Ik wil er niet eens op klikken , er waren 2 varianten. Maar ik ga er vanuit dat gehalveerde mensen enzo of een los hoofd ergens op de snelweg daar niet meer op staat?
Het gewone zwembad bij ons in het dorp: heel vaak
Zoân subtropisch zwemparadijs: zelden
Ik snap het achteraf wel, ik kan nu ook wel wat leukers bedenken voor mijn vrije zaterdag, maar als kind vond ik het jammer. Zelfde trouwens voor pretparken, daar gingen we nooit heen. Hadden ze een hekel aan. Drie keer raden overigens wie er nu elk jaar met de kleinkinderen naar de Efteling willen
Jaaaa ik las dat ook zo vaak. Ook zoân verhaal dat er een killer on the loose is met een haak als hand en dat een stel dan ergens heen rijdt, dat leest op een poster ofzo, en dan bij thuiskomst hebben ze een haak aan de deurklink (hoe noem je dat in een auto) hangen.
Edit: The Hook - Wikipedia haha er is zelfs een wiki pagina van. Maar volgens mij werd deze verteld door Amerikaanse kennissen met een zaklamp onder hun gezicht terwijl ik veel te jong was. 22 jaar later en nooit vergeten :â)
Jaa die site ken ik ook nog wel! Volgens mij was het niet rotten.com maar begon de sitenaam met een s? Ik kan er niet op komen.
Ah ja, ik heb echt niks te klagen gehad hoor. Ik denk dat ze een enorme hekel hadden aan van die zwembaden. Werd met vriendinnetjes al snel alleen naar Duinrell gestuurd. Wat best een groot zwembad is voor 8 jarigen alleen maar ging altijd prima.
Pretparken vonden mân ouders wel leuk, gingen elk jaar naar de Efteling. Maar ik snap je ergernis wel. Ze gaan met mijn nichtje echt overal heen, denk als ze of naar Disneyland Paris mag (ze kent dat nog niet) dat ze er bij wijze van spreke de volgende dag nog staat. Wow zooo verwend door opa en oma. Ik heb echt het gevoel dat de generatie opaâs en omaâs van nu hun kleinkind echt zo verwennen.
Haha, zo herkenbaar! Mijn moeder zei altijd: eten wat de pot schaft en bij dâr kleinkinderen: âAaah wil je wat anders? Dan maak ik dat wel evenâ
Deze weet ik ook nog heel goed haha
Ik ken wel dat Cheshire grin/Glasgow smile, maar nog nooit gehoord dat er een bende die dat zou doen.
doet me ook denken aan al deze dingen, ben blij dat het overdag is terwijl ik hier doorheen scroll
Ahw dit klinkt echt heel lief. Ik was volgens mijn ouders ook echt een waterrat maar nu nee dankje. Hoorde later dat ze ook voor kinderen door heel Nederland aan âdiscozwemmenâ deden hahahah dat heb ik ook wel eens gedaan.
Heb jij ooit âdisco gezwommen â?
Was toen volgens mij voor groep 7/8
- Nee
- Ja
0 stemmers
Lil Nas X
- ???
- Nee
- Mja
- Jaaaaaa
0 stemmers
Mijn moeder was vroeger zwemjuf dus er was geen ontkomen aan, haha. Al gaf ze mij gelukkig geen les, ze werkte wel ook in het zwembad, dus we waren er vrij vaak. Vond dat wel heel leuk altijd! Helemaal als we dan langer mochten blijven oid samen met de kinderen van de anderen die in het zwembad werkten.
Iedereen die een artiestennaam aanneemt met lilâ .
SHEEEEEHZ
Maar ja leg even uit oermoeder zemraluani. Whats the story behindzz?
Staat ons kleine nie he
Op nummer 5
Hahaha dit is echt een creepshow, iemand haalt dat kleine Nederlandse poep kleuter en zo uit. Ga luiers verschonen van lio. Met je vaderliefde, weird intro.
Bedoel je dit?
Vinden jullie die âphoto dumpsâ die mensen voortaan vaker op insta plaatsen (dus ipv 1 foto) leuk om te zien?
- Ja
- Ja en die post ik zelf ook
- Nee
- Mwah ligt eraan
- Anders
0 stemmers