Stel je persoonlijke vraag #39

Ik heb plannen met Sinterklaas, maar die plannen zijn geen plannen voor Sinterklaas. Wat vul ik in? :grimacing:

2 likes

goeie vraag, dat antwoord ben ik vergeten :sweat_smile:

6 likes

Ik heb na twee van zulke Oud & Nieuws een weekje Frankrijk geboekt met de hond. Echt al weer helemaal klaar met dat klotevuurwerk.

3 likes

Ik weet niet eens wat Bellinga’s zijn

23 likes

Houden zo!

10 likes

Zelfs als ik kinderen zou hebben, zou ik niet die film met ze kijken.
Ik betwijfel dat die kinderen betaald krijgen en dat er aan kinderarbeidwetten gehouden werd tijdens het filmen.

7 likes

Hoeveel geld zou jij max. uitgeven aan een diner (restaurant) met goede vrienden?

• < 10 euro
  • 10 - 20 euro
  • 20 - 30 euro
  • 30 - 40 euro
  • 40 - 50 euro
  • 50 - 60 euro
  • 60 - 70 euro
  • 70 - 80 euro
  • Meer dan 80 euro

0 stemmers

80 euro zit je toch al snel op als je minimaal 3 gangen eet en wat wijn drinkt

1 like

Is dit meisje daar ook van?? Dit zag ik gisteren voorbijkomen ergens. Echt erg haha.

2 likes

Tegenwoordig zit je zowat overal al >60voor 3-gangen menu en wat drankjes (:sob:)

3 likes

Ja random

@VanderWoodsen volgens mij heb ik een beetje te laag ingezet ja :joy:

1 like

@tessel ik heb het een paar keer een periode gedaan met kokosolie en het deed serieus wonderen voor mn tandvleesontsteking toen verder niets hielp. Ik had toen ook minimaal tandsteen achter mijn spalkje, terwijl ik daar normaal altijd genoeg tandplak verzamel.

Ik geloof dus niet in allerlei gezondheidsvoordelen zoals je lichaam reinigen etc. maar voor je mond/tandvlees werkt het echt wel.

6 likes

denken jullie dat er wel eens een student onderzoek heeft gedaan (deels) over dit forum? of het forum heeft gebruikt als databron?

• ja, dit is gedaan en dat weet ik zeker
  • ja, ik denk dat dit wel eens gedaan is
  • nee, ik denk het niet
  • ik het dit gedaan/ik doe dit

0 stemmers

3 likes

O wee, als die oil pulling poll voor een onderzoek was van een student tandheelkunde

28 likes

Een forummer heeft daar toch wel eens over gepost? Of het was op egt

2 likes

Ik heb wel mijn scriptie gehaald met dank aan dit forum :pray:t3: Ik kon toen weinig mensen vinden voor m’n interviews en uiteindelijk heb ik echt bijna m’n hele veldonderzoek gebaseerd op interviews/enquĂȘtes met forummers haha.

Maar dat is niet helemaal wat je bedoelde denk ik

20 likes

Ik zie vooral ‘nieuws’ items voorbijkomen op ad.nl die we hier op het forum nùt besproken hebben.
They are everywhere :eyes:

10 likes

Controleer jij de binnenkant van je schoenen op beestjes voor je ze aantrekt?

• Binnenkant, buitenkant, alles
  • Altijd
  • Soms
  • Nooit
  • BEESTJES!:scream:

0 stemmers

1 like

Jaaa of bij upcoming. Dat ze opeens een quiz hebben over een onderwerp dat hier de dag ervoor is besproken.

1 like

Nee en zo heb ik wel eens een schoen met een naaktslak erin aangetrokken

10 likes