Stel je persoonlijke vraag #40

Ik heb meer info nodig, kijk ik naar curry of ketchup?

8 likes

curryketchup

4 likes

Eierballen zijn de beste ballen. Ze zijn vegetarisch, zacht en krokant. Immaterieel erfgoed van Groningen.

Wil jij een keer naar Groningen toe komen om een eierbal te eten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik wil best een keer een eierbal eten, maar afreizen naar Groningen is een te hoge prijs.

16 likes

Waar smaakt dat spul erom heen naar. Bedoel wil t best eten maar ik wil niet naar groningen.

5 likes

Ben onderweg. Hoop dat er ergens dit weekend een eierbal op het menu staat.

4 likes

Het smaakt naar ragout! Hetzelfde als de vulling van een kroket alleen dan iets dikker zodat je het om een gekookt ei kan doen.

@Zemraluani :frowning: Het is hier zo leuk.

@GrumpyHarry Veel plezier dit weekend! Bij de FEBO kun je 24/7 Eierballen halen. :smile: Benieuwd wat je er van vindt.

brb ga patriottistisch naar het Gras van het Noorderplantsoen luisteren.

11 likes

Ik eet liever een FRIETEI omnomnom

2 likes

In bruidsjurk naar andermans bruiloft?

6 likes

Echt de meest overgewaardeerde snack ooit

2 likes

Nou zien de meeste snacks er niet bepaald appetijtelijk uit, maar dit is wel echt een hoogtepuntje. Sowieso hardgekookt ei :nauseated_face:

5 likes

Muted bright :pensive:

3 likes

Knakworst (ja, hier word ik altijd om uitgelachen, ik ben het gewend)

2 likes

Iedereen die twijfelt door dit prachtige verkooppraatje: doe het niet. Echt ranzig deze ongein.

Groningen is dan wel weer leuk.

2 likes

Neee friet met knaks is juist een chille combinatie! Kreeg ik altijd van mijn oma. :smiling_face:

3 likes

Niet van die zachte Unox dingen maar echt zo’n snackbar knakworst he, die zijn the best! Heel veel mensen kennen het niet eens, maar ik zeg aanrader :laughing:

Ik heb dit jaar voor het eerst een eierbal op en het was fantastisch :heart: (meteen nog één gehaald ook)

40 likes

Haha, bij de snackbar heb ik liever een kroket of kaassoufle, maar een eierbal is echt mn perfecte na het stappen snack :heart: Ooit ook een leuke one night stand versierd door hem te trakteren op een eierbal.

10 likes

sorry ik kan het niet omschrijven, vergeef me, ban me niet :pleading_face:

1 like

Wel met kreukelfriet!

4 likes