trend, behalve als het allemaal onduidelijke bewogen fotoâs zijn of zes bijna dezelfde vakantiefotoâs van het Colosseum ofzo
Heteronormatieve poll, scuzi
Als jij en je (hypothetische) partner nieuwe namen moesten, welke kies je dan.
Wij worden:
- Saskia en Sander
- Marleen en Maarten
- Pauline en Peter
- Barbara en Bastiaan
- Nienke en Nico
- Daniëlle en Dennis
- Judith en Jeroen
- Tessa en Tom
- Laura en Lennart
- Rianne en René
- Kirsten en Kevin
0 stemmers
Ik heb zelfs een hele la met allemaal lintjes en dingetjes om op cadeaus te doen (net als mijn moeder) (omg ik lijk op mân moeder )