Stel je persoonlijke vraag #40

ja maar dat is heel de opzet, incel laat een hele tirade los over zijn examen en doet het echte verhaal pas na een paar paginas aan reacties. Het was een strikvraag. EN nu ga ik dat voor altijd boven je hoofd houden kika!

5 likes

Heb net dat ding ingevuld wij zitten 2 meter onderwater. Dus ik zou hoog gaan wonen hier dan. Dan zou je nog uit je raam kunnen vissen ofzo om te overleven.

7 likes

Ik zie dit helemaal voor me. Met zo’n hengeltje uit je raam :joy: en iedereen die dan in bootjes naar het werk gaat.

2 likes

4 meter🤯

2 likes

Is had er 3 meegenomen haha, maar het is net soep?

oja ik doe ook wat minder water dan het lijntje

1 like

vrije associatie hier met je post, maar moest eraan denken dat er een tijd terug een collega langskwam bij mij (ik woon alleen, zij heeft kinderen en partner) en dat ze helemaal jaloers zei; ā€˜oh wat heerlijk, kan je zo lekker alleen voor jezelf een goor maaltje voor de tv eten’. En dat is echt een precieze omschrijving van mijn (eet)leven.

48 likes

Er zit een (in plastic verpakte) plaid in je kerstpakket. Was je die eerst voordat je die gebruikt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens griep gehad? Dus echte griep, niet beetje verkouden en dat dan zonder aanwijsbare reden griep noemen.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

De laatste keer echt koorts enzo kan ik me niet eens herinneren.
Al kan je je ook wel echt beroerd voelen bij een flinke verkoudheid, maar echt griep heb ik nog nooit gehad denk ik (dus dat je 2 weken plat ligt met spierpijn in je hele lichaam, koorts etc. etc.)

1 like

Ja ik was 8, kreeg klachten op pakjesavond en toen vond mijn moeder dat ik me aanstelde en gewoon leuk mee moest doen :broken_heart:

Wel een van de twee anekdotes waarmee ik haar nog steeds een schuldgevoel kan aanpraten.

9 likes

Ja tijdens de horror epidemie in 2018, duurde alles bij elkaar ook drie weken toen. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik kreeg het bij mijn ex na carnaval (we hadden nog niet zo lang iets). We hadden een lange afstandsrelatie, hij moest gewoon weer college’s volgen etc en ik lag nog bij z’n ouders omdat ik niet eens kon staan op m’n benen, laat staan 3,5u in de trein kon zitten :joy: omg wat awkward.

7 likes

Haha, dit doet me denken aan wat een vriend van mij eens in de zoveel tijd vertelt: toen hij een jaar of 7 was, had ie een tijdje veel last van buikpijn. Zn moeder vond het maar aanstellerij, stuurde hem naar school, hij kwam ziek thuis, en zo ging het een weekje ofzo. Toen toch maar naar de huisarts, die vond dat de buikpijn wel op een wat typische plek zat, dus de huisarts vroeg hem om op en neer te springen. Die vriend van mij was toen een beetje van mmm ja mwah voelt niet heeeeeel lekker per se maar ga ook niet kapot van de pijn ofzo. Huisarts twijfelde, dus heeft 'm toch maar ingestuurd. Bleek toch een (inmiddels) vrij ernstige blinde darmontsteking :smile: zn moeder voelt zich bijna 25 jaar later nog steeds meeeeeegaschuldig haha

20 likes

Werkt echt heel goed als je een keer een lift nodig hebt ofzo

4 likes

Ja ben 15 jaar geleden twee weken ziek geweest. Uiteindelijk zelfs de huisarts gebeld omdat ik niet wist wat ik met mezelf aan moest :rofl: Hoop dat ik dat nooit meer mee hoef te maken.

Sindsdien heb ik een verkoudheid nooit meer de griep genoemd behalve als ik geen zin had om te werken.

6 likes

Beetje buikgriep maar dat is het

1 like

Never forget proberen te fietsen na griep. Jemig wat een slappe lappenpop.

5 likes

De doperwten triggeren me het meest. Echt heel erg Wil van Tien vibes. Arremoei.

4 likes

Ik kan me ƩƩn x als kind herinneren dat ik griep had inclusief ijlen. Ik zag Jezus + volgelingen in een processie aan me voorbij trekken.

19 likes