Haha maar eerlijk is dezelfde voorletter qua roepnaam hebben je partner een ding? Ik vraag het oprecht. Ik heb geen idee. M’n ouders hebben het niet, ik ook niet , weetikhet
Alleen als je alleen mensen date met jouw voorletter? Maar zou een gekke uitsluitingsgrond zijn.
Wat past bij Ingrid? Dat vind ik dus de meest west noord Europese naam ever. qua I dan hè. Die Viking van haar is weg. Ze konden geen I koppel vormen.
Ingmar
Ivar
Dat ding noemen we toeval, in de meeste gevallen. Tenzij iemand specifiek op zoek gaat naar een partner met gelijke voorletter, in dat geval is het enigszins vreemd?
Ja moet je ook heel serieus nemen, net als de poll. Het moet mooi op het bordje aan het huis staan.
Ingo
Wat heeft Ingrid (de beste versie van Ingrid is overigens Ingridt) met Vikingen te maken en welke man is weg?
Ingridt en Ivo vind ik persoonlijk wel leuk.
Ach je bent tenminste geen Sander en Sandra dan.
Ik heb een rela gehad met iemand die de mannelijke versie naam had van mijn naam, denk Leendert en Lena
Hmm ja, op zich is de exposure wel al veel waard. Koop een keuken bij mij of ik verban je.
Mijn zwager en vrouw hebben dezelfde naam maar de vrouw dan met twee letters erachter. In het Engels is het klankverschil nog kleiner dan in het Nederlands.
Mogen jullie de namen raden :’)
Daniel en Danielle?
Dingdingding je gaat door voor de wasmachine.
Heb jij de docuserie over “hanky panky Shanghai” gekeken?
Je mist de poll!
Ja
Nee
Nog niet