Werd teruggeroepen omdat de allergenen niet goed vermeld werden. Ik heb geen allergieën, dus kon het prima opeten.
Tijdje terug had je die radioactieve sesamzaadjes, die had ik in huis.
geen eten maar een powerbank die bij een vrouw in haar tas was ontploft
O ja haha, die had ik ook al opgegeten. Wie heeft er ook Kinder chocola liggen van ruim een maand terug.
Mooie powerbanks van mijn werk die we net ook hadden uitgedeeld aan een soort van kritisch panel van eindgebruikers.
Alsjeblieft, een leuk cadeautje met ons logo. Pas wel op voor ontploffingen. 🫠
Potje atjar waar glas in kon zitten heb ik maar weggedaan, dat vond ik te gevaarlijk.
O ja, dit had ik ook haha en ik heb het al wetend gewoon opgegeten #livingontheedge
Ja gerookte zalm, en toen had ik al salmonella opgelopen.
Ik had het met kruiken voor onze pasgeboren baby. Die konden lekken. Ik kreeg een mail erover, keek naar de binnenkant van de kruiken en dat was echt net op tijd dat die mail kwam. Anders hadden er echt ongelukken kunnen gebeuren. Heb ze weggegooid toen, niet teruggestuurd
ik zou niets declareren omdat 1) ik me schaam voor mijn eetpatroon dan en 2) ik achterdochtig genoeg ben om te verwachten dat ze dit achteraf als wapen gaan gebruiken in de zin van “nou ik zie dat je toch nog luxe dingen kan kopen en niet enkel brood en melk dus zo slecht is het allemaal niet!!!”
Ik denk dat dit nog meevalt omdat je je met de bonnen wel soort moet verantwoorden bij je baas. Als de baas een deal sluit met de winkel en je een pasje krijgt om op kosten van de baas boodschappen te doen lijkt het me wel enorm uit de hand lopen.
Ken jij het spelletje spoorzoekertje?
Ik speelde dat vroeger vaak maar collega’s kennen het niet en mijn vriend ook niet.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat je pijlen op de grond zette en dat er vaak aan t einde wat lekkers ofzo was? Wij noemden dat speurtochtje
Ja, inderdaad met krijt en soms ook wat opdrachten. Bij ons moest je aan het eind die kinderen zoeken die het spoor hadden uitgezet.
Ojaaa dat idd soms ook! Was wel echt leuk, jammer dat niet iedereen dit kent.
Ik vind dit echt een schokkende uitslag
vind jij dat mensen er ‘te’ verzorgd uit kunnen zien?
- ja
- nee
0 stemmers
Ik vind het wel weer typisch nederlands om te vinden dat iemand er te verzorgd uitziet
Wat is in godsnaam te verzorgd?
Nee wel té opgetut. Maar verzorgd associeer ik met schoon, nette nagels, fris ruiken, haren gekamd. Dat kan nooit té zijn denk ik? Kan je wel te opgetut vinden.