Ik heb dat al 4 a 5 jaar lang elk einde van het jaar En dan 2 a 3 maanden later een fikse verkoudheid. Superstom.
Telt buikgriep ook. Want ik heb daar nog traumas van.
Als je dit leest:
denk je dan eerder:
- Ik ben geïntrigeerd
- Wat vreselijk zeg
0 stemmers
Ja je moet kiezen.
Ik heb wel altijd gedacht dat buikgriep en griep andere dingen waren. Dat heb ik ook wel eens gehad (op mijn verjaardag rip). Speciaal voor jou:
Heb je wel eens buikgriep gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
@grace sorry maar ik moest lachen toen ik jou er tussen zag staan. Weet je nog die x dat jij t als eerst had en een aantal volgers na jou en mensen jou “beschuldigde” dat je hun had aangestoken.
…wat?
Nee dat was alleen jij xxx
Kwam plotseling opzetten na het kerstdiner toen iedereen naar huis was. Kan je vertellen dat ik nog nooit zo blij ben geweest dat mijn bad pal naast de wc staat. Als je moet kotsen en schijten tegelijkertijd.
You guys are welcome voor deze info.
oh nou dat heb ik totaal gemist hahahaha. maar had je iedereen aangestoken?
Ik heb t idee dat er een verband is tussen kerst en buikgriep/griep.
Dus ik ga dat hier wetenschappelijk bewijzen
Als jij een keer griep/ buikgriep gehad hebt was dat tijdens/rond kerst?
- Ja
- Nee
0 stemmers
OH ik dacht dat er een meetup was ofzo en dat iedereen het toen van jou kreeg maar goed ik had het toen ook, maar ook tijdens mijn verjaardag en dat is de dag voor kerst… dus misschien ben ik ook schuldig. the plot thickens.
Ja en toen kreeg ik spierverslappers en werd daar helemaal een soort van high van. Al was het veel meer kotsen dan schijten. Hele zak vol onderweg in de auto en die heeft mn moeder toen in zo’n prullenbak gegooid wat voor hondendrollen is bedoelt. Haha. Oja een zak vol kots dus geen kak lol.
Kan iemand deze berichten (lees: beschuldigingen richting @grace) even terugzoeken. Ik zit te eten.
Vorig jaar nog. Maar kan ook voedselvergiftiging zijn geweest, al was ik de enige.
Ik heb thank god nooit griep gehad maar wel echt heel vaak buikgriep. Echt plassen uit het verkeerde gat, zo’n verschrikkelijk gevoel.
@Lula Eet smakelijk.
Ik ook Dit jaar al twee keer zelfs. Met een emmer op de wc zitten, echt top
Hahahaha die comment van evi luna eronder
Geen kinderen hebben. Dat allereerst.
Ik had dit voor ik een kind had ook al jaarlijks, mijn kind heeft daarentegen nog nooit buikgriep gehad (vriend ook niet). Ik ben cursed geloof ik
Niet in de zorg of het onderwijs werken. Tip 2.