Stel je persoonlijke vraag #40

Douchen met je partner?

  • Heel Leuk
  • Leuk
  • Neutraal
  • Nee, laat maar lekker alleen douchen
  • Niet van toepassing

0 stemmers

Hoe vaak doe je dat?

  • Af en Toe
  • Regelmatig
  • Vaak
  • Nooit
  • Niet van toepassing

0 stemmers

3 likes

Heel leuk maar met name omdat t altijd uitmondt in seks, niet omdat we t allebei zo chill vinden om onder een halve straal te staan

18 likes

Altijd als ik bij vriendinnen logeer die een partner hebben douchen ze samen, dus had echt verwacht dat “vaak” hier hoog zou staan. Lijkt me zelf heel vervelend, dat zijn toch de momentjes voor jezelf.

Misschien ben ik ook al te lang single, want alles zijn momentjes voor mezelf :joy:

4 likes

In de zomer prima maar in de winter KOOUUUDDD

3 likes

Vind het echt heerlijk als mijn vriend mijn haren wast en me helemaal insopt. :massage_woman: Andersom niet maar dat maakt hem niet uit dus ik heb gewoon full spa experience en daarna ga ik me afdrogen en mag hij zichzelf wassen.

28 likes

Is mijn douche evht veel te klein voor.

1 like

Nou ja, ik drink dermate weinig dat ik nee hier het beste antwoord vond, maar ik drink inderdaad 99% van de tijd niet i.p.v. 100%.

3 likes

Deze poll komt zovaak voor. I HATE IT. Mn haren worden nat (dat mag maar 1 keer per week). Ik heb heb koud. En ik wil gewoon alleen zijn als ik douche. Alleen als ik weet dat ik mn haren moet wassen en hij toevallig in de douche staat dan spring ik er als een klein kind onder.

Ik vind samen in bad liggen dan wel weer geweldig en heel rustgevend. Want alleen erin glij ik vaak uit en is mn haar alsnog nat gvd.

Samen in bad met je partner:

  • Ja vind ik leuk
  • Nee aub niet
  • Geen mening/ moet het nog proberen

0 stemmers

Misschien als ik een heel groot bad had, maar nu hebben we een standaard formaat bad en nee dankje

3 likes

afbeelding

Alleen in zo’n bad

43 likes

Ik heb een mega groot jacuzzi bad, dus dan is het fijn. We gaan ook regelmatig met het gezin in bad en dan kan ons dochtertje nog lekker ruim spelen met alle 297 badspeeltjes

7 likes

Ik vind samen in bad echt super chill en echt een fijn rustgevend moment met elkaar. We hebben wel specifiek een 2 persoons bad en dat ligt ook veeeeeel lekkerder dan samen gepropt in een standaard bad (we gaan dan dus ook meestal samen erin omdat het anders een beetje zonde is van zoveel warm water, als je in je eentje gaat).

2 likes

In een groot bad met een bruisbal :heart_eyes: Laatst zaten we in een hotel met een mega bad, is mijn vriend stiekem een megaaa bruisbal gaan kopen, was zo gezellig. Maar in een normaal bad is het echt echt passen en meten en zit er 1 met zn bil op de stop :sweat_smile:

4 likes

Maar ik zit altijd op de stop. Als we een nieuwe badkamer gaan kiezen wil ik een bad met de stop en overloop halverwege in plaats van aan 1 kant.

1 like

Ben jij een treuzelaar?

  • Ja
  • Nee
  • Misschien een beetje

0 stemmers

Vind je mensen die treuzelen irritant?

  • Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Denk je dat mensen die treuzelen over het algemeen chillere mensen zijn?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn ervaring is dat mensen die veel treuzelen erg besluiteloos zijn. Dat vind ik niet zo chill

4 likes

Welke treuzelaar(s) vind jij het meest irritant?

  • Mensen die heel lang fietsen dat je bijna van je fiets valt en ook heel traag op weer op gang komen bij een stoplicht. Vaak de mensen die wel weer door rood fietsen.
  • Mensen die al lange tijd wachten op een bus/tram etc. en dan heel sloom als de deur opengaat eerst hun pasje moeten zoeken en dat jij je er langs moet zien te manoeuvreren.
  • Mensen veelal met fiets die op de openbare weg voor een school stil blijven staan om gezellig met elkaar te beppen, en jij kan er nauwelijks langs.
  • Deze mensen zijn niet irritant, jij bent zelf irritant en moet maar eens een chill pil slikken.

0 stemmers

Wat is irritanter?

  • Van die bakfietsvaders met hun kids die zich niet aan de verkeersregels houden en tyfussnel je proberen in te halen
  • Van die schoonmoeders met fiets die de kinderen ophalen en op de weg blijven beppen met andere Gerda’s en dat je er nauwelijks lang kan of ze bijna aanrijdt.

0 stemmers

Ik had gestemd op ja, want ik kan er zoooo lang over doen om uiteindelijk de deur uit te gaan als ik niks afgesproken heb.
Maar toen zag ik de opties en daar herken ik me totaal niet in, deze mensen zijn verschrikkelijk. :joy:

Of stilstaan aan het einde van een ROLTRAP uggh

2 likes

Mensen die eerst op hun dooie gemakje hun boodschappen gaan inpakken, tot ze klaar zijn en dan nog hun halve tas moeten omgooien om hun portemonnee, bonuskaart en zo te zoeken. Je weet toch wat je gaat doen bij de kassa? En hoezo laat je de caissière en mensen achter je op je wachten.

Sinds er zelfscan kassa’s zijn gelukkig amper nog last van, maar soms ontkom je er niet aan.

14 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #40 (Deel 21).