Stel je persoonlijke vraag #39

Als je op camerabeelden kan zien dat mensen kauwgom op stoelen/bankjes plakken in de metro. Vind je dan dat die moeten worden opgepakt?

• Nee
  • Ja
  • Anders

0 stemmers

1 like

Opgepakt vind ik vrij heftig maar ze mogen van mij wel een (tijdelijk) metroverbod krijgen.

13 likes

Haha ja vind opgepakken ook te heftig. Want wat is nou kauwgom, kan me wel voorstellen als je daar in je sollicitatiekleding zit en onder de kauwgom en op weg bent dat je denkt pak die lui op.

Geen beestjes maar never forget die keer dat ik bijna m’n schoen had aangetrokken nadat de kat van m’n ex erin had gepoept :melting_face:
Heb toen wel een hele tijd iedere keer dat ik daar was m’n schoenen geĆÆnspecteerd voordat ik ze aantrok, haha

5 likes

Nu moet ik opeens denken aan dat (broodje aap) verhaal waarbij jongens in waterparken scheermesjes op glijbanen gingen plakken en als je er dan vanaf gleed dat je opengesneden werd.

Ken je dit verhaal?

• Nee nooit van gehoord
  • Ja wel eens gehoord

0 stemmers

1 like

Oppakken gaat veel te ver maar ze mogen wel een waarschuwing oid krijgen.

6 likes

Ja volgens mij wel eens van gehoord, dat vind ik dus wel heftig. En er was laatst iets heel vaags dat ze mensen ineens met naalden gingen prikken oid?

Ja eens, maar ook weer onbegonnen werk. Verse kauwgom krijg je er ook heel slecht uit dus dan doen ze het erom. Ja troep achterlaten is ook bewust maar meer luiheid.

@Evenveel ik dacht net nog, alsof ooit een groepje meisjes zoiets zou doen wtf. En dat ā€˜opstoppinkje’ vond ik ook altijd heel eng. Kutjochies.

O ja ik was dit al bijna weer vergeten! Dit is ook net zo plotseling weer gegaan als dat het opgekomen is.

Dat was in Tropicana een ding toch. Ik ben er nooit meer heengegaan, eng idee. En ik vond het al een rot zwembad omdat ik er al een paar keer was lastiggevallen door oudere jongens.

5 likes

Nee was overal een ding voor mijn gevoel. Jochies die dat gewoon van elkaar overnemen en bij elk willekeurig zwembad gaan doen. Daarom durfde ik in Duinrell alleen nog maar in die bootjes glijbaan want daar kon je gewoon alleen maar in het bootje van de glijbaan af. Tropicana heb ik ook nooit zo leuk gevonden, wat een geskreeeeuw.

Vond jij tropicana een leuk zwembad?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

3 likes

Er was volgens mij ook zo slecht overzicht en voor mijn gevoel altijd 1 schreeuwende chaos. En zo druk. Het staat nu nog wel toch? Ja alleen dan leeg. Verlaten zwembaden zijn zo griezelig.

Never forget de zaadbubbelbaden ook

7 likes

Ja detectiepoortjes konden er zo bij. :rofl: ben er niet eens zovaak geweest, misschien 10 keer ofzo met een vriendin die d’r oma in Rotterdam had wonen en daar een nachtje gingen logeren en dan moesten we naar tropicana.

Ging je met je ouder(s) /verzorgers wel eens naar het zwembad in Nederland of voor de Belgen, in Belgiƫ?

• Regelmatig
  • Nooit
  • Zelden

0 stemmers

Vind m’n ouders daar echt een beetje snobs in achteraf gezien. Die paar keer dat ze ons naar een zwembad in Nederland wilden nemen.

1 like

Kennen jullie de verhalen over de smiley bende? Ik heb dat altijd geloofd en kwam er pas kort geleden achter dat dat broodje aap was.

Het zou een bende jonge meiden zijn messen, en die zouden je glimlach langer maken. Ze zouden je of vermoorden of je was voortaan altijd aan het ā€˜lachen’ met een snee van oor tot oor.

• Ik ken dit
  • Ik ken dit niet
  • Ik heb dit nooit geloofd
  • Is dit niet zo dan?

0 stemmers

3 likes

Wat bedoel je met het zwembad in nederland? Gewoon naar een zwembad?

2 likes

Hahaha dr was wel een site waar echt hele creepy foto’s opstonden van mensen die verongelukt waren omg. Dat stuurde toen een oudere vriend van mij door via msn. Je zag mensen doormidden op straat en wow, dat kan gelukkig nu niet meer zo makkelijk. Kon er slecht door slapen. Weetniet meer hoe het heette, was echt nog 13 ofzo.

De parking van Kinepolis Brussel zou de plek zijn voor dit. En dan schreef Dirk Bracke er in zijn boek ook over, denk dat het in ā€œeen vlieg op de muurā€ was.

2 likes

Ja! Sorry, misschien niet duidelijk verwoord. Maar mijn ouders vonden dat toen dus iets wat ā€œwe dan wel op vakantie deden in het buitenlandā€ en dat vind ik nu wel echt verwaand van ze eigenlijk.

2 likes