Haha al die Urban Legends. Er werd toen ook via MSN of Hotmail ofzo zo’n doorstuur verhaal gestuurd wat ik echt geloofde en echt lang naar van was. Er was een vrouw die een kreeft had (?? hoe heb je ook een kreeft) en zich daarmee ging bevredigen. Maar door de warmte legde die kreeft eitjes in haar en toen kwamen er allemaal kleine kreeftjes uit haar Kent iemand dit? Echt hoe bedenkt iemand dit?
Hoeveel schuift dat om tyrannistisch te zijn?
Oh ik dacht dat je intrinsiek gemotiveerd zou zijn. Jammer.
Love deze poll. Bedankt. Ik geef geen kritiek.
JIJ HEET DUS WEL JEROEN EN JOLANDA
Bij ons ging het verhaal dat er dan iets scherps in je mondhoeken werd gezet, vervolgens kreeg je dan een stomp in je maag waardoor je mond uitscheurde.
Arnon en Anja?
Andere spookverhaal die ik online niet meer kan vinden, over een meisje dat een pop had, haar haren aaide/borstelde (met zingen la la lalalala) tot alle haren op de pop weg waren, en dan haren van andere mensen op haar pop plakte. Kent iemand die?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat gaat wat ver maar als je kinderen wilt haten ben je welkom.
Haha maar eerlijk is dezelfde voorletter qua roepnaam hebben je partner een ding? Ik vraag het oprecht. Ik heb geen idee. M’n ouders hebben het niet, ik ook niet , weetikhet
Alleen als je alleen mensen date met jouw voorletter? Maar zou een gekke uitsluitingsgrond zijn.
Wat past bij Ingrid? Dat vind ik dus de meest west noord Europese naam ever. qua I dan hè. Die Viking van haar is weg. Ze konden geen I koppel vormen.
Ingmar
Ivar
Dat ding noemen we toeval, in de meeste gevallen. Tenzij iemand specifiek op zoek gaat naar een partner met gelijke voorletter, in dat geval is het enigszins vreemd?
Ja moet je ook heel serieus nemen, net als de poll. Het moet mooi op het bordje aan het huis staan.
Ingo
Wat heeft Ingrid (de beste versie van Ingrid is overigens Ingridt) met Vikingen te maken en welke man is weg?
Ingridt en Ivo vind ik persoonlijk wel leuk.
Ach je bent tenminste geen Sander en Sandra dan.
Ik heb een rela gehad met iemand die de mannelijke versie naam had van mijn naam, denk Leendert en Lena