Stel je persoonlijke vraag #39

Haha maar eerlijk is dezelfde voorletter qua roepnaam hebben je partner een ding? Ik vraag het oprecht. Ik heb geen idee. M’n ouders hebben het niet, ik ook niet , weetikhet

1 like

Alleen als je alleen mensen date met jouw voorletter? Maar zou een gekke uitsluitingsgrond zijn.

1 like

Wat past bij Ingrid? Dat vind ik dus de meest west noord Europese naam ever. qua I dan hè. Die Viking van haar is weg. Ze konden geen I koppel vormen.

Ingmar

3 likes

Ivar

5 likes

Dat ding noemen we toeval, in de meeste gevallen. Tenzij iemand specifiek op zoek gaat naar een partner met gelijke voorletter, in dat geval is het enigszins vreemd?

7 likes

Ja moet je ook heel serieus nemen, net als de poll. Het moet mooi op het bordje aan het huis staan.

3 likes

Ingo

Wat heeft Ingrid (de beste versie van Ingrid is overigens Ingridt) met Vikingen te maken en welke man is weg?

Ingridt en Ivo vind ik persoonlijk wel leuk.

Ach je bent tenminste geen Sander en Sandra dan.

1 like

Ik heb een rela gehad met iemand die de mannelijke versie naam had van mijn naam, denk Leendert en Lena

1 like

Hmm ja, op zich is de exposure wel al veel waard. Koop een keuken bij mij of ik verban je.

1 like

Mijn zwager en vrouw hebben dezelfde naam maar de vrouw dan met twee letters erachter. In het Engels is het klankverschil nog kleiner dan in het Nederlands.

Mogen jullie de namen raden :’)

4 likes

Daniel en Danielle?

3 likes

Dingdingding je gaat door voor de wasmachine.

4 likes

Heb jij de docuserie over “hanky panky Shanghai” gekeken?

1 like

Je mist de poll!

7 likes

Ja

Nee

3 likes

Nog niet

1 like