En een forum
Dat heb je al goed geregeld
Binnen 24u had ik een parkeerboete… ik ging naar de bios en ik “moest” rijden en parkeren. Zooo zenuwachtig. Reed in iemand anders z’n auto in een onbekende stad. En ik kom uit een dorp waar we betaald parkeren niet kennen. Ik was zo blij dat ik eindelijk geparkeerd was, dat ik niet meer keek dat het betaald parkeren was
Het toilet bij mijn huisarts. Toen ik daar laatst was lag er ontlasting/urine op de bril, de vloer. Bij de kraan zaten allemaal urine druppels en de deur was ook vies. 8 uur in de ochtend en alles was heel droog
Voel jij je fysiek aangetrokken tot vrienden van je partner? Dat je echt denkt damn jij bent hot af.
- Nee
- Ja en dat weet partner
- Ja en weet partner niet
0 stemmers
En denk je dat je partner dat denkt over vriendinnen van jou?
- Nee denk ik niet
- Ja vast wel maar geen idee
- Ja sws weet ik zeker
0 stemmers
Ik ben nieuwsgierig: is er een speciale reden dat je polls zo vaak gaan over man-vrouw relaties?
Bepaalde polls over samenwonen ja, doe ik sinds kort dus geeft me inspiratie waarnaar ik benieuwd ben.
Deze poll in het specifiek en soortgelijke, nee, zijn gewoon dingen die vij me opkomen op random momenten net zoals vieze toiletten.
Voor de mensen die (waarschijnlijk) wel kinderen willen op termijn of kinderen hebben. Ben/was jij bang dat je geen band met je kind zou voelen? Niet echt die instinctieve connectie die je als moeder ‘hoort’ te hebben?
- Ja was/ben ik (erg) bang voor
- Wel bij stilgestaan maar is geen angst
- Nee denk ik niet eens echt over na
- 100% geen kids aub
0 stemmers
Doe die burgerlijke polls eens niet allemaal anoniem, dat maakt ze echt dubbel saai.
Ben vooral bang dat mijn kind echt een nare volwassene blijkt te zijn
Ok speciaal voor jou mevrouw
Ja vind het echt doodeng om kinderen te krijgen eigenlijk. Kan zoveel fout gaan. Kan een moordenaar worden, kan megaveel zorg nodig hebben en een minder goede kwaliteit van leven ervaren, kan heel veel nare dingen meemaken, kan ernstig ziek worden. Kan een kutkind/mens worden.
Ik zou ook bang zijn dat mijn kind me verwijt überhaupt geboren te zijn Haha. Idk maar het lijkt me zo’n verantwoordelijkheid dat iemand door mij bestaat en dan met het hele leven moet dealen omdat ik een kind wilde.
Maargoed dit is hypothetisch want ik wil geen kind
Heb jij wel eens in het bos gesekst?
- Nee
- Ja vaker
- 1 x
0 stemmers
Of is dit nog steeds te burgerlijk??
Flitsmeister is inmiddels wel meer dan alleen dit maar ik vind de naam ook altijd vreselijk. Ze zijn wel vrij accuraat met bijvoorbeeld stilstaande auto langs de weg of wegwerkzaamheden enzo
Dan krijg je tekens op wel hele vreemde plekken
Ja en dit was echt zooo onsexy. Was ook on lelystad of all places
Echt jammer dat ze failliet zijn
Vanwege veiligheid of hygiëne?