Meer kluisjes! DHL heeft al veel punten hiero, maar PostNL mag ff meer zijn best doen
wel logisch als hij stopt maar goed als hij haast had of de hele dag al irritante mensen had vervoerd snap ik wel dat hij dan denkt van oke fuck jullie haha
En vergeet niet hun hoogstaande architectuur.
In Frankrijk hebben ze ook vrijwel nooit verse melk in de supermarkt. Heb het in Belgie trouwens wel eens gezien, maar dat was wel net over de grens, dus misschien meer voor de Nederlandse klanten.
Als karnemelk niet bestaat in België stem ik Helaas ben ik geen Belg.
Wat is dat toch voor’n zure zooi.
ik kon het haast niet geloven dus ik ging op een belgische supermarktwebsite kijken en:
https://www.delhaize.be/nl-be/shop/Zuivel-en-kaas/Melk/Vers/c/v2DAIMILFRE?q=%3Arelevance&sort=relevance
er staat gewoon echt haast niks,wow
en zoveel andere opties voor ‘gearomatiseerde’ melk of ‘gecondenseerde’ melk
maar drinken jullie dan ook nooit een glaasje melk?
of als kind?
en wat is met deze gecondenseerde melk in een tube??
https://www.jumbo.com/producten/campina-halfvolle-melk-1l-526994PAK
het lijkt wel hetzelfde maar dan heeft het pak bij jullie een andere kleur
ik ben nog steeds mind blown over deze ontdekking haha
Nou ja wij proberen ten minste niet het kruller muller museum in het geheim uit te breiden met een betonnen bunker van 12000 m²
oh en ik zie net dat thierry zichzelf wilt exporteren, jullie mogen hem houden hoor
Nee, we gooien Wilders wel erbij om het leed te verzachten.
Ben jij vandaag, vanwege de gladde wegen, op je bek gegaan?:
- Ja
- Nee
- Bijna
0 stemmers
Ben uberhaubt niet eens naar buiten gegaan. Fuck kou.
Als je aardappelkroketjes (met groenten en vlees/vega, dus niet als bijgerecht) eet, hoeveel eet je er dan?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
0 stemmers
- Ik eet eigenlijk nooit aardappelkroketjes
0 stemmers
Ik eet eigenlijk nooit aardappelkroketjes
Toegevoegd
Ik voel me gezien 🥹
Vat het niet persoonlijk op, ik hou heel veel van je.
Maar deze echt, ik wil serieus een keer langs deze huizen, dan wel met een jeep met extra banden want je hele kar wordt gesloopt op die wegen. Het is toch fascinerend. Belgen houden sowieso niet van ramen.
Jeetje dit lijken wel schuren waar liters en liters houdbare melk in worden bewaard.
Ik denk dus serieus dat ik het boek mezelf dit jaar cadeau doe. Vind het echt fascinerend en daar staan nog veel vreemdere huizen in.