Stel je persoonlijke vraag #40

Wtf is een boulet en een twijfelaar. En ik ben heel blij dat niemand een visstick neemt gore dingen.

7 likes

Het is echt een gemis voor de rest van Nederland dat ze alleen in Groningen een eierbal kennen. Ik heb twee eierbal t-shirts en een eierbal kerstbal.

8 likes

Het is elke week raak! Misschien moet ik de volgende keer maar eens vertellen dat ik een première heb. Heb te veel mooie jurken in mijn kast hangen die meer verdienen dan wachten tot ik weer eens uit eten ga.

2 likes
10 likes

een twijfelaar is een beetje van alles! Is echt overal hier in de buurt te krijgen en een boulet is zo een gehaktbal!
image

@GrumpyHarry @anon43983847 oh ik ken zo een eierbal enkel als vogelnetje, maar dat is meer een klassiek familiegerecht hier, met tomatensaus

13 likes

Dat is geen gehaktbal, dat is een bruine tulp vriend.

Exit; het lijkt ook op zo’n papiervouwding waarmee je als kind je toekomst kon voorspellen. Maar dan gefrituurd.

68 likes

Oeh die wil ik wel.

2 likes

Ik gil. Ook echt precies.

30 likes

wat vind je dan van deze knappe boulet

image

33 likes

Janken

6 likes

Ik heb meer info nodig, kijk ik naar curry of ketchup?

8 likes

Is dit geen frikandel speciaal in een creatieve vorm.

18 likes

curryketchup

4 likes

Eierballen zijn de beste ballen. Ze zijn vegetarisch, zacht en krokant. Immaterieel erfgoed van Groningen.

Wil jij een keer naar Groningen toe komen om een eierbal te eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik wil best een keer een eierbal eten, maar afreizen naar Groningen is een te hoge prijs.

16 likes

Waar smaakt dat spul erom heen naar. Bedoel wil t best eten maar ik wil niet naar groningen.

5 likes

Ben onderweg. Hoop dat er ergens dit weekend een eierbal op het menu staat.

4 likes

Het smaakt naar ragout! Hetzelfde als de vulling van een kroket alleen dan iets dikker zodat je het om een gekookt ei kan doen.

@Zemraluani :frowning: Het is hier zo leuk.

@GrumpyHarry Veel plezier dit weekend! Bij de FEBO kun je 24/7 Eierballen halen. :smile: Benieuwd wat je er van vindt.

brb ga patriottistisch naar het Gras van het Noorderplantsoen luisteren.

11 likes

Ik eet liever een FRIETEI omnomnom

2 likes

In bruidsjurk naar andermans bruiloft?

6 likes