Jean en Jeanne
Mn partner heeft ook dezelfde voorletter als ik dus ik voel me al zo’n dynamisch duo met hem soms
Ik heb een oom en tante die Jan en Jannie heten. Goals wel.
Never forget de smiley gang
Annemiekel en Arno
Vroeg me net af waar die naam bleef
Nee je moet stemmen volgens míj́n wensen, maaaaaar omdat ik je mag zal ik speciaal voor jou een Vlaamse versie doen
- Lore en Lander
- Katrien en Kristof
- Denise en Dries
- An-Sofie en Artuur
- Tinne en Thibo
- Stien en Seppe
0 stemmers
Mag Denise en Driss ook?
oei, dit is niet goed voor mijn powertrip fantasieën
Moderator worden?
Haha al die Urban Legends. Er werd toen ook via MSN of Hotmail ofzo zo’n doorstuur verhaal gestuurd wat ik echt geloofde en echt lang naar van was. Er was een vrouw die een kreeft had (?? hoe heb je ook een kreeft) en zich daarmee ging bevredigen. Maar door de warmte legde die kreeft eitjes in haar en toen kwamen er allemaal kleine kreeftjes uit haar Kent iemand dit? Echt hoe bedenkt iemand dit?
Hoeveel schuift dat om tyrannistisch te zijn?
Oh ik dacht dat je intrinsiek gemotiveerd zou zijn. Jammer.
Love deze poll. Bedankt. Ik geef geen kritiek.
JIJ HEET DUS WEL JEROEN EN JOLANDA
Bij ons ging het verhaal dat er dan iets scherps in je mondhoeken werd gezet, vervolgens kreeg je dan een stomp in je maag waardoor je mond uitscheurde.
Arnon en Anja?
Andere spookverhaal die ik online niet meer kan vinden, over een meisje dat een pop had, haar haren aaide/borstelde (met zingen la la lalalala) tot alle haren op de pop weg waren, en dan haren van andere mensen op haar pop plakte. Kent iemand die?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat gaat wat ver maar als je kinderen wilt haten ben je welkom.