Stel je persoonlijke vraag #40

Maar vermenigvuldigen gaat toch sowieso voor delen?
Ik heb het zo geleerd: Meneer Van Dale Wacht Op Antwoord
Machten - Vermenigvuldigen - Delen - Worteltrekken - Optellen - Aftrekken

En sowieso gaan haakjes nog voor dat allemaal.
Dus dan
2+2= 4 haakjes gaan voor
2x4 = 8 want vermenigvuldigen gaat voor delen
8:8 = 1

3 likes

Ik heb hier geen zin meer in :cry:

33 likes

Overigens vind ik de discussie over wiskunde en ovulatie wel leuk door elkaar heen lopen hier. :joy: Zijn we toe aan vakantie?

@mei maar je werkt toch ook van links naar rechts nadat de haakjes zijn opgelost. Gedeeld door en keer zijn gelijk aan elkaar volgens mij. Al lijkt het nu wel op dat er toch verschillende manieren gehandhaafd worden.

7 likes

Volgens mij is dit gewoon een slecht geschreven probleem en hadden er meer haakjes gebruikt moeten worden om verwarring te voorkomen :woman_shrugging:

1 like

Niet met gerechten, wel heb ik enkele simpele Amish baksels gemaakt. Is al wel een tijdje geleden.

1 like
  • Nee totaal niet
  • Mwah beetje
  • Ja

0 stemmers

Vind jij dat er zoiets is als meer mannelijke taken en meer vrouwelijke taken in het huishouden?

Srry maar ik vind vuilnis wegbrengen echt een mannentaak 🫢

1 like

Hoezo, dat kan je toch niet alleen met je piemel doen of wel

90 likes

Goeie, ik heb de vraag weer doorgestuurd.
Ik heb dit ook altijd een drama gevonden.

Ik laat mijn dochter het doen :laughing:

4 likes

Hier in dit huis in ieder geval wel

5 likes

Ja ik zit hier ook in de troep, altijd maar weer hopen dat ik een buurman zo ver krijg een vuilniszak aan z’n :eggplant: naar de bak te brengen

25 likes

Ik heb een vriendin dus ook geen man in huis om het vuilnis weg te gooien, jammer weer

9 likes

Pitbull?

11 likes

Haha eigenlijk doen we alles een beetje samen behalve dat ik standaard de was opvouw en hij standaard het vuilnis doet. We koken beide, stofzuigen beide, ruimen beide op. Maar hij doet standaard vuilnis en ik standaard de was. Oh en hij doet 9 van de 10 keer de afwas want daar heb ik een hekel aan. En bij mijn vriendinnen die samenwonen met een man hoor ik eigenlijk ook altijd dat de man het vuilnis doet, los van hoe de rest dan verdeeld is.

4 likes

Dat of ze hebben vergelijkbare eigenschappen

1 like

Hier ook, maar dat is omdat hij dat zelf wil. En ik wil liever zelf de was doen. Dat is niet afgesproken maar gewoon zo gegroeid.

1 like

Welk instrument is de meest irritante om te horen wanneer er een straatmuzikant erop speelt:

• Gitaar met zang
  • Gitaar zonder zang
  • Keyboard
  • Accordeon
  • Blokfluit
  • Een ander instrument
  • Ik vind het allemaal wel gezellig

0 stemmers

1 like

Oke geen instrument maar ik heb ooit een tijd een draaiorgel onder mn raam gehad. Hij leek ook niet te verplaatsen we werden helemaal gek.

11 likes

Elke taak die ik kut vind is een mannentaak, zodat ik hem niet hoef te doen

26 likes

Ik vind dat echt niet makkelijker hoor
Maar woon ook in een appartement, kliko staat niet voor de deur dus vind zo’n eind met een zware vieze zak lopen niet easy :tired_face:

2 likes