Sommige mannen, maar misschien valt dat onder te opgetut. Maar die vind ik er dan te schoon uitzien, alsof ze door hun moeder aangekleed en gewassen zijn. Dat zijn niet m’n types. Of van die fuckboys met zo’n hele gladde verzorgde look
Zo stewardessig, maar weet niet of dat verzorgd is of gewoon getrut. Met van die dikke makeup, hakjes omdat het moet en huidkleurige pantykousen.
Gaat goed!!!
Echt he
Dit bevestigt in elk geval dat ik tot tien kan tellen
Ik probeer hem later vandaag nog eens
Ik probeer mijn kledingstijl iets uitbundiger/niet meer elke dag zwart te maken (al heb ik elke keer dan als ik iemand perfect zwart gekleed langs zie lopen weer zoiets van verdommeee wat goed). Maar altijd op mijn werk als ik geen spijkerbroek aan heb maar een iets mooiere jurk is het gelijk ‘heb je een feestje zo? Heb je een afspraak? Wat ben je opgetut!!’… HET…IS…EEN…JURK Ik denk dat ik met de kerstborrel volledig beglitterd ga.
Jaaaa love dit. Met altijd geföhnede haren, gemanicuurde nagels etc.
Love it als mensen full glam naar random plekken gaan. Ik geef mensen die opvallende outfits of make up op hebben ook altijd complimenten. Het leven is al saai genoeg.
nou ik kreeg wel wat opmerkingen op de begrafenis van mijn grootvader dat ik misschien iets te opzichtig was omdat ik een soort muted bright paarse smokey eye en lipgloss met tint had
Je hebt me geïnspireerd, ik ga je voorbeeld proberen te volgen. Eigenlijk is het ook veel leuker om feestelijker gekleed te gaan, je wordt er zelf ook blijer van. Alleen in de winter verval ik toch snel in saaiere kleding haha
Het is ook wel een echt Dorp. Mijn favoriete anekdote is dat mijn grootmoeder, toen ik begon met makeup, best wel opzichtig blauw oogpotlood uit het niets vroeg waar mijn blauw oog vandaan kwam (als in gemept) terwijl het anders altijd een heel lief onschuldig vrouwtje is.
welke snack bij je friet
- Frikandel
- Boulet
- Cervela
- Mexicano
- Bami
- Loempia
- Twijfelaar
- Kip corn
- Viandel
- Visstick
- Berenhap
- Zigeunerstick
- Kaassoufflee
- Bitterballen
- FrikandelBoulet/Cervela/Speciaal
- Stoofvlees
- Goulash
- Anders, namelijk …
0 stemmers
King of snacks, (vega)kroket natuurlijk
godverdomme ik wist dat ik iets goors vergat
(ik heb de poll aangepast zodat ik mensen kan shamen trouwens)
Zo’n kleffe hamburger
Eierbal!!
Wtf is een boulet en een twijfelaar. En ik ben heel blij dat niemand een visstick neemt gore dingen.
Het is echt een gemis voor de rest van Nederland dat ze alleen in Groningen een eierbal kennen. Ik heb twee eierbal t-shirts en een eierbal kerstbal.