Stel je persoonlijke vraag #40

Op welke site ‘zat’ jij vroeger?
Ja volgens Wikipedia tellen MSN en ICQ daar ook bij

• Myspace
  • Hyves
  • Facebook
  • Friendster
  • MSN
  • Twitter
  • CU2
  • Superdudes/Sugababes
  • PP2G/Partypeeps2000
  • Last.fm
  • Partyflock

0 stemmers

2 likes

Netlog

18 likes

2 keer per dag deze speciaal zonder alcohol:

Voel me er heel fris door.

• Vrachtauto
  • Vrachtwagen

0 stemmers

2 likes

In theorie moet ik misschien vissen ook aanvinken. Ik heb wel eens een middag met een bamboestengel met een kattenbrokje eraan gevist in de tuin van een vriendin. Telt dat? (Niks gevangen nee).

3 likes

En kindertent

25 likes

Oh ja dat kan vast handig zijn. Maar ik meur echt nooit uit mn bek haha. Ik heb geen keel en neus amandetelen meer. Mn moeder zei dat vroeger ook altijd, net alsof je lichaam het iets beter aankan. Met ergstig onder gewicht schijn je dan wel weer enorm te gaan ruiken uit je porien en mond en alles eigenlijk.

Mn bff en ik maken er wel eens grappen over , over hoe “ph neutraal” mn lichaam ruikt hahaha. Maar hij ruikt daar wel eens aan om die reden. Is zn werk min of meer.

1 like

Ik heb dit merk voor mn hond, werkt echt ook, haha

Ligt eraan wie er boos is.

6 likes

Mondwater voor je hond? Of iets anders?

Wat fijn! Het is niet dat ik niet fris ruik geloof ik maar ik vind het gewoon fijn
om een goede :sparkles: mondhygiëne :sparkles: te hebben. Ik stook ook elke dag en heb een tonggel en gebruik een tongschraper.

1 like

Ja ik moest van de DA oxyfresh aanschaffen voor een vieze geur uit zijn bek. Dat zou de boel neutraliseren tot aan zijn gebitsreiniging eind deze maand.

1 like

Wat zou je willen hebben?

A.

B.

C.

D.

• Stokbrood pak
  • Stokbrood tas
  • Stokbrood sloffen
  • Stokbrood wanten

0 stemmers

2 likes

Bij mij zaten alleen gabbers op partyflock

5 likes

Lees net een berichtje op LinkedIn van een bedrijf dat zijn medewerkers alle (privé)boodschappen voor het gezin in december cadeau geeft. Bonnetjes moeten ze verzamelen en declareren. Er is geen max bedrag, ze vertrouwen hun collega’s. Wat denk jij?

• Kan prima, mensen houden het normaal
  • Gaat hem niet worden, mensen gaan helemaal los

0 stemmers

Wat zou jij doen?

• Alles kopen wat ik normaal ook koop
  • Meer kopen dan normaal

0 stemmers

2 likes

Maar hoe spoelt de hond daarmee dan z’n bek? :stuck_out_tongue: Of moet ie het opdrinken?

2 likes

Ik wilde dit ook posten!!! Zz :heart::heart::heart:

1 like

Het moet in zijn water! Haha.

1 like

Niet super veel meer, maar zou dan echt wel wat vaker voor een a-merk kiezen en iets meer lekkere of luxe dingen kopen ja.

28 likes

Ik zou alles kopen zoals normaal, maar wel wat extra snacks en luxe dingen. Maar niet exorbitant ofzo.

14 likes