Upcoming ken ik niet, maar wel iets anders waar ik nu even niet opkom. Best media ofzo?
Ohja Best Social Media. Daar zie ik het ook regelmatig gebeuren. Maargoed misschien is het gewoon toeval.
In nl nooit. In Suriname heb ik ooit mijn schoenen aangetrokken om vervolgens te bedenken dat ik wat voelde, het was een stervende kikker
Ik ooit een slof met een gigantische dikke spin erin brrrr
Daarna wel een tijdje gecontroleerd maar nu eigenlijk zelden nog
Ja bij schoenen die ik lang niet aan heb gehad wel sinds er ooit een wesp in mân schoen zat (die me onmiddellijk in mijn teen stak).
Hahahaha ik kan je vertellen dat dat niet zo is
Nou ja, eigenlijk wel, maar ff is geen bron
leuk verhaal Shaaar!
Je kunt altijd op me rekenen
De kikker stierf trouwens niet door mij, om de boel te verduidelijken. Ik heb hem niet platgetrapt
ja ik ook als mijn schoenen buiten gestaan hebben. doordat een van mn familieleden een keer een muis in een laars had
ik ben wel blij met deze toelichting want dat was inderdaad wat ik voor me zag
Ik bedacht me ineens dat je hem ook zo kon lezen, maar gelukkig niet het geval. Kikkers kwamen er soms het huis wel in, maar er niet meer uit waardoor ze uitdrogen. Net zo goed gruwelijk, maar wel minder horror
Een spin was de inspiratie voor de poll. Er liep eentje langs de schoen die ik wilde aantrekken en moest denken aan die film Arachnophobia waarin iemand dood ging door een spin in een schoen
Stel je valt âs avonds (laat) in slaap op de bank, wil je dan wakker gemaakt worden zodat je je naar bed kan verplaatsen?
- Ik wil wakker gemaakt worden
- Laat mij lekker liggen
0 stemmers
En stel iemand (je partner, huisgenoot etc.) valt in slaap op de bank, maak je diegene dan wakker zodat diegene naar bed kan?
- Ik maak diegene wakker
- Laat diegene lekker liggen
0 stemmers
Aanleiding van deze poll is mijn partner die dus echt meerdere keren per week in slaap valt op de bank en vervolgens dan altijd heel verdwaasd wakker wordt en mij verwijt dat ik âm dan niet even wakker gemaakt heb. Terwijl ik dan denk ik je lag zo fijn, ik laat je lekker liggenđ
De kans is groot dat ik vanzelf wakker word en dan alsnog verplaats.
Ik slaap liever in bed dan in de zetel, maak mezelf wel wakker
Met lenzen is het echt de hel om wakker te worden terwijl je ze niet hebt uitgedaan, dus maak mij aub wakker. Maar ik val eigenlijk nooit zo diep in slaap op de bank dat ik echt niet doorheb dat ik in slaap val zeg maar. Als je mij niet naar bed stuurt zit ik eigenlijk ook tot 4.30 vrolijk op de bank.
Ik wil slapend naar bed worden verplaatst
Haha ja dat wil hij hier ook wel, ik krijg hem alleen met geen mogelijkheid de trap opgetild!
Soms wil ik nog wel even weer een klein meisje zijn: in slaap vallen in de auto en dan door mijn vader in bed getild wordenâŠ
Nog fijner was doen alsof je sliep en dan alsnog naar binnen getild worden
Late reactie maar wat was dat een gedoe, heel veel pindakaas erop gesmeerd en met zoân tandenborstel eruit krabben. Ik dacht ik knip het eruit maar er werd echt gezegd nee ben je gek. Het zat namelijk vrij dicht bij mân hoofdhuid en een hele plak. Ik was zelf met kauwgom in mân mond in slaap gevallen wat een ei. Het zat ook helemaal op het kussensloop.
En heb je wel eens kauwgom in je kleding gehad?
- Nee
- Ja meerdere malen
- Ja eenmalig
0 stemmers
En dat kauwgom in de kleding kreeg ik dus omdat ze een tijdje in metroâs in Barcelona kauwgom gingen plakken op de stoelen en dat was nauwelijks zichtbaar en echt wat ben je dan fuckin sneu.