Niet x
Narcissisme voor gevorderden.
Is dit niet het geval bij vrouwen die de naam van hun man aannemen? Aka ongeveer de gehele wereldbevolking ongeveer die dan dezelfde achternaam draagt als de schoonzus/zwager.
Ik heb geen idee, maar ik haal het gemiddelde wel omhoog zo te zien maar ik heb ook bijna 20 jaar mijn rijbewijs, dat is zo te zien ook meer dan de meesten.
Ja, scheurijzer!! Zooo’n gruwelijke website haha, ik wil niet bekijken of ie nog bestaat
Zou ik ook raar vinden, maar bij hen vond ik het extra vreemd omdat het een hele bewuste keuze was en niet een ‘het hoort want is traditie’
Ja of ze zijn zo verstandig om flitsmeister te gebruiken. Doe ik eigenlijk nooit
Ik neem aan voor + achternaam, dus 100% dezelfde naam.
Ik zou sowieso niet met iemand kunnen daten die de naam van mijn broer heeft, lijkt me zo raar.
Hahah toen mijn zussen en ik klein waren speelden we heel vaak dat we getrouwd waren. We hebben allemaal namen die ook een mannelijke variant hadden, dus onze mannen heetten natuurlijk ook zo
Ik ben in 8 jaar rijbewijs één keer geflitst, maar dat was in het buitenland (Zwitserland geloof ik) en die boete heb ik nooit gekregen. Was met een auto met oldtimerplaten (niet geel en geen NL erop) dus ik denk dat ze me niet makkelijk genoeg konden traceren :’)
Tot je toevallig eens in Zwitserland aan de kant gezet word en in de bajes vliegt!
Jaaa grimmig he. Als kind was dit ook zo heftig want je wilde het eigenlijk niet zien maar het had ook een heel hoog ‘hihihi dit mag eigenlijk niet ohhh zo erg om op deze website te kijken’ dat je het tóch wilde zien, ook omdat al je klasgenootjes erover fluisterden
Ik vind die kroeg avondjes waarbij iedereen voor Nederland is en juicht wel altijd iets hebben, maar ja… Het blijft voetbal haha!
Mijn tweede stem is wel echt wat ik hoop dat ik ga doen
Ik vind Flitsmeister zo kut (die naam alleen al)
Hou je gewoon aan de snelheid zeg. Ik rij ook 108 waar je 100 mag maar heb het idee dat men Flitsmeister altijd alleen gebruikt om in je VW Polo/Seat whatever scheurijzer ff 140 op de linkerbaan te pakken
Ik kijk normaal altijd bijna alle wedstrijden en ik vind het ook echt heel leuk, zeker met vrienden samen NL (en/of DE) kijken, maar dit jaar ga ik gewoon uit principe niet kijken, en ik hoop dat een hele hoop mensen datzelfde doen.
Als ik niet kijk zijn die mensen helemaal voor niks gestorven
Jk
Welke 3 toiletten zou je het liefst vermijden van deze lijst?
- Mcdonalds in een drukke stad in de avond
- Tankstation (diegene buitenom, niet binnen)
- In een random coffeeshop
- In een kroeg
- Die in de trein
- Toilet in parkeergarage
0 stemmers
De mens heeft alleen brood & spelen nodig